• Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Pandora??
  • Anonym (Snm)

    Lite coolt men första association till något negativt..med Pandoras ask innehållandes onda saker..men kan inte sagan/myten ordentligt..

  • Juosi

    Varför Inte Dekota eller jewel eller hope när du ändå väljer WT namn

  • fluu

    Nej. Dels tänker jag på myten och dels känns det bara för mycket på alla håll och kanter. Plus lite porrstjärne-namn så ett nej för mig.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Qpoti

    På ett barn så tänker jag "föräldrar som vill vara märkvärdiga men väljer ett namn som avslöjar en avgrund av bristande bildning". Väldigt underklass-mamma med tjockt lager smink och lösögonfransar modell löjligt stora.

  • zamboz

    Jag tycker att du ska chilla med alla dina namntrådar. Du är inte ens gravid.

  • zamboz
    Qpoti skrev 2018-02-04 20:16:15 följande:

    På ett barn så tänker jag "föräldrar som vill vara märkvärdiga men väljer ett namn som avslöjar en avgrund av bristande bildning". Väldigt underklass-mamma med tjockt lager smink och lösögonfransar modell löjligt stora.


    OMG vilken fan-fucking-tastisk beskrivning! Så jävla rätt!
  • MissMcQueen
    zamboz skrev 2018-02-05 15:31:37 följande:

    Jag tycker att du ska chilla med alla dina namntrådar. Du är inte ens gravid.


    Vad spelar det för roll om jag är gravid eller ej?! Jag gillar namn, har alltid haft ett intresse för namn, varför ska jag då inte få göra trådar om namn?
  • Nimzay
    zamboz skrev 2018-02-05 15:31:37 följande:

    Jag tycker att du ska chilla med alla dina namntrådar. Du är inte ens gravid.


    Fast samtidigt kan det ju vara intressant med namn oavsett...;)
Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Pandora??