Hur hade ni känt?
Hej, för det första är detta inte en ren otrohetstråd. Min partner har under det senaste årets tid pratat med i princip bara manliga kollegor och nya hela tiden. Detta har fått mig att känna mig mindre önskvärd. Hon gör inte detta på en normal nivå. Vi har 2 barn tillsammans 4 och 2 år. Vi jobbar lite olika så vi hinner inte vara med varandra mycket. När hon är hemma sitter hon med sin telefon och skriver, hon vill inte prata med mig, inte röra mig och blir arg när jag säger till henne. Hon har hela tiden tyckt att jag tänker fel. Hennes manliga kollegor vet oftast mer vad som pågår i hennes liv än mig. Jag har påpekat detta hur många ggr som helst men hon skiter bokstavligen i att jag blir sårad. Hon skrattar bort det och säger att hon inte gör nåt fel. Det var flera månader sen hon ville prata och hon visar väldigt lite fysiskt. Detta har gjort mig ledsen,frustrerad som senare har gått äver till ilska. Då hon bokstavligen skiter i mina känslor i denna fråga. Jag sitter inte och tror att hon ligger med folk hela dagarna. Men dom tankarna kommer upp när jag blir arg. Min magkänsla då säger att det är något sådant varför skulle hon annars bete sig som hon gör mot mig. Hade ni tyckt att detta var okej om eran partner gjort likadant. Hade era tankar kunnat gå över till att ni känner er bedragna. Jag har inte betett mig rätt mot henne men min ensamhet som jag känt och att hon lämnar mig utanför driver mig till att bli arg tillslut. Nu har vi gått isär pga detta, då hon tycker jag är dum. Vilket jag håller med om, men det är när tårarna går över till frustration och sedan till vrede. Jag kanske är dum men jag vill fortfarande vara med henne. Trots att jag känner panik inombords varje dag som hon bortprioriterad mig.y