• Anonym (Tjej)

Jag har en crush på Seth Rydell!

Jag fastnade nyligen(jag är efter jag vet!) för Johan Falk-filmerna och det känns lite pinsamt men alltså, DAMN vad snygg han som spelar Seth Rydell är(Jens Hultén)!
    Jag tror jag är kär! Skulle ge allt för en dejt(ligg) med honom! 

Någon här som vet mer om honom? =) 

Har ni haft någon crush på någon kändis någon gång? Berätta  =) 

• Svar på tråden Jag har en crush på Seth Rydell!
  • John22

Han ser ju ut som en pundare, eller en Hammarbyare om man sätter en påse tomma ölburkar i ena handen på honom.

• Greymakesmyday
    i-o skrev 2017-01-10 17:16:08 följande:

Erhm. Så mycket knarkar jag faktiskt inte. Sluta driv, blir sårad på riktigt ibland även om jag är jag.

Okej då, jag tar tillbaka det...eftersom du inte knarkar SÅ mycket. ;)

Fortsätt vara ditt jag. Det är så mycket jobbigare att vara någon annan.
  • i-o
    Greymakesmyday skrev 2017-01-10 18:47:00 följande:
    Okej då, jag tar tillbaka det...eftersom du inte knarkar SÅ mycket. ;)

Fortsätt vara ditt jag. Det är så mycket jobbigare att vara någon annan.
    Någon sa det. Jag kan vara betydligt fler. Men det får vänta tills denna episod är över.
  • Greymakesmyday
    John22 skrev 2017-01-10 18:43:23 följande:

Han ser ju ut som en pundare, eller en Hammarbyare om man sätter en påse tomma ölburkar i ena handen på honom.

...men med en bedårande karisma!
  • Ullabellasekreterare
    John22 skrev 2017-01-10 18:43:23 följande:

Ptja han är ju en fd pundare/alkoholmissbrukare? 

Inte för att jag ser något negativt med det, han verkar världsvan. 
  • CarinaL26
    Ullabellasekreterare skrev 2017-01-10 18:35:38 följande:

Jag tänder iaf på bådeoch, sålänge han inte gör illa mig.  

Men tror Jens är rätt skötsam som person.. (numera) 

Men du har inga problem med att den kriminelle göt andra människor illa?
  • Ullabellasekreterare
    CarinaL26 skrev 2017-01-10 19:23:00 följande:
    Men du har inga problem med att den kriminelle göt andra människor illa?
    Nja inte direkt, de som håller på med sådant brukar ju inte direkt vara några änglar själva 
  • CarinaL26
    Ullabellasekreterare skrev 2017-01-10 19:26:45 följande:

Nja inte direkt, de som håller på med sådant brukar ju inte direkt vara några änglar själva 

Långt ifrån alla. Och att småbarn till den misshandlade också blir drabbade, kanske till och med bevittnar misshandeln, är förstås också egalt.
  • Ullabellasekreterare
    CarinaL26 skrev 2017-01-10 19:37:54 följande:
    Långt ifrån alla. Och att småbarn till den misshandlade också blir drabbade, kanske till och med bevittnar misshandeln, är förstås också egalt.
    Vem har sagt det? Har aldrig dejtat nån som gett sig på småbarn, eller föräldrar till dem. Det handlar ju om personer "inom kretsarna".
    Visserligen har vissa av dem också barn, men man brukar ofta lämna sådant liv när man skaffar ungar eller iaf lugna ner sig drastiskt. 
  • kaleidoskop88

Är det Jens Hultén? Alltså, jag var med som statist i en jättedålig film som spelades in i Stockholm för en massa år sen, typ 2000 kanske? Han var med i den och var sååååå himla dryg! Jag var bara en ung tjej på den tiden, men jag minns att han liksom inte "nedlät" sig till att titta på en eller hälsa eller så. Han bara gick omkring där i ett garage med inoljad överkropp o spände sig haha ^^ Men det är ju länge sen... Och jag kan ju ha fått fel bild. Kanske.

• Ullabellasekreterare
    kaleidoskop88 skrev 2017-01-11 15:00:03 följande:

Är det Jens Hultén? Alltså, jag var med som statist i en jättedålig film som spelades in i Stockholm för en massa år sen, typ 2000 kanske? Han var med i den och var sååååå himla dryg! Jag var bara en ung tjej på den tiden, men jag minns att han liksom inte "nedlät" sig till att titta på en eller hälsa eller så. Han bara gick omkring där i ett garage med inoljad överkropp o spände sig haha ^^ Men det är ju länge sen... Och jag kan ju ha fått fel bild. Kanske.

Ja det är han.  

Jag tror att han kanske utvecklats som person på senare år, vet att han jobbat som dörrvakt och har haft endel problematik med missbruk medmera, som han numera tagit sig ur. När man lyssnar på hans intervjuer låter han rätt ödmjuk iaf, som nämnts tidigare i tråden. 

Alla kan ju ändras =) 
  • Seth Rydell
    Anonym (Tjej) skrev 2016-11-11 19:57:15 följande:

Ja absolut, det tycker jag med! Men jag tänkte mer om folk känner igen honom som skådespelare/kändis på stan..

Om jag inte hade fastnat så mkt för honom, tror jag inte jag hade tänkt "Det är han som spelar i falk!" om jag sett honom på stan i långt hår och halsduk. Han är ju inte lika känd som exempelvis persbrant även om han är känd (och bra skådis)

Då kan du dejta mig också, jag har rakad skalle och liknande tatueringar och folk säger till mig att jag är väldigt lik Jens"Seth Rydell Hult. Den enda skillnaden är att jag inte är lika känd som honom men enligt vad ni skriver här så spelade det ju ingen roll ???? Jag har dessutom ett visst kriminellt förflutet.... Så please let the dating begin!
Svar på tråden Jag har en crush på Seth Rydell!