• Pollygirl92

Vad onanerar ni till?

Som rubriken lyder, vad onanerar ni till? Om det är

porr, vad för slags porr kollar ni på osv?

Har lite dålig fantasi gällande detta och hoppas på tips från er.

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Vad onanerar ni till?
  • Anonym (Hm)

Olika, äldre, yngre, trekant, otrohet, massagesex osv. sista tiden har det varit mycket lesbiskt. 

• KimLinnefeldt
    Wattie skrev 2025-09-06 07:48:50 följande:

Egna inspelningar 

Hur använder ni dem? Tittar på dem själva? Delar med er till andra?
  • Anonym (Not unusual)

Jag brukar kolla på kvinnor som blir påsatta av mer välutrustade män framför sina karlar. Typ cuckold. Gärna lite förnedrande inslag med kukbur, halsknull osv. Fantiserar om att det är jag som tillfredsställer kvinnan. 

• Anonym (Emma)
    Tobben skrev 2025-08-03 10:00:13 följande:
    De är helt klart mäktiga.
    Det enda negativa jag kan säga om bbc-porr är att eftersom jag gillar stora sprut så har jag konstaterat att svarta sällan leverar riktigt stora satser.

Har porrtittandet gjort att du söker dig till svarta irl?
    Har inte blivit så än. Känner inga svarta män och umgås typ bara med svennar.... Har bara blivit så...
    Men får väl försöka ändra på det. Tittar väldigt mycket på bbc gangbang och det är ju en dröm att få vara med om det IRL.
  • Tobben
    Anonym (Not unusual) skrev 2025-09-06 16:50:26 följande:

Jag brukar kolla på kvinnor som blir påsatta av mer välutrustade män framför sina karlar. Typ cuckold. Gärna lite förnedrande inslag med kukbur, halsknull osv. Fantiserar om att det är jag som tillfredsställer kvinnan. 

Kukburar är spännande på något vis. Men har än inte "råkat ut" för någon irl än.
    De kanske mest förekommer på film.
  • Tobben
    Anonym (Emma) skrev 2025-09-07 09:35:54 följande:
    Har inte blivit så än. Känner inga svarta män och umgås typ bara med svennar.... Har bara blivit så...
    Men får väl försöka ändra på det. Tittar väldigt mycket på bbc gangbang och det är ju en dröm att få vara med om det IRL.
    De verkar vara svårare än man tror att få till en träff med. Det blir kanske lite konstigt att bara gå fram till en på stan ;)
  • Anonym (Emma)
    Tobben skrev 2025-09-07 10:11:03 följande:
    De verkar vara svårare än man tror att få till en träff med. Det blir kanske lite konstigt att bara gå fram till en på stan ;)
    Precis! Vet inte riktigt hur jag ska göra...... BC funkar verkligen INTE! Bara än jävla massa idioter.
  • Tobben
    Anonym (Emma) skrev 2025-09-07 10:46:38 följande:
    Precis! Vet inte riktigt hur jag ska göra...... BC funkar verkligen INTE! Bara än jävla massa idioter.
    Haha! Ja, bc's brister känner jag till.
    Ibland undrar jag om svarta helt enkelt inte nätdejtar.
  • Anonym (Mr Anderson)

En bekant till mig som är välbyggd, prof. idrottare, och mörkhyad får skamliga förslag av tjejer hela tiden när vi är på krogen. Det är helt sjukt. Han har berättat det för mig tidigare men att själv få se det är något helt annat. Värst var nog när hans fru gick på toaletten, så kom det fram en kvinna och viskade i hans öra ifall hon fick suga av honom. 

• Anonym (Q45)
    Perjonsson skrev 2025-09-05 13:02:46 följande:
    Härligt och förstår dej 100% vad gäller att det ska vara likt irl, romantik, förflrelse, känslor som triggar lusten till hårdare tag.
    Min fråga när du nu verkligen vet vad du vill. Tar du några verkliga intiativ för att göra på riktigt? Tex med beskrivning o krav söka den rätte på datingsidor mm. Och om du gör....vilka svar får du.. säg vad du tycker

Jag skrev bl a:
    I
     sammanhanget kan nämnas att det också finns kopplingar till IRL upplevelser under senare år. 

Mer detaljerad än så tänker jag inte vara, bl a med hänsyn till trådämnet

och jag trodde inte att det skulle behövas för att de flesta skulle kunna förstå tillräckligt.

Det du skriver om vad jag eventuellt gör IRL, om datingsidor mm och vad jag tycker om detta, är ju off topic i den här tråden.
    Om inte TS har sagt något annat.
  • Anonym (Förbjudet?)

Någon som kollat in serien "Boxtrucksex"? Kvinnor som ska föreställa amatörkvinnor luras in i en skåpbil och flera av dem är otrogna mot sina män, en del står utanför och väntar på dem. Otroligt upphetsande.

• Anonym (gnafs)
    Anonym (Förbjudet?) skrev 2025-09-11 16:09:41 följande:

Någon som kollat in serien "Boxtrucksex"? Kvinnor som ska föreställa amatörkvinnor luras in i en skåpbil och flera av dem är otrogna mot sina män, en del står utanför och väntar på dem. Otroligt upphetsande.

E ju bara skådis ju, inte upphetsande alls tycker jag.
  • Grenache
    Anonym (........) skrev 2016-08-18 18:11:36 följande:

Gubbar som knullar yngre tjejer, gärna gangbang. Scensatt våldtäkt. Tjejer som blir slickade medan dom rider. Enorma kukar som knullar små fittor. Analsex där tjejen stönar lite av smärta. Massagesex. Collegesex. Amatörsex. Är jag riktigt kåt duger det med Femtio nyanser av grått;)

Massage som är erotisk är wow och såklart kommer larvigt starkt till painal
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Vilja)

Oftast lite elegantare porr med finna miljöer och riktigt bra ljussättning och scenografi där man det att det är hela människor som har sex och inte bara könsorgan. Dorcel är en favorit och specielt trekanter med två välutrustad män och en kvinna i sexuella och vackra underkläder. Självklar skall det avslutas med synliga sprut eller en kladdig creampie. Det jag absolut inte tittar på är porr som känns amatörmässig.

Svar på tråden Vad onanerar ni till?