• Anonym (Gillar wet!)

    Hur vanligt är wetsex?

    Hej hej!

    Hur pass vanligt har wetsex blivit?
    Någon här som praktiserar?
    Tycker ni det är ok att fråga om wet med någon man lärt känna?

  • Svar på tråden Hur vanligt är wetsex?
  • Anonym (Marlene)
    Anonym (Gillar wet!) skrev 2017-05-16 16:42:25 följande:

    Hej hej!

    Hur pass vanligt har wetsex blivit?

    Någon här som praktiserar?

    Tycker ni det är ok att fråga om wet med någon man lärt känna?


    I vårt förhållande är det ett inslag nästan varje gång vi har sex. Först brukar vi knulla å så i sämgen eller soffan eller köksbordet en favorit. Sen går vi in i badkaret och släpper ur oss det gula på varandra. Vi brukar se till att vara lite peenödiga innan sexet. Sen efter vi gulat varann i badkaret runkar och pullar vi av orgasmerna innan vi sätter på vattnet och duschar oss rena... vi älskar blötsex.
  • IsDimma

    Enligt min erfarenhet är det många som iaf kan tänka sig att testa. Iaf när man som mig bara vill ta emot.

  • Anonym (wet1970)

    Jag gillar wet och utför det ibland med min fru. Hon gillar att ge men inte få.
    Det bästa är när hon ställer sig över mig och leker med sin stråle över hela min kropp. Tror att fler kan tänka sig testa. Det är viktigt att man börjar försiktigt och har druckit riktigt mycket innan så det inte blir så skarp lukt och smak.
    Någon tjej som vill testa så finns jag på BC.

  • BellaBellaBella

    Spelar det någon roll hur vanligt det är? Du kan väl inte mena att du bara söker efter det som du har statistisk sannolikhet att hitta i stället för det du önskar att uppleva...?

    Jag gillar wet, upplever inte att det är speciellt ovanligt. Kanske vanligare att vilja prova än att faktiskt fastnat för det i praktiken. Men är ju inte väldans udda :) Gillar mest att ta emot. 

  • Anonym (Blir inget wet för mig.)

    Sa åt frun att jag kunde tänka mig att prova ta emot wet men det blev ett nej på att prova det.

  • sidebyside
    Anonym (Blir inget wet för mig.) skrev 2022-08-05 11:28:37 följande:
    Sa åt frun att jag kunde tänka mig att prova ta emot wet men det blev ett nej på att prova det.

    . .........du har sått ett frö, ge inte upp så lätt.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Blir inget wet för mig.) skrev 2022-08-05 11:28:37 följande:

    Sa åt frun att jag kunde tänka mig att prova ta emot wet men det blev ett nej på att prova det.


    Duscha tillsammans och låt henne kissa på dig.

    Bra & odramatisk start.
  • Anonym (Blir inget wet för mig.)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2022-08-05 12:40:32 följande:
    Duscha tillsammans och låt henne kissa på dig.

    Bra & odramatisk start.
    Det var där jag lade upp förslaget. Men kanske jag har sått ett frö som tidigare inlägg nämner.
  • Anonym (Fjöla)

    Gött att fjöla på klippan som det stänker på tantrumpan där nere (hon gillar det)

  • Anonym (Härligt)

    Jag går inte alls igång på att kissa på min partner stående i duschen, jag vill ha mitt wetsex i sängen, samtidigt som man ligger med varandra.

  • sidebyside

    [quote=81926959][quote-nick]Anonym (Blir inget wet för mig.) skrev 2022-08-05 11:28:37 följande:[/quote-nick]Sa åt frun att jag kunde tänka mig att prova ta emot wet men det blev ett nej på att prova det.[/.......................,.............,,,,.. Hur går det, har hon kissat något på dig än?

  • Anonym (Man 53 år)

    Jag skulle gärna vilja prova.

    Min fru är jag helt övertygad om att hon inte är intresserad (hon har svårt att överhuvudtaget prata om sex)  så det blir tyvärr tyvärr inget spännande alls oavsett vad det handlar om utanför den så kallade boxen (vanilj).
    Och vanilj är ju inte att underskatta i och för sig, fantastiskt som så. 
    Men jag skulle alltså vilja testa wet, ge eller ta.

    Har haft kontakt med några personer som tydligt uttryckt intresse för wet men det har ju inte varit läge för mig då som gift...

  • Anonym (Pisse-Nisse)

    Hde ett ex som ville prova ... vi körde i duschen med henne i ett hörn och jag skulle pissa på henne. Inte min grej alls.
    Hon satt och gnuggade sprattelknappen och jag försökte få fram några droppar, hahaha
    Total turn-off för mig. 
    Att pissa på någon är - även om hon vill - en spärr för mig. 

  • Anonym (BBW)

    Så sent som idag faktiskt så låg jag i en 69:a över en kk och släppte på mitt kiss i hans mun/över hans ansikte. Sen gled jag av och kysste hans blöta läppar och gnuggade in det ordentligt i hans skägg. Det kändes kinky och upphetsande, och vi båda gillade det. Wet är dock inget jag gör varje gång jag har sex. Omväxling förnöjer.. som det heter. Flört

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (BBW) skrev 2022-08-28 00:44:03 följande:

    Så sent som idag faktiskt så låg jag i en 69:a över en kk och släppte på mitt kiss i hans mun/över hans ansikte. Sen gled jag av och kysste hans blöta läppar och gnuggade in det ordentligt i hans skägg. Det kändes kinky och upphetsande, och vi båda gillade det. Wet är dock inget jag gör varje gång jag har sex. Omväxling förnöjer.. som det heter.  // Flört


    Win-With och gott för båda två! Solig
Svar på tråden Hur vanligt är wetsex?