• Anonym (Förkrossad.)

Den sista sms:et.

Hej.

Jag hoppas att allt är bra med dig.

Jag skulle vilja säga att jag mår inte så bra just nu eftersom jag är så himla utmattad. Och det mesta beror på grund av tjejer.

Jag har verkligen försökt att lära känna tjejer genom olika sätt och det känns lönlöst och hopplöst.

Begriper du hur jobbigt det är att försöka utan någon resultat?

Jag har skrivit till över 1000 tjejer och jag har försökt lära känna tjejer dem senaste 10 förbaskade åren!

Inget funkar.

Jag har alltid varit singel och min frustration blir bara större och jag förstår att några enstaka män blir till misogyner i dagens samhälle.

Jag orkar inte med något längre och det enda som ger mig energi är min mamma när hon är här i Sverige. Min familj har alltid gett mig energi, men nu orkar jag knappt längre för att jag är för utmattad.

Det finns en citat som säger "Det är bättre att ha älskat än att inte ha älskat alls"... jag blir bara ännu mer deppig när jag hör det och jag blir bara deprimerad när människor säger att "kärleken kommer" för att det är inte garanterat eller givet att det sker, tro mig. Jag vet vad jag talar om.

Jag blev traumatiserad när jag försökte lära känna tjejen från butiken förra året. Jag gav henne mitt telefonnummer och hon ringde aldrig. Hon ljög för mig istället. Man känner sig bara ännu mer maktlös än vanligt.

Jag har blivit mer bitter med tiden och nu orkar jag knappt med något här i denna existens.

Är det verkligen lönt att kämpa när inget funkar?

Vad skulle du ha gjort i min position och situation?

Det är ingen retorisk fråga jag ställer.

Jag vill gärna veta för att jag vill se vilka möjligheter och alternativ jag har att välja mellan.

Jag har velat säga detta här otroligt länge nu och jag vet att det är mycket information att ta in och att smälta in.

Jag undrar om du kan besvara sms:et istället för att ringa till mig, just nu orkar jag inte samtala.

Jag hoppas att du förstår mina tankegångar.

Mvh.

Detta här har fått mig att bli frustrerad och jag skrev detta här för två veckor sedan till en som jag känner och jag har inte fått svar än. Skulle ni kunna hjälpa mig med detta här?

Hur ska jag gå tillväga när inget går?

• Svar på tråden Den sista sms:et.
  • Anonym (Drens)
    Anonym (Trött) skrev 2017-07-04 23:29:20 följande:

Det är märkligt att du skriver att alla har en individuell personlighet när du i nästa andetag delar upp alla kvinnor i två grupper.

Det är konstigt. Förstår att du har haft svårt med relationer.

Du är väl medveten om att han skrev att han skojade genom att vara ironisk och sarkastisk?

Jag tror inte att han delar kvinnor i två grupper för att han skojar bara med sin "vrickade humor" och att du fortsätter med att han delar upp kvinnorna när han skriver klart och tydligt att han är ironisk och sarkastiskt är bara jobbigt, absurt och bisarr.

Iallafall så skojade han bara så försök att inte vara så omogen genom att fälla ner honom med dina kommentarer som "Det är märkligt att du skriver att alla har en individuell personlighet när du i nästa andetag delar upp alla kvinnor i två grupper.

Det är konstigt. Förstår att du har haft svårt med relationer."

Iallafall så har han en omogen humor, han skrev varför han skojar och det verkar som om du inte förstår att han skojar bara så jag skriver bara HAN SKOJAR. Förstår du nu?
  • LilyFeber
    Anonym (sanning) skrev 2017-07-05 07:06:23 följande:

Vet inte hur gammal du är, men du borde veta vid det här laget att i skriven text får man vara lite smart om man ska använda ironi, annars ställer du bara till det för dig.

Håller med dig totalt. You go girl.
  • LilyFeber
    Rambo69 skrev 2017-07-04 23:37:35 följande:

Är du desperat?

Det verkar som det... pathetic.
  • Anonym (Drens)
    LilyFeber skrev 2017-07-05 07:09:15 följande:

Håller med dig totalt. You go girl.

Ni förstår väl att han SKOJAR?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (sanning) skrev 2017-07-05 07:08:17 följande:

Kommentar 41

Skriver du något får du stå för det.

Javisst. Men hur får du den kommentaren till att vara riktad mot just dig??
  • Anonym (sanning)
    Anonym (Drens) skrev 2017-07-05 07:11:51 följande:
    Ni förstår väl att han SKOJAR?
    Sällan har jag sett en människa skoja på ett så korkat sätt, i så fall.

Kan i så fall vara bra att människor förklarar för honom det han inte fattade själv, nämligen att det inte är helt fel att använda något spår av intelligens om man ska använda den typen av "skoj"

Var nog bara nyttigt för honom att för en liten tankeställare över sin egen klumpighet.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (sanning) skrev 2017-07-05 07:54:23 följande:

Den, och kommentaren som den citerade, skrev ganska tydligt att kvinnor är golddiggers.

Jag är kvinna. Ramlade polletten ner nu?

Vad True Facts. skriver får ju han ansvara för. Min kommentar gjorde gällande gold digger vilket väl ändå är långt ifrån alla kvinnor?
  • Anonym (sanning)
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-05 07:59:36 följande:
    Vad True Facts. skriver får ju han ansvara för. Min kommentar gjorde gällande gold digger vilket väl ändå är långt ifrån alla kvinnor?
    Om du citerar ett inlägg där du bekräftar inlägget förstår du väl att du ställer dig bakom kommentaren.
    Jösses... Jag upphör aldrig att förvånas över folk. Ta lite ansvar över dig själv istället. Du vet mycket väl också att du även i andra trådar har skrivit ut massa saker om kvinnor i generella drag. Då får du faktiskt tåla att folk statuerar ditt beteende genom att exemplifiera med våldtäktskommentaren här ovan. Det är inget annat än just ett exempel på hur du själv beter dig.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (sanning) skrev 2017-07-05 08:11:56 följande:

Om du citerar ett inlägg där du bekräftar inlägget förstår du väl att du ställer dig bakom kommentaren.

Jösses... Jag upphör aldrig att förvånas över folk. Ta lite ansvar över dig själv istället. Du vet mycket väl också att du även i andra trådar har skrivit ut massa saker om kvinnor i generella drag. Då får du faktiskt tåla att folk statuerar ditt beteende genom att exemplifiera med våldtäktskommentaren här ovan. Det är inget annat än just ett exempel på hur du själv beter dig.

Jag besvarade hans kommentar att kvinnor är gold diggers med att hävda att de som ör gold diggers, enligt mig har sviktande självrespekt. Inte bekräftade hans åsikt. Javisst kan du få kalla mig våldtäktsman om du mår bra av det men jag måste ju få försvara mig mot att gold digger ska ha varit riktad till dig.
  • Anonym (sanning)
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-05 08:17:03 följande:
    Jag besvarade hans kommentar att kvinnor är gold diggers med att hävda att de som ör gold diggers, enligt mig har sviktande självrespekt. Inte bekräftade hans åsikt. Javisst kan du få kalla mig våldtäktsman om du mår bra av det men jag måste ju få försvara mig mot att gold digger ska ha varit riktad till dig.

Väldigt otydligt skrivet, i så fall, för du skrev INTE att "de som är", utan det du citerade var generiskt skrivet.
    Men så länge som du i denna eller andra trådar beskriver kvinnor på ett generiskt och negativt sätt får du finna dig i att också bli tillskriven generiska och negativa egenskaper pga ditt kön. Inget gnäll och inga protester nästa gång du någonstans i samhället läser att någon säger att alla män är våldtäktsmän, eller att alla män är värdelösa och problematiska etc.
    Pot, meet kettle, så att säga.
Svar på tråden Den sista sms:et.