Lillstrumpa79 skrev 2017-09-03 14:18:19 följande:
Blev ma här igen!!! Vi provar nog en gång till om ett par månader men för stunden lämnar jag fl. Önskar er alla varmt lycka till ur djupet av hjärtat! Sänder goda tankar er väg och ser fram emot att läsa om era växande magar om ett tag.
Japp, alltså såg bra ut denna gång också om än så tyckte jag att den hade vuxit lite väl lite på 5 dgr, men läkaren sade då att 5 dgr är alldeles för lite att mäta tillväxt på( 14 dgr är mer lagom), att den kanske växer i morgon, eller tillverkar annat organ just denna veckan. Men framförallt så sade hon att man skall inte titta på mätningarna, det är så svårt att mäta så här tidigt, och skall man mäta, så skall det alltid vara samma person och samma maskin när de mätte första gången.
Hon förstod att jag var mkt orolig då jag typ började gråta när vi pratade, så hon har bokat in mig på ett nytt UL 27/9. Känns bra. Då skall jag vara i typ v 13+ någonting.. Känns spännande. För henne fanns det ingen anledning att komma tillbaka och kolla så allt stod rätt till, utan bara för att lugna min oro.