Fortfarande illamående
Känner mig dum som skriver flera trådar. Jag vill tack för tidigare tips ang lergigan,seaband, postafen osv osv :)
Dock har inget av detta funkat! :(
är nu i vecka 17 och har mått illa ganska konstant sen v 10. Har varit på akuten för ca en vecka sedan men dem kostaterade att jag ej svälter iallafall vilket är skönt, dock är jag överviktig så vet ej om det kan påverka?
Har inte kunnat äta eller dricka normalt på veckor, finner ingen njutning i mat alls, skulle helst slippa. Hade två dagar här som jag började känna mig ok utan kräkande men det har nu kommit tillbaka igen!!! JAG ORKAR INTE!
Arbetar heltid på dagarna och jag var tvungen att gå hem tidigare idag, funderar även på att sjuka mig imorgon också men jag känner mig så JÄVLA DUM för att jag känner att jag måste. Jag behöver min inkomst och vill inte påverka den MEN jag mår ju skit! Har bara varit på detta jobb i en månad så sjukskrivning är ju lika med uppsägning!
Jag känner mig helt värdelös att jag inte orkar. Har försökt att förklara för min sambo hur dåligt jag faktiskt mår men han får mig också att känna mig dum över att jag inte orkar vissa dagar, det är nästan sambons tycke som är värst.
Jag vet verkligen inte vad jag ska vända mig, var hos vårdcentralen idag och tog prover som jag får svar på imorgon... Men jag var ju på akuten innan och dem hittade inget "fel".
Är jag kanske bara helt enkelt en lat jävel som inte orkar?