några veckor gammal bebis skriker
Min några veckor gamla bebis skriker väldigt mycket i omgångar. Jag förstår att detta är dennes sätt att kommunicera. Anledningen är ofta hunger, önskan att suga på bröstet, trötthet, ont i magen osv.
På senare tid har dock inget jag gjort hjälpt och han fortsätter att skrika hysteriskt
Igår kväll var ett sådant tillfälle där inget hjälpte och till slut satte jag på mig hörlurar och lyssnade på lite musik och lät honom skrika. Ville se vad som hände om jag inget gjorde på ett tag, han slutade då skrika efter ungefär två timmar, och började då jollra för sig själv och blev betydligt lugnare. Efter 10 min satte han sedan igång igen och fortsatte att skrika hysteriskt i en halvtimma för att sedan lugna ner sig i 10 min osv...
Jag förstår att detta inte är optimalt och att jag till varje pris borde försöka förstå varför bebin skriker, men ville se vad som hände om jag lät honom skrika och se hur länge det höll i sig,.om han skulle kunna lugna sig själv mm
Ni som haft skrikande bebisar som ni ibland låtit vara, och som nu är vuxna, har de fått problem senare i livet?