BIM november 2017
Fick mens 10/10 så nästa BIM blir i november.
Fler som vill hänga på?
Fick mens 10/10 så nästa BIM blir i november.
Fler som vill hänga på?
Både jag och mannen ser de också. :D o de är lite tydligare i verkligheten, men efter att ha läst massor om just cb oroar jag mig för spökstreck... o de är ju så jobbigt att vänta. Men de är de ända att göra för att kanske få ett tydligare resultat såklart. men man vill veta nuuuu :D haha
Hur ser man skillnad på om de är spök eller riktigt? De va ljust blått från början men nu efter de torkat till idag är de mer grått tror jag..hm
Hej allihopa hoppar in här :) håret ÄL nu igår eller förrgår så jag och sambon har myst i lördags och igår men i lördags kom det lite ljusrosa efter sex och igår kom det mer blod efter sex och idag är det lite brunt tycker jag...någon annan som haft samma? Kan det vara sköra slemhinnor eller tecken på att ägget släpper? Kan tillägga att jag är ganska öm igår gjorde det till och med ont när jag skulle sätta mig
Jag har också testat med CB, väldigt svagt men både jag och mannen ser det, men på bild syns det inte. Jätteorolig att det skulle vara ett spökstreck. Jag ska försöka vänta till helgen med nästa test, men antagligen lär jag ta ett redan imorgon bitti.. Haha!
Hoppar in här =)
BIM-5 idag.
Hade en liten liten liiiiten blödning i fredags, (ÄL+6) aldrig nånsin haft mellanblödningar eller blödit mellan menstruationerna... var bara en liten blodblandad flytning typ. sen no more. Har efter det haft en jäkla molvärk, frossa och blodsockret och hormonera går bananas. dessutom så fruktansvärt gasig och det luktar helvete av dem. vågar inte ha folk i närheten... haha
Inväntar torsdag innan jag testar, spännande... Fast, vi har ju försökt två år nu snart och jag tror ju varje månad att jag är gravid, men blödning? hmm..
Träffade ett medium för snart ett år sedan, han sa att jag skulle bli gravid oktober eller november i år.. haha, tänk om han har rätt? galet.
Tack, ja vi har hoppats på plus i snart två år, men går segt här tyvärr :(
Håller tummar och tår för att den inte dyker upp!! =)
Hur går det för dig? :) Testade negativt imorse (dock med ett test från wish...) dock ej morgonurin då det är komplett omöjligt för mig för jag kissar typ 3-4 ggr per natt. :P får nog helt enkelt vänta å se om mensen kommer.... Men har samma symptom ännu. Mår så knasigt och sååååå trött.... :(
Hej tjejer. Bim+1 Och detta visade cb med kvällsurin. Vågar man hoppas?
Hej tjejer. Bim+1 Och detta visade cb med kvällsurin. Vågar man hoppas?
Hej! Hoppar in i tråden!
Har två barn och nu hoppas vi på ett tredje????
Bim 21 november!
Plussat. Bf slutet sv juli. Finns bf juli tråd?
Hoppar in här i slutet av tråden och månaden :)
Vi har försökt sedan augusti 2016 och fler gånger än jag kan hålla koll på har jag varit skengravid, haha. Så nu när mensen är en vecka sen vågade jag äntligen testa och fick PLUS! Det känns så konstigt och overkligt. Jag vågar liksom inte tro att det är sant.
Vi har försökt sedan augusti 2016 och fler gånger än jag kan hålla koll på har jag varit skengravid, haha. Så nu när mensen är en vecka sen vågade jag äntligen testa och fick PLUS! Det känns så konstigt och overkligt. Jag vågar liksom inte tro att det är sant.