äntligen plussat!
Kissade på Stickan idag, och det var ett stort plus!!! :) vad gör man nu? Ringer kvinnokliniken och bokar tid eller hur går det till?
Lyckligt sambopar här hemma nu ????
Kissade på Stickan idag, och det var ett stort plus!!! :) vad gör man nu? Ringer kvinnokliniken och bokar tid eller hur går det till?
Lyckligt sambopar här hemma nu ????
Inte så dålig i magen, bara illamående och kräkningar här
Hade sånna känningar i brösten i början på veckan och förra helgen, men börjar minska lite nu. Kunde knappt röra dem utan att det gjorde svinont! Kräks 3 gånger idag.. usch! På torsdag ska vi äntligen till MVC och få reda på exakta veckor jag är i förhoppningsvis :)
Hade sånna känningar i brösten i början på veckan och förra helgen, men börjar minska lite nu. Kunde knappt röra dem utan att det gjorde svinont! Kräks 3 gånger idag.. usch! På torsdag ska vi äntligen till MVC och få reda på exakta veckor jag är i förhoppningsvis :)
Gick precis in i vecka 5 idag. Ska till barnmorskan nästa vecka!
Har börjat känna av svagt illamående, men bara på kvällarna. Inte så illa att jag har spytt än dock.
Gick precis in i vecka 5 idag. Ska till barnmorskan nästa vecka!
Har börjat känna av svagt illamående, men bara på kvällarna. Inte så illa att jag har spytt än dock.
Ska berätta för mina föräldrar ikväll, blivande mormor och morfar! Har lagt en napp i Ett paket och en liten lapp :)
[quote=77621573][quote-nick]Ssarawilhelmsson skrev 2017-04-24 18:04:03 följande:[/quote-nick]Ska berätta för mina föräldrar ikväll, blivande mormor och morfar! Har lagt en napp i Ett paket och en liten lapp :)[/
Åh va kul, själv har jag mått superilla idag, spytt flera gånger, men nu mår jag lite bättre
Jag plussade igår! Första barnet och är beräknad till 29/12!
Grattis Victoria! Erkänn att det är en härlig känsla!! :)
grattis till plussen!
jag plussade den 31a mars och är i v7 (6+3). går in i vecka åtta på fredag :)
i början fattade jag inte att jag var gravid. lite mer trött än vanligt men inget illamående eller några ömma bröst. när jag gick in i v6 började illamåendet samt att mina bröst blev ömma och har nu följt mig hela tiden. dock inge kräkningar. mest bara hypertrött och lite svårt att äta pga illamående.
jag har inskrivning hos barnmorskan den 16onde maj :) ska berätta för mina föräldrar och svärföräldrar nu i veckan :)
Tack, detsamma! :)
Ja, verkligen. Har inte riktigt förstått det än ;)
Såhär berättade vi för föräldrar och svärföräldrar i :) volvonapp till mina föräldrar (blivande morfar älskar Volvo) och Frölunda nappar till svärföräldrarna (göteborgare) :)
Så fint! :D
Tänkte göra liknande med en napp och lapp med BF i en liten låda. Mina föräldrar är mitt uppe i en flytt så kommer lägga fram det som en flyttpresent. Ska bli så roligt att se deras reaktioner!
Såhär berättade vi för föräldrar och svärföräldrar i :) volvonapp till mina föräldrar (blivande morfar älskar Volvo) och Frölunda nappar till svärföräldrarna (göteborgare) :)
Svärföräldrarna svävar på moln just nu hemma hos oss haha :)
Gulligt! :)
Vi bjöd hem hela familjen på kalas och hade lagt en bulle i ugnen, sen öppna jag ugnsluckan och väntade på reaktion. Min pappa var den som märkte först :) det kommer ju bli ett litet roligt minne sen när bebisen är större!