Lilla Luna skrev 2016-08-07 09:14:30 följande:
Smyger mig in här jag också. Är 24år och min sambo är 23. Vi bor i Timrå. Och viktigast av allt vi väntar vårt första barn med bf 9 nov. Så vecka 27 (26+3) nu. Tiden står typ stilla. Kan det bli höst eller?
Min mens försvann under ett helt år så jag trodde inte jag kunde få barn. Så kom den tillbaka i november. Plusade i början av december men en vecka senare blödde jag. Tog äl test för att lära känna kroppen men det stressade sambon lite och "händer det så händer det" blev mer ett "måste". Så vi gav upp tester. Runt alla hjärtans dag hade jag äl, med all säkerhet i och med att vi efter det hade ett litet uppehåll en vecka och någon dag senare plusade vi. Resultatet av detta ligger nu och gör volter så hela magen går i vågor. :)
Hej! (förlåt för sent svar)
Nu börjar det iallafall kännas som höst, haha. Förstår att tiden går långsamt..
Men åh, vilken lättnad för dig! jag har varit inne i samma tankar pga min SJUKT oregelbundna mens. Stort grattis till er! :D
Bor ni i hus? vi kollar nämligen på hus mot timråhållet då min pojkvän växte upp där och har sin pappa åt det hållet. Himla mysigt där omkring faktiskt! - förutom det illaluktande pappret eller vad det nu är. haha.