• Anonym (Hannah)

    Fel hål av misstag?

    Hej, jag dejtar en kille ganska seriöst sedan en liten tid tillbaka och i helgen hade vi sex med varandra för första gången. Vi var hemma hos mig och slappade framför tv:n och efter att ha hånglat en stund så gick vi in i sovrummet. Det var på mitt initiativ kan jag även tillägga, det kändes rätt att ta steget till sex just då även om jag annars brukar vänta lite med den biten.

    Han gick ned på mig utan att jag bad om det men han gjorde det bra. Även om jag inte fick orgasm av det (brukar jag inte få av bara tungan) så var det gudomligt skönt faktiskt. Men sedan hände nånting som gör mig osäker och förvirrad. Och lite ledsen också på samma gång.. När han ska föra in den så känner jag att den närmar sig fel hål på mig. Jag tror först att den hamnat fel för det kan ju bli så för killar men han trycker sakta in den i baken på mig :(

    Gjorde jätteont men jag blev liksom bara stel och fick inte fram ett ord. Det höll inte på jättelänge och efter en stund blev det skönt även för mig men efteråt kändes det konstigt och jag kände mig ledsen.

    Gjorde han såhär med flit tror ni? Eller hittade han bara fel?

  • Svar på tråden Fel hål av misstag?
  • Bjoer
    Anonym (ha ha!) skrev 2017-10-12 13:35:41 följande:
    Nja, nu handlar ju inte tråden om mig men för att svara på din fråga.
    Jag har haft det med min fru några gånger, efter en del tjat från min sida måste erkännas. Då efter mycket uppmjukning med analplugg och mycket glidmedel och t om bedövningsspray..
    Gillade jag det? Nja.. sådär... Fittan är skönare på alla sätt enligt mig. Ett jäkla bökande bara när det vankas analsex!

    Jag är iofs ganska grov, över 14 cm runt om så det är kanske därför det inte går så bra? Jag har aldrig testat på nån annan tjej ( eller kille) Skrattande
    Jag ligger på dryga 16cm runt och tycker inte det är så mycket bök men det krävs ju att tjejen är väldigt kåt och avslappnad. Annars är det stopp direkt. Inte stopp som att man inte kommer in, utan stopp som att det gör ont på henne.
  • Anonym (Hannah)

    Okej, jag har inte hunnit skriva några svar under dagen, och nej han tryckte inte in den jättefort på något sätt men jag hann ändå inte riktigt med i svängarna.

    Trodde först att den bara hamnat lite fel av misstag för det är ju inte första gången någonting sånt händer. För min del brukar jag själv kunna vrida lite på mig så hamnar den rätt.

    Så jag försökte röra på mig även den här gången och trodde att han skulle fatta.. Jag väntade på att han skulle låta den hamna rätt och var helt fokuserad på att den, ja kuken alltså skulle hamna i mig! Jag märkte liksom inte när han började trycka in den. Det gick rätt långsamt till en början men eftersom det redan var tryck där emot själva öppningen så uppfattade jag först inte riktigt vad som hände med en gång.

    Den gled liksom in ovanligt lätt mot tidigare gånger när jag försökt med mina pojkvänner men det aldrig gått. Tvärstopp och gjort för ont.. Då har jag skrikigt till direkt.

    Och ja det gjorde skitont nu också men inte ondare än att det gick att genomföra. Jag blev inte chockad direkt men väldigt förvånad! Låg bara där och försökte slappna av för att det inte skulle göra allt för ont och väntade på att killen skulle fatta att han var fel. Men det gjorde han aldrig

  • Anonym (Hannah)
    Anonym (.) skrev 2017-10-12 13:47:23 följande:

    Ja grovleken är väldigt avgörande och många tjejer säger ju nej till analsex om kuken är för grov, men din frus inställning är väl lika viktig och hon verkar ju inte direkt gilla det, och då blir ju det en rätt kass upplevelse för er båda.

    Men som sagt, vi har olika upplevelser av analsex, jag gillar det väldigt mycket (både ge o ta, även med grova kukar). Skulle inte säga att det är bättre eller sämre än fittan, det är annorlunda, och ger en härlig variation på sexlivet.


    Jag vet inte hur stor eller tjock den var eftersom jag aldrig hann se så mycket av den. Men jag tror att den kanske var mindre än genomsnittet för i tidigare förhållanden har killar tjatat om det. Men då har det bara inte gått..
  • Cadencee
    Anonym (???) skrev 2017-10-12 11:29:00 följande:

    Nu vet jag att du trollar :). Om det var första gången du blev penetrarad där så är det ganska svårt att komma in. Väldigt svårt om man inte tar i med våld.

    Så du kan avsluta din tråd nu.


    Det där kan vara olika! Första gången jag blev penetrerad där var det lätt för min kille. Givetvis tog han det säkra och försiktigt men det var inte alls svårt. Han trodde inte på mig när jag sa att det var första gången någon varit där överhuvudtaget. Så måste inte alls vara jättesvårt.
  • taquine
    Anonym (Hannah) skrev 2017-10-12 09:44:24 följande:

    Hej, jag dejtar en kille ganska seriöst sedan en liten tid tillbaka och i helgen hade vi sex med varandra för första gången. Vi var hemma hos mig och slappade framför tv:n och efter att ha hånglat en stund så gick vi in i sovrummet. Det var på mitt initiativ kan jag även tillägga, det kändes rätt att ta steget till sex just då även om jag annars brukar vänta lite med den biten.

    Han gick ned på mig utan att jag bad om det men han gjorde det bra. Även om jag inte fick orgasm av det (brukar jag inte få av bara tungan) så var det gudomligt skönt faktiskt. Men sedan hände nånting som gör mig osäker och förvirrad. Och lite ledsen också på samma gång.. När han ska föra in den så känner jag att den närmar sig fel hål på mig. Jag tror först att den hamnat fel för det kan ju bli så för killar men han trycker sakta in den i baken på mig :(

    Gjorde jätteont men jag blev liksom bara stel och fick inte fram ett ord. Det höll inte på jättelänge och efter en stund blev det skönt även för mig men efteråt kändes det konstigt och jag kände mig ledsen.

    Gjorde han såhär med flit tror ni? Eller hittade han bara fel?


    Ja du ts , han kanske glömt sätta på sig sina goggels och därför hamnade fel.  
    Ja, jisses ....Ska du träffa honom igen ?
    Goodness me
  • Anonym (J)
    Anonym (ha ha!) skrev 2017-10-12 13:59:25 följande:

    Jag menade naturligtvis att en normal människa skulle sagt - STOPP FÖR I HELVETE!!! DU GÖR MIG ILLA!!!


    Du kan inte bestämma vad som är normalt för någon annan.
  • Anonym (Hannah)
    taquine skrev 2017-10-12 17:21:13 följande:

    Ja du ts , han kanske glömt sätta på sig sina goggels och därför hamnade fel.  

    Ja, jisses ....Ska du träffa honom igen ?


    Tror inte det blir nåt mer
  • Anonym (Träffa inte honom mer...)
    Anonym (Hannah) skrev 2017-10-12 19:01:31 följande:

    Tror inte det blir nåt mer


    Alltså jag tror du är klok som säger så. Jag tycker inte du ska träffa honom nåt mer.. Alla killar jag varit med säger att det känns skillnad på var man tränger in. Inte minst för att på det ena stället så är det ju oftast vått, i såna situationer... Så om han inte är en total oskuld, så skulle jag satsa på att han vet precis vad som hände. Särskilt också eftersom han var bra på oralsex, det är i princip ingen som är oskuld som är bra på det....

    Så av detta kan man dra slutsatsen att han medvetet kör på med analsex utan att varken kolla att det är okej, eller att göra ngn form av uppvärmning, eller ens använda glidmedel, eller nånting. Nej fy så okänsligt och gränsöverskridande. Nästan så man funderar hur det står till med empatin hos karln.... Och han kommer ju aldrig erkänna heller så det är ingen mening att snacka om det...
  • Anonym (Hannah)
    Anonym (Träffa inte honom mer...) skrev 2017-10-12 20:43:32 följande:

    Alltså jag tror du är klok som säger så. Jag tycker inte du ska träffa honom nåt mer.. Alla killar jag varit med säger att det känns skillnad på var man tränger in. Inte minst för att på det ena stället så är det ju oftast vått, i såna situationer... Så om han inte är en total oskuld, så skulle jag satsa på att han vet precis vad som hände. Särskilt också eftersom han var bra på oralsex, det är i princip ingen som är oskuld som är bra på det....

    Så av detta kan man dra slutsatsen att han medvetet kör på med analsex utan att varken kolla att det är okej, eller att göra ngn form av uppvärmning, eller ens använda glidmedel, eller nånting. Nej fy så okänsligt och gränsöverskridande. Nästan så man funderar hur det står till med empatin hos karln.... Och han kommer ju aldrig erkänna heller så det är ingen mening att snacka om det...


    Nej jag kommer ju ändå inte kunna va säker på att få nåt totalt ärligt svar så varför ställa frågan..

    Han kanske inte hade onda avsikter men vem vet.
  • Studentpappa

    När jag var ung och festglad råkade jag sätta på en tjej i prutten utan att märka det förrän hon sa till. Det var morgonen efter en väldigt hård kväll, det blev knulla innan vi skulle upp och jobba (säsongare helt normalt att supa innan jobbet). Körde skeden och jag som inte var helt nykter och bara sovit någon timma märke inte skillnaden, men hon sa till efter en stund..

    Nykter är chansen obefintlig att det skulle kunna ske. Jag skulle tippa på att han chansade, han testade du protesterade inte och då fortsatte han.


    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Anonym (..)

    1. Han visste att det var analen


    2. Han gjorde det sakta för att det är så man gör när man har analsex och inte vill gå helt sönder och samman. 

    3. Han var antingen porrskadad, egotrippad eller bara allmänt sadistisk/korkad som inte frågar innan. Alternativt sjukligt blyg och bara hoppades på att du skulle säga nej om du var emot det.


     


    Jag har varit med om detta dock så gick det fort och inte sakta för killen var helt oerfaren och bara körde hårt rakt in. Till hans försvar så frågade han om han fick ta mig bakifrån innan, och jag missförstod och trodde han frågade om han fick köra doggystyle med mig. Så han bara siktade och tryckte hårt och Jag var i fullständig chock och skrek ett tyst skrik, sen sa jag nej sluta det gör ont och då drog han ut. Det blev inget mer med honom än så.


     


    Däremot kan jag relatera till känslan av obehag och nästan våldtäkt lightversion för jag har haft ett ex som var helt analfixerad, och det fick mig att känna mig mer och mer otillräcklig och okvinnlig. Jag hade det ibland och gillade det efter ett tag, men jag hatade alltid att det alltid var fokus på rumpan och det liksom. Jag kunde säga nej och nej inte där ikväll, du får köra vanligt...Också var han ändå där och lirkade som en orm eller masserade eller försökte få in finger eller penis. Sjukt jäkla störigt och rejäl brist på respekt. Fattar inte att jag var med honom i flera år.

  • Anonym (..)
    Anonym (ha ha!) skrev 2017-10-12 13:59:25 följande:
    Jag menade naturligtvis att en normal människa skulle sagt - STOPP FÖR I HELVETE!!! DU GÖR MIG ILLA!!!

    När det hände mig så lät jag honom hålla på i iaf ett par minuter innan jag vågade säga Stopp, det gör ont (i musig ton). Många tjejer är väldigt måna om att göra det bra för killen och då även på sin egen bekostnad. 


    Kan ju säga att när jag var 16 så svankade man tills ryggen kändes som att den skulle gå av endast för att killen skulle tycka att man var sexig. När man var ung (iaf för mig) så var varje one night stand ett underbart tillfälle att göra sitt bästa för att ge njutning så att killen kunde skryta om en till sina vänner och man fick ett bra sex-rykte. Ja på fullaste allvar.

  • Anonym (Hmmmm)
    Anonym (Hannah) skrev 2017-10-12 19:01:31 följande:
    Tror inte det blir nåt mer
    Men TS du kan väl iallafall fråga om han visste vad han gjorde innan du dumpar. Okay inte troligt att han misstog sig men det finns ju endå en 1-5% chans att han bara var oerfaren helt enkelt.

    Snälla fråga och berätta sen här! Hahaha
Svar på tråden Fel hål av misstag?