Vad onanerar ni till?
Som rubriken lyder, vad onanerar ni till? Om det är
porr, vad för slags porr kollar ni på osv?
Har lite dålig fantasi gällande detta och hoppas på tips från er.
Tacksam för svar.
Som rubriken lyder, vad onanerar ni till? Om det är
porr, vad för slags porr kollar ni på osv?
Har lite dålig fantasi gällande detta och hoppas på tips från er.
Tacksam för svar.
Olika, äldre, yngre, trekant, otrohet, massagesex osv. sista tiden har det varit mycket lesbiskt.
Egna inspelningar
Jag brukar kolla på kvinnor som blir påsatta av mer välutrustade män framför sina karlar. Typ cuckold. Gärna lite förnedrande inslag med kukbur, halsknull osv. Fantiserar om att det är jag som tillfredsställer kvinnan.
Jag brukar kolla på kvinnor som blir påsatta av mer välutrustade män framför sina karlar. Typ cuckold. Gärna lite förnedrande inslag med kukbur, halsknull osv. Fantiserar om att det är jag som tillfredsställer kvinnan.
En bekant till mig som är välbyggd, prof. idrottare, och mörkhyad får skamliga förslag av tjejer hela tiden när vi är på krogen. Det är helt sjukt. Han har berättat det för mig tidigare men att själv få se det är något helt annat. Värst var nog när hans fru gick på toaletten, så kom det fram en kvinna och viskade i hans öra ifall hon fick suga av honom.
Jag skrev bl a:
I sammanhanget kan nämnas att det också finns kopplingar till IRL upplevelser under senare år.
Mer detaljerad än så tänker jag inte vara, bl a med hänsyn till trådämnet,
och jag trodde inte att det skulle behövas för att de flesta skulle kunna förstå tillräckligt.
Någon som kollat in serien "Boxtrucksex"? Kvinnor som ska föreställa amatörkvinnor luras in i en skåpbil och flera av dem är otrogna mot sina män, en del står utanför och väntar på dem. Otroligt upphetsande.
Någon som kollat in serien "Boxtrucksex"? Kvinnor som ska föreställa amatörkvinnor luras in i en skåpbil och flera av dem är otrogna mot sina män, en del står utanför och väntar på dem. Otroligt upphetsande.
Gubbar som knullar yngre tjejer, gärna gangbang. Scensatt våldtäkt. Tjejer som blir slickade medan dom rider. Enorma kukar som knullar små fittor. Analsex där tjejen stönar lite av smärta. Massagesex. Collegesex. Amatörsex. Är jag riktigt kåt duger det med Femtio nyanser av grått;)
Din farfar
Med en annan man. Tankar om att suga och känna det komma. Mysig fantasi.
Oftast lite elegantare porr med finna miljöer och riktigt bra ljussättning och scenografi där man det att det är hela människor som har sex och inte bara könsorgan. Dorcel är en favorit och specielt trekanter med två välutrustad män och en kvinna i sexuella och vackra underkläder. Självklar skall det avslutas med synliga sprut eller en kladdig creampie. Det jag absolut inte tittar på är porr som känns amatörmässig.