• Anonym (Mary)

För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?

Killen jag börjat dejta har så himla grov kuk. Och jag är trång. Det funkade bra när jag var överst men ska han vara överst gör det ont trots upphetsning och glidmedel. Finns det nåt annat jag/ vi kan göra? Jag gillar tyvärr inte att föra in dildos. Jag fick svampinfektion på grund av att det blev för mycket skav:(

• Svar på tråden För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?
  • Anonym (Anal)
    PeterGB3G skrev 2017-04-21 16:21:51 följande:
    jaså? tvärtom va?
    Nej, då hade jag skrivit det.
  • Anonym (Lilla jag)
    Bjoer skrev 2017-04-21 16:27:46 följande:

Det här med att glidmedlet "torkar in" beror lite på vilken typ man har. Vattenbaserade kan torka om det inte kommer fukt normalt också. Bättre att prova sånt som inte är vattenbaserat isf. De brukar inte torka lika lätt.

Jag har klick natural glide.. vet inte om den är vattenbaserad? Har du tips på någon som du vet inte är det?
  • Bjoer
    Anonym (Lilla jag) skrev 2017-04-21 17:54:55 följande:
    Jag har klick natural glide.. vet inte om den är vattenbaserad? Har du tips på någon som du vet inte är det?
    Den är vattenbaserad om jag inte minns fel. Det är väl den apoteket säljer?

Lättaste är väl att gå in på nån butik och fråga lite. De brukar vara vänliga och hjälpsamma. Annars kan man ju läsa lite om det och beställa nått. RFSU har säkert info. Kan inte googla själv och länka eftersom jag är på jobbet. ;)
  • Anonym (växling)
    Anonym (Mary) skrev 2017-04-20 23:23:33 följande:
    Haha nädå. Men typ 5 cm i diameter kanske. Om en mer normal är 3. Typ .
    Har du testat att växla mellan vaginal och anal? (inte under samma samlag alltså). Som någon ovanpå tipsade dig om ;)
  • Anonym (Mary)
    Anonym (växling) skrev 2017-04-25 10:47:10 följande:

Har du testat att växla mellan vaginal och anal? (inte under samma samlag alltså). Som någon ovanpå tipsade dig om ;)

Gah skulle aldrig våga ha analsex med en så stor.
  • Anonym (What!?)
    Anonym (växling) skrev 2017-04-25 10:47:10 följande:
    Hur tänkte du där??...blir musen mindre tight om man gör så menar du?...känns generellt som att analen är tightare än musen!!??
  • Anonym (Mary)

Hej alla!

Vi hade sex i går, en gång. Gick jättebra. Glidmedel och ta det lugnt och fint. När vad var överst kom han nästan hela vägen in. Sen avslutade vi med att jag sög av honom. Hade inte mer samlag sen utan oralsex. Har inte ont nu :)

Tack för alla tips!

• Anonym (Mary)
    Anonym (Mary) skrev 2017-04-28 17:47:28 följande:

Hej alla!

Vi hade sex i går, en gång. Gick jättebra. Glidmedel och ta det lugnt och fint. När vad var överst kom han nästan hela vägen in. Sen avslutade vi med att jag sög av honom. Hade inte mer samlag sen utan oralsex. Har inte ont nu :)

Tack för alla tips!

När JAG var överst ska det stå
  • Anonym (hannah)

Nice! Se nu till att njut, dom där grova är så oerhört sköna!

• Cl4udio

har du fortsatt det skönt nu? hur går det, TS?

• Anonym (ehm)

Med tanke på att fittan ska klara av att tänja ut sig till storleken av ett barn så har jag svårt att tro att din kille skulle vara så grov att ollonet skulle vara större än ett barnhuvud. Om han är det så borde ni ringa guinnes rekordbook.

• Anonym (Ouch!)
    Anonym (ehm) skrev 2017-05-10 15:38:33 följande:

Med tanke på att fittan ska klara av att tänja ut sig till storleken av ett barn så har jag svårt att tro att din kille skulle vara så grov att ollonet skulle vara större än ett barnhuvud. Om han är det så borde ni ringa guinnes rekordbook.

Å andra sidan så är bäckenet uppluckrat av hormoner i samband med en förlossning och huden i underlivet spricker ofta, så det ju frågan om ganska extremt våld egentligen. Något de flesta hoppas slippa under sex.
  • Anonym (ehm)
    Anonym (Ouch!) skrev 2017-05-10 15:46:35 följande:
    Å andra sidan så är bäckenet uppluckrat av hormoner i samband med en förlossning och huden i underlivet spricker ofta, så det ju frågan om ganska extremt våld egentligen. Något de flesta hoppas slippa under sex.
    Japp, men jag har väldigt svårt att tro att någon skulle behöva bäckenuppluckring och ryggmärgsbedövning för att få in en kuk, har aldrig hört talas om en sån grov petter-nicklas, har du?
  • Anonym (Ouch!)
    Anonym (ehm) skrev 2017-05-10 15:55:17 följande:

Japp, men jag har väldigt svårt att tro att någon skulle behöva bäckenuppluckring och ryggmärgsbedövning för att få in en kuk, har aldrig hört talas om en sån grov petter-nicklas, har du?

Nej, men däremot stött på exemplar som absolut inte gått in. Jag har knappt 4 cm bredd mellan bäckenbenen (får inte plats med vanliga gynekologinstrument) och kommer nog aldrig kunna föda barn, så även om kukar stora som barnhuvuden inte finns så finns tjejer som är för små för vissa kukar.
  • Anonym (Mary)
    Cl4udio skrev 2017-05-10 15:23:14 följande:

har du fortsatt det skönt nu? hur går det, TS?

Det tog slut tyvärr..
  • Anonym (Mary)
    Anonym (ehm) skrev 2017-05-10 15:38:33 följande:

Vadå den kom ju in men jag fick ont. Är det så svårt att tro? Blir lite trött på killar som vägrar tro att vissa av oss tjejer är jävligt trånga och faktiskt föredrar mindre kukar.
  • Bobby Clarke

Så vad är en stor respektive liten kuk i din värld då?

Vadå den kom ju in men jag fick ont. Är det så svårt att tro? Blir lite trött på killar som vägrar tro att vissa av oss tjejer är jävligt trånga och faktiskt föredrar mindre kukar.[/quote]

• Anonym (Mary)
    Bobby Clarke skrev 2017-05-11 10:49:25 följande:

Så vad är en stor respektive liten kuk i din värld då?

Vadå den kom ju in men jag fick ont. Är det så svårt att tro? Blir lite trött på killar som vägrar tro att vissa av oss tjejer är jävligt trånga och faktiskt föredrar mindre kukar.

[/quote]

Jag halade inte fram måttbandet:p

Men det var framför allt omkretsen. Du vet de mindre förpackningarna Falksalt. (Vit burk med orange lock). Ungefär den omkretsen. Längden var även den större än normalt, men det var inte lika stort problem.
  • ResanTillMelonia
    Anonym (Mary) skrev 2017-04-21 15:24:13 följande:
    Jag tror detta är det allra viktigaste, att inse att man inte kan ha just samlag för ofta.
    Ja man får sätta en gräns.

det gör ont så man får skavsår som värker när man går i flera dagar efteråt. Tror att det är de inre blygdläpparna som har tagit emot allt skavande.

glidmedel är ett måste! Ha absolut inte sex utan glidmedel. Smacka på på utsidan också, där han ska in.

jag upplever att problemet är tudelat. först själva inträngningen i öppningen. och när den väl är inne pressar den isär väggarna på insidan, så man får värk i hela muskeln.

stor kuk = 👎🏻. killar lär sig aldrig detta
Svar på tråden För grov kuk. Kan man öva sig på att tänja sig?