• Nyfiken fru 86

Buttplug, tjejer?

En nybörjarfråga till er tjejer som har använt buttplug.
    Min man och jag skämtade om buttplugs igår kväll och jag kunde gärna pröva men jag tror inte att jag fattat hela grejen.
    Hur använder ni pluggen:
    - som upptändning i timmar före själva sexet
    - som lek och "show för mannen
    - som uppmjukning före analsex
    - vid egen onani
    - använder ni båda samma plug ?
    Puss o kram!

• Svar på tråden Buttplug, tjejer?
  • Anonym (Följer intresserat)

Följer intresserat

• Robert 832

Vitsen med en plugg till skillnad från en dildo är att den är menad att sitta kvar. Den kan användas med framgång i dominanslekar. där den undergivna får order om att gå runt med en plugg i hela dagen, på arbetet etc.
    I sexakten kan en plugg förhöja njutningen för både kvinna och man iom att hon upplevs som trångare med en plugg som tajtar till.
    Sen kan man använda pluggar av olika storlek med längre tid som en sorts träning att vidga anus och göra analsex lättare.

• leonie

Det beror väl lite på, en plug med "diamant" i, är ju klart snygg att titta på när den sitter i, och min man älskar att se den glimra till där bak, när vi har sex, lr om han ligger i sängen och jag klär av mig naken och går ut från rummet och han kan se den glittra till, han blir helsåld, men han är också otroligt fixerad vid min rumpa och älskar allt som har med den att göra. Vi kan ligga så han får slicka och leka med min anal, föra in en plug, leka med den, byta till en större, annan form osv... det är ju något han finner otroligt upphetsande och älskar att få göra. Vi har en plug inne när vi har sex, det blir trängre inne i fittan när han penetrerar så han stimuleras mer av den han med osv....

Så vi kan ha den som förspel, under sex, som överraskning till min man.... vi kanske går ut en kväll, kan jag sätta i en, låter han få reda på det först senare när vi äter middag att hm, börjar bli lite obehagligt att sitta på en hård stol typ;)... han börjar ana vad som finns där.... och det gillar han, jag kan gå in på toa, skicka ett sms där han ser att den sitter i och skicka till honom där han sitter i baren.... bara för att kåta upp honom tills vi kommer hem....

Jag kan lägga en plug innanför dörren när han kommer hem, så ban vet att ikväll får han leka som han vill med min rumpa... så ja, det kan göras på många sätt:)

• Rambo69
    leonie skrev 2017-01-07 13:28:30 följande:

Det beror väl lite på, en plug med "diamant" i, är ju klart snygg att titta på när den sitter i, och min man älskar att se den glimra till där bak, när vi har sex, lr om han ligger i sängen och jag klär av mig naken och går ut från rummet och han kan se den glittra till, han blir helsåld, men han är också otroligt fixerad vid min rumpa och älskar allt som har med den att göra. Vi kan ligga så han får slicka och leka med min anal, föra in en plug, leka med den, byta till en större, annan form osv... det är ju något han finner otroligt upphetsande och älskar att få göra. Vi har en plug inne när vi har sex, det blir trängre inne i fittan när han penetrerar så han stimuleras mer av den han med osv....

Så vi kan ha den som förspel, under sex, som överraskning till min man.... vi kanske går ut en kväll, kan jag sätta i en, låter han få reda på det först senare när vi äter middag att hm, börjar bli lite obehagligt att sitta på en hård stol typ;)... han börjar ana vad som finns där.... och det gillar han, jag kan gå in på toa, skicka ett sms där han ser att den sitter i och skicka till honom där han sitter i baren.... bara för att kåta upp honom tills vi kommer hem....

Jag kan lägga en plug innanför dörren när han kommer hem, så ban vet att ikväll får han leka som han vill med min rumpa... så ja, det kan göras på många sätt:)

Jag är nyfiken av att se dig med butplug intryckt :) 
    Gå med i gruppen sex chat/privata bilder mm du hittar den på sidan 3 bland grupperna. Lägg gärna upp en bild på dig där. 
    Kramiz

Låter väldigt intressant det ni håller på med. Hade gärna varit din man. :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Nyfiken fru 86 skrev 2017-01-06 11:37:52 följande:
    Buttplug, tjejer?

En nybörjarfråga till er tjejer som har använt buttplug.
    Min man och jag skämtade om buttplugs igår kväll och jag kunde gärna pröva men jag tror inte att jag fattat hela grejen.
    Hur använder ni pluggen:
    - som upptändning i timmar före själva sexet
    - som lek och "show för mannen
    - som uppmjukning före analsex
    - vid egen onani
    - använder ni båda samma plug ?
    Puss o kram!

Hej

Gammal tråd men blev nyfiken på om du har provat och så i fall vad du tycker om det.
  • GiftManÖver40

Alla kommentarer här berättar om vilka fördelar det har för mannen, det blit tajtare så det ör skönt för honom, det är upphetsande för mannen om han ser en diamantbeklädd plugg glimra till m.m.

Men vilka fördelar medför en buttplug en kvinna? Inga alls? Är det skönt? Blir vaginal penetrering skönare för kvinnan? 

• Tom Araya
    GiftManÖver40 skrev 2025-10-18 15:31:32 följande:

Alla kommentarer här berättar om vilka fördelar det har för mannen, det blit tajtare så det ör skönt för honom, det är upphetsande för mannen om han ser en diamantbeklädd plugg glimra till m.m.

Men vilka fördelar medför en buttplug en kvinna? Inga alls? Är det skönt? Blir vaginal penetrering skönare för kvinnan? 

Många kvinnor upplever anal njutning och särskilt i kombination med vaginal stimulans. Att kombinera butplug med dildo/kuk i fittan upplever många kvinnor ger en tillfredsställande känsla av uppfyllnad. 

Min sambo (kvinna) tar självmant fram buttplug (flera kulor på rad från liten till större) ibland när vi ska ha sex, då vill hon ha den i rumpan och kommer alltid när den är där och när klitoris stimuleras. Hon får starka orgasmer och tycker känslan av att ha något i rumpan är förbjudet och otroligt skönt. Jag som man kan uppleva att det känns annorlunda, lite trängre, när hon har den i sig. Inte nödvändigtvis bättre men annorlunda. 
  • GiftManÖver40

Många här som inte gillar när någon frågar något seriöst, verkligen konstigt att dom tar så illa upp av det så dom måste in å lägga tumme ner (6st i mitt fall). Varför är ens vissa människor här inne å läser, verkar ju vara en hel bunt med pryda varelser som inte har något bättre för sig i livet än att titta ner på de som är kanske lite annorlunda från normen.

Det var en seriös fråga, för jag har inte en susning om hur det känns för en kvinna.
  • Anonym (gillar)

Tycker om att ha buttplugg, vi har använt det ganska mycket i perioder på alla möjliga vis som skrivits om ovan. Tyvärr försämrade det mitt framfall så nu kommer det surt efter. Bäst att bara använda buttplugg om man inte har någon som helst antydan till bakre framfall. Obestämd Bara ett tips till den som är nyfiken. (Jag har främst använt såna där i metall med en sten i olika färger, storlek medium. Kanske hade jag inte drabbats av detta om jag bara hade använt riktigt lätta buttplugg-varianter, den i metall är ju lite tung)

• Anonym (Usch)

Usch och fy för att få in nått i tvåan 

• Anonym (Mogen Q)

Ja på alla (utom den sista).

• Anonym (Kaj)
    GiftManÖver40 skrev 2025-10-20 13:05:22 följande:
    Många här som inte gillar när någon frågar något seriöst, verkligen konstigt att dom tar så illa upp av det så dom måste in å lägga tumme ner (6st i mitt fall). Varför är ens vissa människor här inne å läser, verkar ju vara en hel bunt med pryda varelser som inte har något bättre för sig i livet än att titta ner på de som är kanske lite annorlunda från normen.

Det var en seriös fråga, för jag har inte en susning om hur det känns för en kvinna.
    De är utsända av Pingstkyrkan.
  • Anonym (Mogen Q)

Tack för ditt härliga inlägg, vad glad jag blir att ni är sexpositiva, att ni njuter tillsammans och att ni har både roligt och upphetsande i er relation.

Men vad är det för fel på folk, just nu 6 tummen ned på detta. 
    Det kan inte vara något annat än ren avundsjuka, typ att "jag mår dåligt av och jag blir avundsjuk på att ni har det så mycket skönare och roligare än jag".

Strunta i de trångsynta och avundsjuka, fortsätt ha det skönt och roligt på de sätt som ni gillar och som är rätt för er!
  • Anonym (Mogen Q)

Ja, det blir skönare för mig.
    Jag upplever det som positivt för mig på flera olika sätt. Jag har aldrig tänkt på det på detta sätt, men jag tror att jag är den som har mest att vinna på det, men det allra bästa är att vi båda vinner på det och gillar det.

Ibland alltså, inte alltid (vi har så mycket att göra, så många varianter...)
Svar på tråden Buttplug, tjejer?