• jossec

bf juli 2017 i Göteborg

Hej! Någon mer än jag som plussat och ska ha bebis i juli som bor i Göteborgsområdet??Kyss  (är nu i v.6 , 5+2) 

• Svar på tråden bf juli 2017 i Göteborg
  • annish

Hej! Verkar inte riktigt som den här tråden lever ????. Men skriver iaf! Jag bor i Västra Gbg väntar 2:a barnet kring 10 juli. Har en 2,5 åring sedan innan! Har mått rätt dåligt första delen men blrjar vända nu???? Hur mår ni andra?

• green78

Hej på er! Har inte varit inne här på ett tag, vi blev rejält uppskrämda av ett kub-test strax före jul. Vi fick sannolikhet 1:2, dvs så dåligt man kan få. Vi gjorde ett nipt test samtidigt som vi var tvungna att vänta på resultatet tills den 9 jan. Galet lång och mycket orolig väntan, fruktansvärt! Visste liksom inte om allt skulle gå bra eller om vi skulle avbryta alltihop. Men, som tur var så visade nipt att allt var jättebra! Vi fick sannolikhet 1:10000 på det, så himla skönt!!!

Så nu är jag på banan igen, gläds åt magen som växer! Är i vecka 15 nu. Illamåendet la sig runt nyår ungefär, så skönt!

Hoppas ni andra mår bra med!

• lodbrok

Hej!
    Har också BF i juli, fick reda på det härom dagen, är fortfarande i chock haha. Har en 15 månaders son sedan innan. Bor i Kungsbacka men håller till mycket i Göteborg.
    Kanske vi kan få ihop en gravidgrupp och ses på en fika? Det hade jag genom min förra graviditet och det var superkul att följa varandra!
    Har skapat en grupp på fb så vi kan hålla kontakten lättare: BF sommar 2017 Göteborg.

• green78
    lodbrok skrev 2017-01-22 00:59:08 följande:

Hej!
    Har också BF i juli, fick reda på det härom dagen, är fortfarande i chock haha. Har en 15 månaders son sedan innan. Bor i Kungsbacka men håller till mycket i Göteborg.
    Kanske vi kan få ihop en gravidgrupp och ses på en fika? Det hade jag genom min förra graviditet och det var superkul att följa varandra!
    Har skapat en grupp på fb så vi kan hålla kontakten lättare: BF sommar 2017 Göteborg.

Kul! Sökte precis medlemsskap i den gruppen! Jag var med i en grupp förra grav med, verkligen guld värt!
  • annish

Å jag vill gärna vara med i facebookgruppen. Hittar den inte, men den kanske är hemlig?

• Lilltrollet
    green78 skrev 2017-01-12 21:48:07 följande:

Hej på er! Har inte varit inne här på ett tag, vi blev rejält uppskrämda av ett kub-test strax före jul. Vi fick sannolikhet 1:2, dvs så dåligt man kan få. Vi gjorde ett nipt test samtidigt som vi var tvungna att vänta på resultatet tills den 9 jan. Galet lång och mycket orolig väntan, fruktansvärt! Visste liksom inte om allt skulle gå bra eller om vi skulle avbryta alltihop. Men, som tur var så visade nipt att allt var jättebra! Vi fick sannolikhet 1:10000 på det, så himla skönt!!!

Så nu är jag på banan igen, gläds åt magen som växer! Är i vecka 15 nu. Illamåendet la sig runt nyår ungefär, så skönt!

Hoppas ni andra mår bra med!

Åh, så jobbigt! Vi fick också högrisk på kub men allt såg bra ut på nipt sen. Hemsk väntan!
  • green78

Det är en sluten grupp, man måste ansöka för att vara med, jag hittade gruppen genom att skriva i hela namnet, och sen tror jag att det fanns en flik som hette "Grupper". Kul om vi blir fler!

• Fjånken

Hej alla! 

Kul att se att det är så många mer än vi som väntar barn i Juli i Göteborg :) 
    Är först ut bland mina kompisar att skaffa barn, så känner mig emellanåt lite ensam med alla fundering och känslor. Så jag är glad att jag hittade hit!

• Fjånken
    green78 skrev 2017-02-03 10:13:32 följande:

Det är en sluten grupp, man måste ansöka för att vara med, jag hittade gruppen genom att skriva i hela namnet, och sen tror jag att det fanns en flik som hette "Grupper". Kul om vi blir fler!

Jag sökte på "BF sommar 2017 Göteborg" men hittar inte :( Går gärna också med i FB-gruppen!
  • LillaDarlo

Jag skulle också vilja vara med, har bf 12 juli ???? Är det bara att skicka en förfrågan?

Svar på tråden bf juli 2017 i Göteborg