• mommadearest

Den där jädra annonsen!!

Den där jädra stora annonsen längst upp på sidan gör mig galen! Den visar inte alltid någon bild utan är mest vit för mig men den är i vägen hela tiden! Så fort jag bläddrar ner på sidan så åker den med och skymmer allt!! Efter ett tag så fastnar den men sen så fort jag trycker på något eller går in på något annat så händer det igen... Finns det något sätt man kan få den att försvinna helt!?? 

Jag vet skäms lite för att ens skriva det, känns urlöjligt,, men den stör mig verkligen!

• Svar på tråden Den där jädra annonsen!!
  • OlgaElvira

Du är nog inte ensam om att irritera dig på sajtens undermåliga funktion. Dess grundfunktion är kvar på 90-talsstandard därav de återkommande problemen av ol8ka slag.

• snabbköpskassörskan

Något som stör mig oerhört, är att för varje tråd jag går in på så blir det som att något ska spelas upp. Blir en ruta där jag måste trycka paus, och sedan går det trycka play igen- men inget spelas upp. Och detta bryter Spotify, så jag måste in och startade den igen. Vet inte ifall min sida är unik, men det är sjukt jobbigt iaf när man läser många trådar.

• Mongoliet

Att musiken bryts ofta är störigt som fan.

• Aniiee

Adblock som sagt.....

Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Anonym (Mannen)

Jag vet att de är ett störande moment. Tyvärr är de så de tjänar pengar via reklamen precis som TV4 gör. Därför många sidor likt Aftonbladet, familjeliv eller andra större sajter har annonserat på sina sidor för de genererar pengar.

• Anonym (Gamla)

Jag använder alltid gamla familjeliv. Färre annonser där.

• Anonym (Tova)

Bara i den här tråden är det tre vita ?rutor?

• Aniiee
    annabellelee skrev 2018-09-04 20:08:20 följande:
    Tacktacktacktacktack! Så jättebra!
    Hoppas du får det att funka =)
    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
Svar på tråden Den där jädra annonsen!!