Rädd att förlora min tjej eller bli sårad
Jag har en klump i magen oftast men ändå inte. Är blandade känslor.
Men att göra historian lite kortare så har min sambo träffat en riktigt bra "killkompis" på jobbet. Dom ses inte själva vad jag vet än så länge, men ibland med andra kollegor iblandade. Är liksom ett gäng där som verkar ha kul ihop.
Min sambo är väldigt öppen mot mig just nu att dom har kontakt, skriver och pratar i telefon även när jag är med. Var värre när jag precis fick reda på det för då ville hon dölja allt och det såg så himla skumt ut.
Men nu är jag med på att dom har kontakt, men det känns som att det är lite väl mycket. Min sambo säger att jag ska lita på henne, men jag undrar helt ärligt vad killen vill. Han är singel och enligt min sambo så respekterar han vårat förhållande väldigt mycket men så kan det väl låta oavsett om man är intresserad? Han erbjuder henne gratis mat, skjuts och skriver varje dag. Detta gör mig galen på ett sätt, men jag kan inte prata helt om det med min sambo för hon tycker jag blir så sjukligt svartsjuk och att jag ska lita på henne. Men jag är nervös så fort hon är iväg, tränar eller börjar klä sig lite snyggare till jobbet. Hon sminkar sig inte ännu till jobbet men denna klumpen är extremt jobbig för mig. Jag har även märkt senaste veckan att hon inte verkar vara så "kåt" av sig men det har varit perioder förut också där vi båda har känt så men allt känns som att jag inbillar mig eller överdriver!
Någon som har erfarenhet och vilka tecken jag ska kolla på?