Anonym (Åsa SSK) skrev 2026-01-17 10:47:14 följande:
Det här med buttplugs och anal sex. Jag vill upplysa om att anal sex aldrig är helt riskfritt. I princip tänjer man it ringmusklerna så pass mycket att dom tappar "spänts"
Vilket leder till ökad inkontinens och en känsla av att behöva " bajsa". Man känner sig bajsnödig. Man riskerar även att läcka bajs och bajsa på sig. Jag har tyvärr haft patienter med detta besvär. Som tvingades använda blöja.
Jag tycker ni borde fundera på om det verkligen är värt och så skönt med anal sex? Det är klart att en hel del män säger att det är skönt. Dom tar inte risken. Om det inte handlar om homosexuella män såklart.
Det finns ingen som helst saklig grund för dina fantasier
Ingen muskel tappar sin spänst av träning utan det är självklart att resultatet av träning blir precis tvärtom, alltså enbart positivt!
(Med extremt stora skadliga föremål som orsakar stark smärta kan det möjligen bli problem. Men det är ju absolut inte någon sådan avart vi resonerar om i den här tråden.)
Jag frågar, för du skriver så man får intryck att du är en sådan där varelse från nordisk folktro och mytologi, ofta med stora näsor, men som kan likna människor och bo i berg, skog eller under jorden, eller en sådan varelse som i modern tid provocerar på internet?