• kiwi89

    Ensam gravid, någon mer??

    Som rubriken. Jag är ensam gravid är i vecka 12 (11+3) och lämna min kille sen en tid tillbaka. Jag är medlem på olika gravida grupper på Facebook men känner mig så sjuk ensam att jag är den enda i grupperna som är helt ensam utan en partner. De måste väll finnas fler som är i samma situation som mig ?! Känner mig verkligen jätte ensam. :(


    Ensam mamma
  • Svar på tråden Ensam gravid, någon mer??
  • Anonym (Ensam)

    Väntar mitt 4 barn o är ensam

    Varit ensam sedan innan trean blev till

    Har dock valt att ensam skaffa detta fjärde barn :)

  • Joakim 87

    Jag vet hur de är att känna sig total dissad av den jag ska få barn med hur ont de gör å hur ensam jag känner mig å undrar hur jag ska kunna va pappa när mamman inte vill g minsta kontakt

  • Sojabönan

    Vi kan ju skrivas om du vill. Känner mig ensam jag med i min graviditet. 

  • Miaaasand

    Hej, jag förstår din ensamhetskänsla

    Jag har en pojkvän men det är långdistans och ännu inte planerat ordentligt hur vi ska bo ihop och få barn ihop, vi bor ett land ifrån varandra. Och nu tror jag att jag har fått barn från de symptom jag haft i en vecka nu, och då lär jag vara gravid och få barnet utan att vi bor tillsammans som det ser ut nu. Har inte heller kontakt med familj och släkt, man känner ingen och har ingen annat än myndighetskontakter. Jag skickar en kram till dig. Håll ut, inte alls konstigt att du känner så, men vet att du inte är ensam. <3

Svar på tråden Ensam gravid, någon mer??