Hjälp vi har tråkigt sexliv
Vi har varit gifta i snart 15 år. Har en fantastisk familj som jag älskar , hus och jobb. Allt borde vara super men det är det inte. Vårat sexliv är så sjukt jäkla tråkigt. Vi har sex väldigt sällan och när vi har det är det riktigt tråkig, har tom börjat få svårt att få stånd eftersom känslorna börjar svalna. Det jobbigaste är att jag de senaste 4-5 åren har försökt prata om det, varenda gång blir min fru ledsen, tycker att jag ör orättvis och det slutar med att jag känner mig som nåt jäkla pervo. Det som händer är ju att över tid går känslorna ner, åtrån minskar, kramar och pussar börjar fada ut och det blir en långsam plågsam resa in i ett jobbigt mörker.
Min fru vill pussas och kramas och märker hon att jag inte ör intresserad så blir det diskussion som slutar med att hon känner sig sårad och jag känner mig som ett ahole igen.
Vi har tre barn och inga föräldrar som kan ta barnen nån gång så vi får lite egentid vilket är över tid jobbigt. Barnen är våra ögonstenar så absolut inte deras fel på något sätt bara jobbigt att aldrig kunna ha nån egentid, det kanske hade kunnat hjälpa vårat närmast obefintliga sexliv tillbaka.
Har försökt med så många saker. Fixa all städ och tvätt under en period , köpa sexleksaker, föreslå att vi ska skicka sexiga mess till varandra, kolla på pfilm, ta foton, sexiga underkläder.
Jag vet fan inte vad jag ska göra. Tankarna om skilsmässa poppar upp allt oftare men jag vill egentligen inte. Är bara så otroligt trött på att ha ett helt kasst sexliv och inte få känna spänning, pirr, åtrå. Livet känns allt mer meningslöst ...jag har försökt att bestämma mig för att jag är klar med mitt sexliv och försöka leva utan men det går inte. Sex är underbart . Kanske skaffa en älskarinna , nej vill inte svika min fru. Måste göra något. Snälla finns det någon som har haft samma sits och kommit ur den ? Hjälp