• Nyfiken fru 86

Buttplug, tjejer?

En nybörjarfråga till er tjejer som har använt buttplug.
    Min man och jag skämtade om buttplugs igår kväll och jag kunde gärna pröva men jag tror inte att jag fattat hela grejen.
    Hur använder ni pluggen:
    - som upptändning i timmar före själva sexet
    - som lek och "show för mannen
    - som uppmjukning före analsex
    - vid egen onani
    - använder ni båda samma plug ?
    Puss o kram!

• Svar på tråden Buttplug, tjejer?
  • Anonym (Kaj)
    Anonym (Åsa SSK) skrev 2026-01-17 10:47:14 följande:

Det här med buttplugs och anal sex. Jag vill upplysa om att anal sex aldrig är helt riskfritt. I princip tänjer man it ringmusklerna så pass mycket att dom tappar "spänts"

Vilket leder till ökad inkontinens och en känsla av att behöva " bajsa". Man känner sig bajsnödig. Man riskerar även att läcka bajs och bajsa på  sig. Jag har tyvärr haft patienter med detta besvär. Som tvingades använda blöja. 

Jag tycker ni borde fundera på om det verkligen är värt och så skönt med anal sex?  Det är klart att en hel del män säger att det är skönt. Dom tar inte risken. Om det inte handlar om homosexuella män såklart. 

Analsex är en sak. En sak = ett ord. Två saker = två ord.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Följer intresserat)
    Anonym (Q45+) skrev 2026-01-18 17:49:05 följande:
    Troll... Det finns ingen som helst saklig grund för dina fantasier.

Ingen muskel tappar sin spänst av träning utan det är självklart att resultatet blir precis tvärtom, alltså enbart positivt!

(Med extremt stora skadliga föremål som orsakar stark smärta kan det möjligen bli problem. Men det är ju absolut inte någon sådan avart vi resonerar om i den här tråden.)
    Håller med 100%
  • Anonym (Krille)
    Anonym (Följer intresserat) skrev 2026-01-18 18:55:37 följande:
    Håller med 100%
    Sektbeteende? Hejar på risk jobb i analen
    som är skapad för att tömma maggen. Vad ska man säga? 
  • Anonym (Krille)
    Anonym (Kaj) skrev 2026-01-18 17:23:27 följande:
    Analsex är en sak. En sak = ett ord. Två saker = två ord.
    Självklart eller? En kille på verkstan min skröt varje helg om det ena och det andra. Arslet och analöppningen kom upp till slut. Tjejen förde in nåt där. Nåt år efter vart det tufft för killen med skydd när tarmen slapp, blödde nån gång, mest skit som rann okontrollerat ut. Reflexen off. Stackars kille. Värt det eller så får ni var och en tänka på ifred liksom. Jag halka in på ett bananskal och säger inget så har jag inget sagt. Var rädda om er därute och ta hand om frugan på nice vis. Synd o börja med blöja innan 50. Jag bara säger. 
  • Anonym (Krille)
    Anonym (Q45+) skrev 2026-01-18 17:49:05 följande:
    Troll... Det finns ingen som helst saklig grund för dina fantasier.

Ingen muskel tappar sin spänst av träning utan det är självklart att resultatet blir precis tvärtom, alltså enbart positivt!

(Med extremt stora skadliga föremål som orsakar stark smärta kan det möjligen bli problem. Men det är ju absolut inte någon sådan avart vi resonerar om i den här tråden.)
    Grabben på min verkstad 30 plus sa frugan stoppa in små butt pluggar först, sen en större och sen en större modell i gummi eller plast av nåt slag, men det spåra ur när skiten kom ut oplanerat. Om killen ångrar sig?? kan du ge dig på. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Krille) skrev 2026-01-18 22:15:24 följande:
    Självklart eller? En kille på verkstan min skröt varje helg om det ena och det andra. Arslet och analöppningen kom upp till slut. Tjejen förde in nåt där. Nåt år efter vart det tufft för killen med skydd när tarmen slapp, blödde nån gång, mest skit som rann okontrollerat ut. Reflexen off. Stackars kille. Värt det eller så får ni var och en tänka på ifred liksom. Jag halka in på ett bananskal och säger inget så har jag inget sagt. Var rädda om er därute och ta hand om frugan på nice vis. Synd o börja med blöja innan 50. Jag bara säger. 
    Men usch.
  • Anonym (Q45+)
    Anonym (Åsa SSK) skrev 2026-01-17 10:47:14 följande:

Det här med buttplugs och anal sex. Jag vill upplysa om att anal sex aldrig är helt riskfritt. I princip tänjer man it ringmusklerna så pass mycket att dom tappar "spänts"

Vilket leder till ökad inkontinens och en känsla av att behöva " bajsa". Man känner sig bajsnödig. Man riskerar även att läcka bajs och bajsa på  sig. Jag har tyvärr haft patienter med detta besvär. Som tvingades använda blöja. 

Jag tycker ni borde fundera på om det verkligen är värt och så skönt med anal sex?  Det är klart att en hel del män säger att det är skönt. Dom tar inte risken. Om det inte handlar om homosexuella män såklart. 

Det finns ingen som helst saklig grund för dina fantasier

Ingen muskel tappar sin spänst av träning utan det är självklart att resultatet av träning blir precis tvärtom, alltså enbart positivt!

Jag frågar, för du skriver så man får intryck att du är en sådan där varelse från nordisk folktro och mytologi, ofta med stora näsor, men som kan likna människor och bo i berg, skog eller under jorden, eller en sådan varelse som i modern tid provocerar på internet?

• Anonym (Roba)
    Anonym (Krille) skrev 2026-01-18 22:06:45 följande:
    Sektbeteende? Hejar på risk jobb i analen
    som är skapad för att tömma maggen. Vad ska man säga? 
    Eller hur. Vidrigt, sjukt beteende, rotat i homoporr. Inget ska in där, bara ut. Avlopp är smuts, inget man ska gå nära. Smutsgrisar och bajsfetischister är sjuka avarter
    som borde gå i terapi 🤮
  • philly

Homoporr? Det är vanligt i heterosexuell porr och tror inte det är helt ovanligt i heterosexuella relationer heller. Självklart kan man tycka vad man vill om analsex, men det är knappast något bara homosexuella ägnar sig åt. 

• Anonym (Pluggad)
    Anonym (Följer intresserat) skrev 2026-01-17 08:47:01 följande:
    Gick det som förväntan igår? 😉
    Absolut 😊
    Det jag förväntar mig är partner som är sugen på 6. Och det är han alltid när jag bjuder in på detta sätt. 😊
    Han fick leka fritt med mig och det gillar han.

Vi har ju våra egna regler om vad "fritt" är. Vi känner varandras gränser och det är ingen av oss som är intresserad av att ta det längre utan att prata om det innan.
    Det gör att vi kan vara helt avslappnade när vi ger oss till varandra.
Svar på tråden Buttplug, tjejer?