Nu har Sverige Muslimer med Hijab i Riksdagen
Jag vet inte vad jag ska säga
www.dn.se/nyheter/politik/sa-hjalpte-fotbollsklubben-leila-ali-elmi-att-bli-inkryssad-i-riksdagen/
Jag vet inte vad jag ska säga
www.dn.se/nyheter/politik/sa-hjalpte-fotbollsklubben-leila-ali-elmi-att-bli-inkryssad-i-riksdagen/
Inget att oroa sig om, vi har säkert en svensk blond lintott i saudi arabiens styre också ska du se
Jag kan bara gråta för Sveriges skull.
Inget att oroa sig om, vi har säkert en svensk blond lintott i saudi arabiens styre också ska du se
Hur skulle det vara samma sak? Vi svenskar flyr inte till Saudi på det sättet... Vad som skulle vara jämställt är om det finns en i deras styre som är kristen och bär ett kors. Men spelar ingen roll för blir ändå inte samma sak...
Sverige har religionsfrihet. Vad är alternativet? Att förbjuda muslimer i riksdagen. Det låter inte speciellt demokratiskt. Men du kanske inte är för demokrati?
Hon lär knappast accepteras av de muslimer som vill ha full kontroll över kvinnorna. Så vad är du rädd för?
Ser hellre burka mm på alla i vår riksdag så länge de är smartare än alla som sitter där nu.
Även om jag hatar både MP och islam, så tycker jag det är orättvist att beskylla MP för att vara islamvänliga. De två största islamissterna, Abdirzak Waberi och Kahin Ahmed, är båda moderater.
Även om jag hatar både MP och islam, så tycker jag det är orättvist att beskylla MP för att vara islamvänliga. De två största islamissterna, Abdirzak Waberi och Kahin Ahmed, är båda moderater.
Att påstå att Mp är islamistiskt är lika legitimt som att hävda att SD är nazistiskt.
Alltså; har man burka inom Svensk politik, då är man en fiende till allt vad Sverige ÄR.
Så enkelt är det. Vi har vår kultur, som vi kommer att vinna tillbaka oavsett, för innerst inne inser alla att vi är.ett starkt folk.
..Bara att flytta härifrån så fort man får chansen. Det är ute med Sverige"
Jaha, så hon har sjal? Och ...? Tiderna förändras. Min dotter får från och med i höst ha keps i klassrummet. Den dagen trodde jag inte skulle komma, men jorden gick visst inte under för det.