• PowerL

BIM november 2017

Fick mens 10/10 så nästa BIM blir i november.

Fler som vill hänga på?

• Svar på tråden BIM november 2017
  • VainsOfJenna
    ellinorwe skrev 2017-11-07 10:20:47 följande:
    Jag ser ett litet sträck! testa igen imorgon bitti :D håller tummarna!

Både jag och mannen ser de också. :D o de är lite tydligare i verkligheten, men efter att ha läst massor om just cb oroar jag mig för spökstreck... o de är ju så jobbigt att vänta. Men de är de ända att göra för att kanske få ett tydligare resultat såklart. men man vill veta nuuuu :D haha

Hur ser man skillnad på om de är spök eller riktigt? De va ljust blått från början men nu efter de torkat till idag är de mer grått tror jag..hm

• emizz

Hej allihopa hoppar in här :) håret ÄL nu igår eller förrgår så jag och sambon har myst i lördags och igår men i lördags kom det lite ljusrosa efter sex och igår kom det mer blod efter sex och idag är det lite brunt tycker jag...någon annan som haft samma? Kan det vara sköra slemhinnor eller tecken på att ägget släpper? Kan tillägga att jag är ganska öm igår gjorde det till och med ont när jag skulle sätta mig

Ehliaz-09 Alice-11
  • Anonym (Hoppsan)

Jag har också testat med CB, väldigt svagt men både jag och mannen ser det, men på bild syns det inte. Jätteorolig att det skulle vara ett spökstreck. Jag ska försöka vänta till helgen med nästa test, men antagligen lär jag ta ett redan imorgon bitti.. Haha!

• Atja
    metaphor skrev 2017-11-07 02:51:44 följande:

Hoppar in här =)

BIM-5 idag.

Hade en liten liten liiiiten blödning i fredags, (ÄL+6) aldrig nånsin haft mellanblödningar eller blödit mellan menstruationerna... var bara en liten blodblandad flytning typ. sen no more. Har efter det haft en jäkla molvärk, frossa och blodsockret och hormonera går bananas. dessutom så fruktansvärt gasig och det luktar helvete av dem. vågar inte ha folk i närheten... haha

Inväntar torsdag innan jag testar, spännande... Fast, vi har ju försökt två år nu snart och jag tror ju varje månad att jag är gravid, men blödning? hmm..

Träffade ett medium för snart ett år sedan, han sa att jag skulle bli gravid oktober eller november i år.. haha, tänk om han har rätt? galet.

Åh hoppas verkligen mediumet hade rätt! Och att du får ditt plus!:)

Jag är på BIM idag. Sjukt nervös, törs knappt gå på toa för att jag inte vill se den där förbannade mensen månad efter månad... Men att mensen skulle vara 1 dag sen är ju inte helt otroligt,så än har jag inga höga förhoppningar.
  • metaphor
    ellinorwe skrev 2017-11-07 09:46:11 följande:
    Det kanske var en nidblädning?? :)

Håller tummarna!!

Jag hade en rosa flytning äl + 10 och efter det har jag haft mensvärk och ont i magen samt gasig.

måste våga testa snart!
    Jag hoppas! :D Vi får se... :) Hungrig som fasiken och andra innan-menssymptom så får se... man hoppas ju lika mkt varje månad... =)
  • metaphor
    Atja skrev 2017-11-07 22:16:29 följande:
    Åh hoppas verkligen mediumet hade rätt! Och att du får ditt plus!:)

Jag är på BIM idag. Sjukt nervös, törs knappt gå på toa för att jag inte vill se den där förbannade mensen månad efter månad... Men att mensen skulle vara 1 dag sen är ju inte helt otroligt,så än har jag inga höga förhoppningar.
    Tack, ja vi har hoppats på plus i snart två år, men går segt här tyvärr :(

Håller tummar och tår för att den inte dyker upp!! =)
  • Atja
    metaphor skrev 2017-11-08 01:48:29 följande:

Tack, ja vi har hoppats på plus i snart två år, men går segt här tyvärr :(

Håller tummar och tår för att den inte dyker upp!! =)

Fattar ingenting, är på BIM +1 idag och ännu ingen mens. Har ont i magen som tusan precis som att den ska komma men inget händer. Mensen har kommit prick på dag 26 i cykeln dom 2 senaste cyklarna. Åh hoppas hoppas den inte kommer !
  • metaphor
    Atja skrev 2017-11-08 18:17:35 följande:
    Fattar ingenting, är på BIM +1 idag och ännu ingen mens. Har ont i magen som tusan precis som att den ska komma men inget händer. Mensen har kommit prick på dag 26 i cykeln dom 2 senaste cyklarna. Åh hoppas hoppas den inte kommer !
    Hur går det för dig? :) Testade negativt imorse (dock med ett test från wish...) dock ej morgonurin då det är komplett omöjligt för mig för jag kissar typ 3-4 ggr per natt. :P får nog helt enkelt vänta å se om mensen kommer.... Men har samma symptom ännu. Mår så knasigt och sååååå trött.... :( 
  • Atja
    metaphor skrev 2017-11-09 20:45:03 följande:

Hur går det för dig? :) Testade negativt imorse (dock med ett test från wish...) dock ej morgonurin då det är komplett omöjligt för mig för jag kissar typ 3-4 ggr per natt. :P får nog helt enkelt vänta å se om mensen kommer.... Men har samma symptom ännu. Mår så knasigt och sååååå trött.... :( 

Mensen kom idag :(( Fyfan. Allt som pekade på att nu jäklar.. men så nej. Så nu lär man väl deppa ända tills nästa ÄL och så är karusellen igång igen.:,) All lycka till dig! Och hoppas du har bättre tur än mig!
  • metaphor
    Atja skrev 2017-11-09 22:59:57 följande:
    Mensen kom idag :(( Fyfan. Allt som pekade på att nu jäklar.. men så nej. Så nu lär man väl deppa ända tills nästa ÄL och så är karusellen igång igen.:,) All lycka till dig! Och hoppas du har bättre tur än mig!
    tråkigt att höra. Ja, sådär ärd et varje månad för mig, i två års tid nu. man ser alla tecken men sen kommer mensen ändå. denna månad är dock utöver... just med blödningen och värken sen dess... men vi får väl se. om några dagar vet jag! :) hade vart fint och kunna överraska mannen med den stora nyheten när vi åker iväg på hotell nästa fredag! :)
  • Anonym (EE)

Hej tjejer. Bim+1 Och detta visade cb med kvällsurin. Vågar man hoppas?

• Padda
    Anonym (EE) skrev 2017-11-13 01:09:00 följande:

Hej tjejer. Bim+1 Och detta visade cb med kvällsurin. Vågar man hoppas?

Definitivt!
  • Anonym (Hoppas123)

Hej! Hoppar in i tråden!

Har två barn och nu hoppas vi på ett tredje????

Bim 21 november!

• Anonym (InDenial)

Hoppar in här i slutet av tråden och månaden :)

Vi har försökt sedan augusti 2016 och fler gånger än jag kan hålla koll på har jag varit skengravid, haha. Så nu när mensen är en vecka sen vågade jag äntligen testa och fick PLUS! Det känns så konstigt och overkligt. Jag vågar liksom inte tro att det är sant.

• 3hjärtan
    Anonym (InDenial) skrev 2017-11-29 14:24:31 följande:

Vi har försökt sedan augusti 2016 och fler gånger än jag kan hålla koll på har jag varit skengravid, haha. Så nu när mensen är en vecka sen vågade jag äntligen testa och fick PLUS! Det känns så konstigt och overkligt. Jag vågar liksom inte tro att det är sant.

Grattis
  • Atja
    Anonym (InDenial) skrev 2017-11-29 14:24:31 följande:

Wow stort Grattis!!!Skönt med lite solskenshistorier,så glad för din skull! Men hur har du orkat hålla modet uppe så länge? Har ni försökt varje månad? Vad tror du var orsaken till att det inte tog sig? Och gjorde du nått annorlunda den här gången när det tog sig? :)
  • Shiny
    Atja skrev 2017-11-30 19:56:15 följande:
    Wow stort Grattis!!!Skönt med lite solskenshistorier,så glad för din skull! Men hur har du orkat hålla modet uppe så länge? Har ni försökt varje månad? Vad tror du var orsaken till att det inte tog sig? Och gjorde du nått annorlunda den här gången när det tog sig? :)
    Tack!! Jag har inte orkat egentligen, utan brutit ihop till och från, tyckt att "den här månaden ska jag inte tänka på det" men ändå inte kunnat låta bli att hoppas. Det har inte varit lätt :) Vi försökte varje månad, både med och utan ägglossningstest (jag känner av min ägglossning ganska bra ändå) men anledningen till att det tog sig den här gången är jag inte helt säker på. Spekulerar i om det kan ha att göra med att jag hade influensan i slutet på oktober så immunförsvaret var inte helt 100% den här gången ;)
Svar på tråden BIM november 2017