Vilka kläder/mode är fulast?
Själv har jag svårt för dessa stickade tröjor från oss molly. Ful passform och allmänt tantiga. Vad tycker du? Finns det något mode eller plagg du tycker är fult?
Själv har jag svårt för dessa stickade tröjor från oss molly. Ful passform och allmänt tantiga. Vad tycker du? Finns det något mode eller plagg du tycker är fult?
Undrar också hur det kunde bli populärt. Ser så onaturligt ut!
Lila kläder.
Ibland är ju onaturligt snyggt, typ nyklippt hår med rakt avslut. Eller?
Tycker det ät svårt det där men jag har insett att för egen del handlar det inte egentligen om vad som är naturligt. Jag kan tycka att kraftiga ögonbryn gör sig jättebra på vissa faktiskt, det är alltid snyggare än exempelvis snkläppar, men på vissa passar det inte.
Jag tycker att tjocka ögonbryn är snyggt, men inte när de ser ditlimmade ut, liksom glansiga.
Puff
Jag älskar allt som är bekvämt:) livet är för kort för att ha på sig mode som är obekvämt bara för att vara tuff för sin omgivning.
Så det mode som jag tycker ser roligt ut är sånt som man ser är sjukt obekvämt, men bäraren tvingar sig att bära det ändå och ser så stolt ut:)
Puffar
Har heller aldrig förstått mig på odd molly, inte fina alls och ser verkligen tantiga ut. Sen som nån skrev, 90-tal måste ju va det värsta modet nånsin (vida byxor, korta tröjor/jackor, uppdragen string, urringning osv.)
Har heller aldrig förstått mig på odd molly, inte fina alls och ser verkligen tantiga ut. Sen som nån skrev, 90-tal måste ju va det värsta modet nånsin (vida byxor, korta tröjor/jackor, uppdragen string, urringning osv.)
Du glömde Buffalo-skorna=)
Kom på en till: Big pony-tröja.