• Loomi

Hoppas på ett plus!

Hej!

Jag är inne på tredje försöket mot ett plus! Hade ÄL 31/10 (tempar med Naturalcycles) och har BIM 14/11.

Hoppas så att det tagit sig denna gång!

Fler som har ÄL och BIM i närheten. Följas åt? Dagarna mellan ÄL & BIM segar sig ju fram....

• Svar på tråden Hoppas på ett plus!
  • Loomi

Nu hörni, ni vet jag inte vad jag ska tro??? Eller om jag vågar tro?

Min temp är ännu högre, 36,9 nu. Tog ett RFSU-testa tidigt i fick resultat enligt Bild. Är på BIM-3. Kan det vara ett plus eller ett spökstreck? Måste såklart ta fler test, typ i morgon och kolla igen.. men jag är så galet pirrig nu!!

• 1213
    Loomi skrev 2017-11-11 06:59:54 följande:

Min temp är ännu högre, 36,9 nu. Tog ett RFSU-testa tidigt i fick resultat enligt Bild. Är på BIM-3. Kan det vara ett plus eller ett spökstreck? Måste såklart ta fler test, typ i morgon och kolla igen.. men jag är så galet pirrig nu!!

Det där är positivt! :D Grattis!!
  • Loomi
    1213 skrev 2017-11-11 11:52:11 följande:

Det där är positivt! :D Grattis!!

Börjar också tro det! Så underbart!

Tack!
  • Isathe
    Loomi skrev 2017-11-11 06:59:54 följande:

Grattis hur länge har ni försökt?
  • Septemberlöv

Hej! Får man hoppa in här?

Är på första försöket med andra barnet. MEN det var 10 år sedan jag fick barn..

Beräknad ÄL i mån/tis men fick inget utslag. Men imorse fick jag en glad gubbe så haffade min man innan han åkte till jobbet, haha!

Spännande och glad att jag fortsatte testa. Är på dag 20 idag :)

• ssoffpotatisen

Hej alla! Hoppas det är OK att jag hoppar in här. Är helt ny på sidan men har varit inne å läst mkt tidigare.

Jag å min sambo väntar på plus (tredje försöket nu). Är på BIM+2 (haft mensvärk men ändå lite gravsymtom. iaf vad jag tror) men plussade iaf på testet idag även om det vart svagt. Frågan är om jag vågar hoppas, är livrädd efter att ha läst massa annat plus att jag blivit så ledsen å besviken månaderna innan när mensen har kommit. Rädd att bli besviken igen såklart

Slänger in en bild sen om ni vill se å hjälpa mig analysera.

• Loomi
    Isathe skrev 2017-11-11 12:47:00 följande:

Grattis hur länge har ni försökt?

Tack, detta var tredje försöket!
  • Loomi
    Septemberlöv skrev 2017-11-11 12:58:40 följande:

Hej! Får man hoppa in här?

Är på första försöket med andra barnet. MEN det var 10 år sedan jag fick barn..

Beräknad ÄL i mån/tis men fick inget utslag. Men imorse fick jag en glad gubbe så haffade min man innan han åkte till jobbet, haha!

Spännande och glad att jag fortsatte testa. Är på dag 20 idag :)

Hej & välkommen! Härligt med ÄL, & tur att du han haffa mannen innan han åkte!
    ssoffpotatisen skrev 2017-11-11 13:04:24 följande:

Hej alla! Hoppas det är OK att jag hoppar in här. Är helt ny på sidan men har varit inne å läst mkt tidigare.

Jag å min sambo väntar på plus (tredje försöket nu). Är på BIM+2 (haft mensvärk men ändå lite gravsymtom. iaf vad jag tror) men plussade iaf på testet idag även om det vart svagt. Frågan är om jag vågar hoppas, är livrädd efter att ha läst massa annat plus att jag blivit så ledsen å besviken månaderna innan när mensen har kommit. Rädd att bli besviken igen såklart

Slänger in en bild sen om ni vill se å hjälpa mig analysera.

Hej! Vad roligt med plus, grattis! Förstår känslan, fick också ett plus i morse och trots att man är så lycklig har man svårt att tro! Jag måste testa i morgon igen.. Lägg in din bild så får vi andra också analysera med dig
  • ssoffpotatisen

Här är mitt test!

Har ett till likadant test hemma så ska testa imorgon bitti igen.

Analyserade liiiite blod på pappret nyss när jag kissat. Minimalt men ändå blod. Kan de ha å göra med ägget som fäster eller vad kan det bero på?

• Loomi
    ssoffpotatisen skrev 2017-11-11 18:26:28 följande:

Här är mitt test!

Har ett till likadant test hemma så ska testa imorgon bitti igen.

Analyserade liiiite blod på pappret nyss när jag kissat. Minimalt men ändå blod. Kan de ha å göra med ägget som fäster eller vad kan det bero på?

Men ja, det är helt klart positivt!! Stort grattis!

Att det kommer lite blod har jag hört kan hända och bör inte vara någon fara. Om du redan haft din BIM så borde ägget redan ha fäst.. Men jag tror iallafall inte att det är någon fara.. Om det kommer mer (fortsätter blöda) kan det vara bra att rådfråga, (1177 eller barnmorska) men om det är minimalt så tror jag inte alls att det är någon fara.

Stort grattis igen!

• ssoffpotatisen
    Loomi skrev 2017-11-11 20:25:04 följande:

Att det kommer lite blod har jag hört kan hända och bör inte vara någon fara. Om du redan haft din BIM så borde ägget redan ha fäst.. Men jag tror iallafall inte att det är någon fara.. Om det kommer mer (fortsätter blöda) kan det vara bra att rådfråga, (1177 eller barnmorska) men om det är minimalt så tror jag inte alls att det är någon fara.

Stort grattis igen!

tack detsamma! kul å följa varandras resor.
  • ssoffpotatisen
    Loomi skrev 2017-11-11 20:25:04 följande:

Stort grattis igen!

häftigt att vi båda blev gravida på 3e försöket! 3e gången gillt har aldrig vart mer sant än nu!
Svar på tråden Hoppas på ett plus!