• Sanna08

    Havandeskapspenning

    Hello där ute... ja så nu har jag har jag börjat kludda på ansökan till havandeskapspenningen.. men svårt att veta hur jag ska börja lite med beskrivningen av mitt jobb etc.. man är ju nästan lite nervös för att utelämna nått lr glömma skriva med nått pga genom "ryktesvägar" hört att dom är skit stränga med att godkänna en.. tänkte kolla om ni har tips o råd att ge mig .. tex. Vad jag ska tänka på att kanske absolut! Skriva med eller saker jag definitivt inte får glömma att ta med (:

    Tacksam för svar. Sanna <3

  • Svar på tråden Havandeskapspenning
  • Domesticgoddess

    Var så detaljerad som möjligt ; istället för att skriva "tunga lyft" så skriv hur mycket det du lyfter väger och hur många gånger per dag du utför dessa lyft tex.

    Var inte rädd för att vara överdrivet detaljerad, ju fler detaljer desto bättre!

  • Sanna08

    [quote=77564212][quote-nick]Domesticgoddess skrev 2017-04-05 09:07:08 följande:[/quote-nick]Var så detaljerad som möjligt ; istället för att skriva "tunga lyft" så skriv hur mycket det du lyfter väger och hur många gånger per dag du utför dessa lyft tex.

    Var inte rädd för att vara överdrivet detaljerad, ju fler detaljer desto bättre![

    Tack så mycket! (:

  • Nelah

    Beskriv en arbetsdag överdrivet detaljerat.

    Jag skrev 6 a4 med första barnet, denna gång räckte det med den lilla beskrivningen jag skrev som ansökan.


    Jag vill och jag kan...
  • Sanna08

    Oh shit! Ja än så länge är jag på 1 A4 . Men långt ifrån klar... (:

    =77566257][quote-nick]Nelah skrev 2017-04-05 19:43:26 följande:[/quote-nick]Beskriv en arbetsdag överdrivet detaljerat.

    Jag skrev 6 a4 med första barnet, denna gång räckte det med den lilla beskrivningen jag skrev som ansökan.

    [/quote]

  • Nelah
    Sanna08 skrev 2017-04-05 19:55:03 följande:

    Oh shit! Ja än så länge är jag på 1 A4 . Men långt ifrån klar... (:

    =77566257][quote-nick]Nelah skrev 2017-04-05 19:43:26 följande:[/quote-nick]Beskriv en arbetsdag överdrivet detaljerat.

    Jag skrev 6 a4 med första barnet, denna gång räckte det med den lilla beskrivningen jag skrev som ansökan.


    [/quote]

    Jag överdrev för att jag var rädd att inte få det godkänt haha ;)
    Jag vill och jag kan...
  • Sanna08
    Nelah skrev 2017-04-05 22:14:03 följande:

    [/quote]

    Jag överdrev för att jag var rädd att inte få det godkänt haha ;)


    Amen jag gör det lite nu med haha! (:
Svar på tråden Havandeskapspenning