• Skorpion76

Hur vill du helst dricka ditt kaffe?

Det är den stora frågan.

Novice Pethead
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vill du helst dricka ditt kaffe?
  • Aikido
    flygrl skrev 2016-10-26 15:53:43 följande:
    Omg visste inte du e värsta barristan också, Aikido! Avantgarde kaffe i absoluta frontlinjen ffs! Hittar man dig i Paris eller Milano nu för tiden? :P
    Barr-vad-för-något? Jag antar att du inte menar en sådan där brittisk advokat för sådana har jag läst om och jag förstår inte vad de sysslar med och vad jag sysslar med vet jag. Tror jag i alla fall.

Du hittar mig om somrarna någonstans utmed E4:an under ett kamouflagenät. Där har jag mitt "café". För säkerhets skull brukar jag ställa mig någonstans utmed någon enfilig sträcka där man inte får stanna på flera km. Vill ju inte bli nerlusad med kunder.
  • Pastella

Utav svarsalternativen valde jag "med mjölk" men jag saknade alternativet "barnfritt"...

• gbgumman

Med mjölk i en god kopp utomhus en varm sommarmorgon. Gud vad jag längtar till sommaren.

• Aniiee

Fick plötsligt tillbaka ett litet minne...

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Turandot

Helst med varm mjölk och ett par klickar vispad grädde. Men jag ids vanligen inte vispa grädden (om jag inte ska ha den till något annat också), så det får bli med varm gräddmjölk i stället. Det ska vara en del mycket starkt kaffe till c:a fyra delar gräddmjölk i en stor mugg.

• Grande Rock

För det mesta utan tillsatser, men vid väl valda tillfällen kan jag tänka mig att spä ut det med en skvätt klarsprit.

Att tro är att inte veta
Svar på tråden Hur vill du helst dricka ditt kaffe?