• Svar på tråden Nu har Sverige Muslimer med Hijab i Riksdagen
  • Stampidus

Inget att oroa sig om, vi har säkert en svensk blond lintott i saudi arabiens styre också ska du se

• Anonym (y)
    Panduro skrev 2018-09-26 08:15:14 följande:

Jag kan bara gråta för Sveriges skull.

Jag med
  • Anonym (Men ge er)
    Stampidus skrev 2018-09-26 11:37:57 följande:

Inget att oroa sig om, vi har säkert en svensk blond lintott i saudi arabiens styre också ska du se

Hur skulle det vara samma sak? Vi svenskar flyr inte till Saudi på det sättet... Vad som skulle vara jämställt är om det finns en i deras styre som är kristen och bär ett kors. Men spelar ingen roll för blir ändå inte samma sak... 

• annabellelee

Sverige har religionsfrihet. Vad är alternativet? Att förbjuda muslimer i riksdagen. Det låter inte speciellt demokratiskt. Men du kanske inte är för demokrati?

• sextiotalist
    Anonym (SD 2022) skrev 2018-09-26 11:35:36 följande:
    Om kvinnfolk håller sig innanför hemmens väggar och tar hand om Familjen så löser sig problemet med hijab av sig självt.

Hoppas på att Sverigedemokraternas förslag om Vårdnadsbidrag skall bli en vägvisare.
    Ytterligare ett skäl att inte rösta på SD

/Ett kvinnfolk som inte skulle acceptera att hålla sig innanför hemmets väggar.
  • Aniiee
    Anonym (G) skrev 2018-09-26 08:39:17 följande:

Hon lär knappast accepteras av de muslimer som vill ha full kontroll över kvinnorna. Så vad är du rädd för?

Automatiskt samma tanke.....
    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Mongoliet

Ser hellre burka mm på alla i vår riksdag så länge de är smartare än alla som sitter där nu.

• Crash Man

Även om jag hatar både MP och islam, så tycker jag det är orättvist att beskylla MP för att vara islamvänliga. De två största islamissterna, Abdirzak Waberi och Kahin Ahmed, är båda moderater.

• Crash Man

Även om jag hatar både MP och islam, så tycker jag det är orättvist att beskylla MP för att vara islamvänliga. De två största islamissterna, Abdirzak Waberi och Kahin Ahmed, är båda moderater.

• Anonym (kaninjägaren)
    Anonym (G) skrev 2018-09-26 09:14:12 följande:

Att påstå att Mp är islamistiskt är lika legitimt som att hävda att SD är nazistiskt.

Att påstå att Mp är islamistiskt är som att påstå att himlen är blå
  • Dr Nail

Alltså; har man burka inom Svensk politik, då är man en fiende till allt vad Sverige ÄR.

Så enkelt är det. Vi har vår kultur, som vi kommer att vinna tillbaka oavsett, för innerst inne inser alla att vi är.ett starkt folk.

• Richi3

..Bara att flytta härifrån så fort man får chansen. Det är ute med Sverige"

• lövet2

Jaha, så hon har sjal? Och ...? Tiderna förändras. Min dotter får från och med i höst ha keps i klassrummet. Den dagen trodde jag inte skulle komma, men jorden gick visst inte under för det.

Svar på tråden Nu har Sverige Muslimer med Hijab i Riksdagen