• Yarrak00

Han har bilder på sitt ex

Min kille har en liten låda med sexleksaker i o när han var borta tog jag fram den mest för att kolla vad för saker han hade. Där i var bilder på hans ex o han. När de pussas o är på semester o grejer. De är inte grejen att han vill ha kvar bilder och gamla minnen utan att han lägger dom där i?? Blev jätte ledsen men vet inte om jag har rätt att vara det. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Han har bilder på sitt ex
  • Fiona M

Jag skulle ärligt talat ha svårare för att han hade kvar gamla sexleksaker från exet (pga hygien och att jag är osäker hur folk sköter leksakerna) än kort...

• Anonym (H)

Nästa gång ni ska i lådan och gräva så kan du ta upp det.

Säg att du sett att det ligger bilder i lådan på exet och att det känns väldigt lustigt och avtändande.. Vill du så kan du ju fråga varför han har kvar dem.

• Mammaa88

Skulle min man ha bilder på sitt ex hade jag tagit fram pisk grejen från sexlådan, skämt osido men näe jag hade blivit arg såklart, varför ska man ha kvar bilder ??

Kan erkänna att jag har hittat cd skivor med bilder och video på

Min man och hans ex. Slängde skiten!!! Jag var gravid också så arg ledsen och allt möjligt blev jag!

• Anonym (C)

Jag hade bett honom att flytta bilderna till en egen låda och lägga dem någon annanstans. Har inga problem med att man har bilder etc på ex, men de bör rimligen inte ligga någonstans där vi ofta stöter på dem. Särskilt inte i en sexlåda.

Däremot skulle jag aldrig någonsin begära att min partner skall slänga alla bilder/videor av ett ex. Hade någon begärt det av mig skulle jag vägra. Mitt liv, min historia och mina minnen. Skulle någon slänga rubbet på eget bevåg utan att ens ta upp frågan med mig alls, tja då hade nog den personen blivit ett ex. Hade nog även gett honom alla bilder/videor på oss eller slängt dem framför honom, så han kan känna sig trygg i att det inte florerar bilder på oss till min nästa kille. Jag vill inte vara ihop med någon som är så svartsjuk och har så dålig självkänsla...

• Yarrak00

Tack för tipsen. Jag pratade med honom och han påstod att han ej visste att de var där (bullshit) men dom är slängda nu iaf:)

• Dynomate

Kan du inte acceptera att han har ett liv innan dig? Om inte så kan du ju be honom att ha bilderna nån annanstans borta från dig där han kan titta på dem och inte strö salt i dina sår.

• Nomanisanisland
    Mammaa88 skrev 2017-11-29 03:36:52 följande:

Skulle min man ha bilder på sitt ex hade jag tagit fram pisk grejen från sexlådan, skämt osido men näe jag hade blivit arg såklart, varför ska man ha kvar bilder ??

Kan erkänna att jag har hittat cd skivor med bilder och video på

Min man och hans ex. Slängde skiten!!! Jag var gravid också så arg ledsen och allt möjligt blev jag!

Fast så där beter man sig inte, gravid eller inte. Vad är det för patetisk hobbytalibanism att försöka rensa/radera andras minnen. För det första så ingår det i dealen att vara vuxen och ha relationer med andra vuxna, att de har haft andra relationer tidigare, och har såväl fysiska som mentala minnen av dem. För det andra så är det upp till din man att avgöra om han vill spara bilder/videos, inget som tillkommer dig att självsvåldigt kassera.
  • Yarrak00
    Dynomate skrev 2017-11-30 06:44:07 följande:

Kan du inte acceptera att han har ett liv innan dig? Om inte så kan du ju be honom att ha bilderna nån annanstans borta från dig där han kan titta på dem och inte strö salt i dina sår.

Ursäkta? Jag sa väl aldrig att jag inte accepterade. Jag sa att jag inte ville ha dom i en sexleksakslåda som båda har. Om du hade velat se bilder på din partners ex när ni skulle ha sex så är det upp till dig. Men tyvärr är inte alla som du:)
  • Anonym (Kalle)
    Yarrak00 skrev 2017-11-30 16:34:03 följande:
    Ursäkta? Jag sa väl aldrig att jag inte accepterade. Jag sa att jag inte ville ha dom i en sexleksakslåda som båda har. Om du hade velat se bilder på din partners ex när ni skulle ha sex så är det upp till dig. Men tyvärr är inte alla som du:)
    En låda som båda har? När du startade tråden var det hans låda du kikade i när han var borta eftersom du inte visste vad för grejor som låg däri. 
  • annabellelee

Jag har kvar bilder på mina ex. Jag kan ju inte sudda ut de åren och har fina minnen från resor osv som de varit med på. MEN de bilderna ligger undanstoppade i en låda som jag knappt vet var den finns. Inte framme i en låda som jag använder regelbundet. konstigt att ha dem tillsammans med sexleksakerna! Jag hade frågat.

• annabellelee

Jag har kvar bilder på mina ex. Jag kan ju inte sudda ut de åren och har fina minnen från resor osv som de varit med på. MEN de bilderna ligger undanstoppade i en låda som jag knappt vet var den finns. Inte framme i en låda som jag använder regelbundet. konstigt att ha dem tillsammans med sexleksakerna! Jag hade frågat.

Svar på tråden Han har bilder på sitt ex