• Anonym (Äcklad)

    Styvsyskon hade samlag

    Inatt så hörde jag och min man några ljud från min dotters rum. Vi båda har barn från tidigare äktenskap (min dotter är 17 och hans son är 18). Eftersom att vi är vuxna så vet vi ju hur det låter när man har sex, och ja, vi hörde stönljud. Jag och mannen bestämde oss för att gå in i hennes rum för att kolla så att allting var bra, först tänkte vi att hon onanerade men vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. Så vi gick in och ja - där ligger hans son ovanpå min dotter och juckar och stönar. Vi går ut ur rummet lika fort som vi går in i det och vi är fortfarande i chock.
    Vi har bott tillsammans i 4 år.
    Är det OK enligt er att styvsyskon har sex med varandra? Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. De har inte gått ut ur sina rum på hela dagen.

  • Svar på tråden Styvsyskon hade samlag
  • Anonym (Samtycke)
    Anonym (iiy) skrev 2017-06-17 20:35:28 följande:

    Det var lite naivt av dig att flytta ihop med en man som har en tonårsson som bor hemma. När du nu fått bevis på att detta inte blev bra hoppas jag att du tar dig samman. Din dotter behöver ett hem där hon får vara ifred.


    Du förutsätter alltså att de hade sex utan hennes samtycke, dvs att hon blev våldtagen. Är du synsk?

    För övrigt tycker jag också att tråden luktar troll.
  • Virrepannan
    Anonym (Samtycke) skrev 2017-06-18 19:10:53 följande:

    Du förutsätter alltså att de hade sex utan hennes samtycke, dvs att hon blev våldtagen. Är du synsk?

    För övrigt tycker jag också att tråden luktar troll.


    För en som inte hänger med i begreppen riktigt - vad är ett troll? I detta fallet alltså..
  • John22
    Virrepannan skrev 2017-06-18 19:44:01 följande:
    För en som inte hänger med i begreppen riktigt - vad är ett troll? I detta fallet alltså..
    Nån som sitter och hittar på bara för att provocera.
  • Virrepannan
    John22 skrev 2017-06-18 19:47:57 följande:

    Nån som sitter och hittar på bara för att provocera.


    Då är jag med :)
  • Canadasvensk

    Haha dom kan väl skriva ett inlägg på den andra tråden som typ heter: "vem är den mest olämpliga du har haft sex med"...

  • elmadumle

    De är ju inte ens släkt, så vad spelar det för roll om de vill ligga med varandra? Jag tycker det är betydligt värre att ni först tror att din dotter håller på med sig själv och bestämmer er för att öppna dörren utan att knacka, det är äckligare.

  • Canadasvensk
    Anonym (Äcklad) skrev 2017-06-17 10:33:38 följande:
    VI TRODDE FÖRST att hon onanerade. Men sedan fick vi aningar om att hon kanske inte mådde bra och att hon behövde hjälp. 

    Tillsist kom de ut ur rummet och vi pratade helt öppet om det. De får ha sex med varandra då det inte är olagligt men vi bad de att inte göra det så högt och helst när vi sover eller inte är hemma. 
    För det är så ni har sex?

    Och skulle ni nu ha sex lite för högljutt så är det okay om ungarna går och kikar till er eller??

    Haha ;)
  • MammAmma

    Luktar så mycket bullshit om den här tråden så det finns inte, men min generella åsikt är att tonåriga eller vuxna styvsyskon som får ihop det, inte gör något fel. Snarare rätt naivt av föräldrar som tror att de kan tussa ihop ungdomar under samma tak en längre tid och tro att de ska se varann som syskon *facepalm*

  • Kirenaj68

    Många författarämnen igång den här helgen. Varför går ni inte ut och njuter av det fina vädret istället?

  • kvarnfot
    cupcakemom skrev 2017-06-17 17:43:24 följande:

    Sen måste jag ju också undra över varför man går in i sin dotters rum om man vet att hon har sex? Skulle jag aldrig göra däremot skulle jag senare påpeka att det är ganska lyhört så det hördes... Så dom kan tänka sig för nästa gång...


    Hade samma tanke, dessutom då dom trodde att hon bara onanerade!
  • holidodi

    Eftersom det inte är släkt eller så är det inget konstigt. En sak är säker, de ser inte varandra som bror och syster.

  • Rikard
    Vickan I skrev 2017-06-17 19:40:54 följande:
    Ditt troll. Du skriver ju i ts att ni vet hur det låter när man har sex och ändå går ni in och nu påstår du att du trodde dottern mådde bra.
    Tänkte samma sak. I trådstarten står det att ni förstod att hon hade sex, sedan säger du att ni trodde att dotter inte mådde bra. 
    Kanske har ni uppfattningen att folk inte mår bra av sex?

    Själva brukar vi knacka på innan vi går in i våra barns rum.
  • Anonym (Arnold.)
    Anonym (Äcklad) skrev 2017-06-17 17:26:21 följande:

    Inatt så hörde jag och min man några ljud från min dotters rum. Vi båda har barn från tidigare äktenskap (min dotter är 17 och hans son är 18). Eftersom att vi är vuxna så vet vi ju hur det låter när man har sex, och ja, vi hörde stönljud. Jag och mannen bestämde oss för att gå in i hennes rum för att kolla så att allting var bra, först tänkte vi att hon onanerade men vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. Så vi gick in och ja - där ligger hans son ovanpå min dotter och juckar och stönar. Vi går ut ur rummet lika fort som vi går in i det och vi är fortfarande i chock.
    Vi har bott tillsammans i 4 år.
    Är det OK enligt er att styvsyskon har sex med varandra? Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. De har inte gått ut ur sina rum på hela dagen.


    Det är inte släkt med varandra. Så de kan knulla med varandra så mycket de vill. Om du ber snällt kanske du kan få vara med på ett hörnFlörtFlört
  • Amadeus2

    Varför gick ni in i hennes rum om ni trodde hon onanerade. Jag har en styvsyster vi har onanerat tillsammans vi smekte inte varandra. Vi var unga då knappt könsmogna.

Svar på tråden Styvsyskon hade samlag