inez898 skrev 2017-10-29 19:03:05 följande:
Åh, känns bra att inte vara ensam iaf! Har inte köpt nåt, men skulle garanterat göra samma sak om jag hade några plagg hemma! Fick ett spökstreck på ett gravtest i juni, min sambo sa åt mig att slänga det men jag sparade det och tittade på det då och då och låtsades att det var på riktigt... EXTREMT tragiskt haha </3 men har ju aldrig plussat öht och drömmer sååå mycket om att få se det där andra strecket på testet. Kan ibland sitta och drömma om hur jag skulle berätta för min sambo, hur glad min mamma skulle bli när vi berättade för henne, hur jag skulle berätta för mina vänner... sen blir jag så ledsen när jag kommer på hur långt borta det känns.
Haha, du är inte ensam... Jag har sparat två positiva test från den enda gången jag plussat som jag tittar på ibland. Känns konstigt att det ens är jag som har fått de plussen, men jag visste att något var fel från början så kändes aldrig wow, det är positivt, liksom. Kändes bara fel när det hände. Längtar så mycket! Vill speciellt få berätta goda nyheter för min sambos mamma, hon kommer bli gladast av alla tror jag :) Men vi får ha tålamod... Förstår att det är otåligt för dig som aldrig plussat också!
Jooosen skrev 2017-10-29 19:03:16 följande:
Du kan verkligen fortf plussa hedblomster! Men man vill typ inte hoppas något i know!
Cd4 idag o mensen redan slut. Vi hade värsta snacket igårkväll jag o min kille. Lite småfulla. Han tkr tydligen att det är as jobbigt att prestera. Mycket jobbigare än vad han sagt innan. Nästan så jobbigt att han inte tkr sex är kul längre. Helvete. Man måste ju ligga för att bli på smällen!! Han har senaste tiden känt att han vill undvika sex??? Könner mig sjukt ledsen idag ;( jävla verkstad detta blivit bara för man måste :/
Vi bestämde oss för att det får bli "sex bara för att" ändå. Får bli dåligt sex då. Vad gör man.. måste ju få till det kring äl liksom
Hoppas! :) Men tror inte det...
Åååh vad jobbigt för er :( Vi har haft lite diskussioner om att det mest blir sex "bara för att" som blir ganska tråkigt, och att min sambo tycker att jag aldrig vill ha sex annars för det blir så intensivt vid äl och jag tappar typ lusten sen. Men min sambo har inga problem att prestera oavsett om han har riktig lust eller inte så det känns skönt. Men brukar tänka att livet aldrig mer kommer bli likadant igen... Kan absolut inte pausa och bara "ta det som det kommer" för jag vet ju när jag har äl och kan inte släppa det, och om vi väl blir gravida och får barn lär ju sexlivet bli något helt annat då också, haha. Så det sexliv vi haft förr är nog borta för en lång tid framöver...
Men hoppas ni lyckas få till det iaf och att ni båda kan vara överens om hur viktigt det är! Som du säger, det får väl bli dåligt sex isf... Man måste ju helt enkelt.