LAVISA skrev 2016-11-21 21:27:33 följande:
Det började den 16/11 med svinont i nedre delen av magen, typ kramp. Höll i sig till dagen efter. Då började bröstvårtorna bli jätteömma och den 18/11 började dom klia som fasiken haha. I helgen kräktes jag efter maten och liksom kunde inte ens diska ur grytan som vi hade gjort maten i för den luktade mat. Tycker att de blivit lugnare nu igen. Nu är bröstvårtorna inte lika ömma som första dagarna för då kunde jag inte ens ha bh på mig och är inte lika illamående som i helgen idag. Men det är som att ena stunden känner jag ingenting och andra så blir det jättestarkt.
Trodde tvärsäkert att det skulle vara positivt igår men tog digitalt CB test och det var ju absolut negativt haha. Men eftersom jag slutade med ppiller 22/10 så är de ju svårt att veta när jag ska ha min mens nu. Borde vara på onsdag men den kan ju vara oregelbunden nu i början. Kom din mens igång på en gång? Har dina symtom förändrats nått?
Det låter ju verkligen som graviditetssymtom iaf! Håller med om att det kommer och går väldigt. Jag känner exakt samma med matlådor, doften av mat som blivit kall är hemsk!!
För mig blev det som att äl-värken aldrig slutade och jag googlade faktiskt det för jag visste inte att det kunde vara ett symtom, efter det började jag nog känna efter väldigt, haha. Mådde illa första gången 17/11 och det har kommit och gått under dagarna - men jag börjar tro att det är min hjärna som spelar mig ett spratt. Fick ont i bröstvårtorna för drygt en vecka sen när det var så kallt ute och trodde att det berodde på att jag frusit så mkt. haha, låter dumt men jag ville inte få några förhoppningar i onödan så jag försökte hitta en annan förklaring till allt :P Har tempat de senaste dagarna och har 37,5 vilket är 1 grad mer än vanligt och det försklarar varför jag svettas och fryser om vartannat.
Meeeeeeen, detta kanske inte betyder något för jag testade neg imorse :/ Efter jag slutade med piller hade jag första cykeln 28 dagar, nästa 30 och den allra senaste 32. Därför har jag ingen aning om när min bim egenligen är. 28 hade varit söndag och 32 onsdag..... Hur ofta testar du? Känns ju lite som en örfil varje gång man får neg, hehe...