• 19SandraJ87

Nidblödning?!

Jag hade ÄL nån gång mellan 25-28/9, BIM har jag 12/10

Söndagen 30/9 fick jag rosa flytningar som övergick i mer och mer blod. Det blev aldrig i trosorna eller binda, men varje gång jag torkade mig. Slutade inte förrän i onsdags 3/10.

Min mens är väldigt regelbunden, skiljer bara +-1 dag oftast, kan det varit en nidblödning? Någon som varit med om något liknande och varit gravid?

Har haft andra graviditetstecken, men känns som om de flesta försvunnit :(

Ska jag överge hoppet om en junibebis?

• Svar på tråden Nidblödning?!
  • 19SandraJ87

Och idag kom det en hel massa blod, så misstänker det är ett tidigt missfall eller något :( Men men bara och ta nya tag nästa månad och hoppas på det bästa!

• Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-12 10:05:06 följande:

Och idag kom det en hel massa blod, så misstänker det är ett tidigt missfall eller något :( Men men bara och ta nya tag nästa månad och hoppas på det bästa!

Nej vad tråkigt! Rynkar på näsan Tänkte precis på dig, så loggade in för att se om du hade skrivit något.
  • Sasssa88

Hej på er!
    Jag är ny här men har läst era inlägg.

Ställer mig också frågan om min mens kommit eller om det är en nidblödning..

Skulle haft min mens 10/10. Slutade med p-piller i början på juli och mensen har varit regelbunden. Igår kväll kom det lite brunaktiga och ljusrosa flytningar och idag kom det blod. Jag brukar inte ha några menssmärtor alls, brukar känna av ÄL, men jag har under hela veckan känt mig uppblåst. Haft väldigt vattniga flytningar. Det har känts som det "runnit till". Har också mått illa när jag ätit mat. Frukt går bra, men mat har inte funkat alls. Igår kväll hade jag kramper i magen och fick bara ligga och även då hade jag ont. Idag har jag också väldigt ont i nedre delen av magen, inte lika ont som igår men de är molande värk.
    Någon som känner igen sig?

Tack på förhand!

/Sassa

• 19SandraJ87
    Mariiia83 skrev 2018-10-12 10:07:56 följande:

Nej vad tråkigt!  Tänkte precis på dig, så loggade in för att se om du hade skrivit något.

Gullig du är <3 Det känns ändå rätt OK, får ta nya tag nästa månad! Har haft det på känn eftersom jag blött nästintill i 2 veckors tid :/

Nu håller jag tummarna för dig på söndag <3<3
  • Mariiia83

Mensen har inte kommit än, jag tog test i lördags som visade negativt. Efter det har jag inte testat något mer, tänkte vänta in och kolla om mensen dyker upp snart. ????

Hur mår du? ?

• 19SandraJ87

Spännande :) Är ju ett gott tecken att den inte kommit än <3

Jodå det känns helt ok, äntligen slutat blöda nu :) Får starta bebisverkstad igen, satsa på en julibebis, vill inte det sig så försöker vi med augusti osv osv :)

• Anonym (Vill vill vill)

Har någon av er haft ont i korsryggen? Jag har så sjukt ont! Det är för tidigt att testa men ingen nidblödning här.

• 19SandraJ87
    Anonym (Vill vill vill) skrev 2018-10-16 08:16:35 följande:

Har någon av er haft ont i korsryggen? Jag har så sjukt ont! Det är för tidigt att testa men ingen nidblödning här.

Nej det hade jag inte, men hade inte det när jag var gravid för 2 år sen :)
  • Mariiia83

Jag har jätteont i ryggen, precis nere vid svanken. Har haft i kanske 5-7 dagar nu. Vet inte om det beror på något annat eftersom det inte har visat sig positivt på test än. ????

• Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-16 11:18:30 följande:

Nej det hade jag inte, men hade inte det när jag var gravid för 2 år sen :)

Vad skönt att du mår bra ändå. Det är som sagt bara att fortsätta tillslut händer det! ????????
  • Mariiia83
    Mariiia83 skrev 2018-10-16 15:41:29 följande:

Vad skönt att du mår bra ändå. Det är som sagt bara att fortsätta tillslut händer det! ????????

Oj, det skulle inte bli massa frågetecken efter! :)
  • Anonym (Först)
    Anonym (Vill vill vill) skrev 2018-10-16 08:16:35 följande:

När jag blev gravid med 1a barnet så hade jag superont i svanken den natten jag hade testat plus
  • 19SandraJ87
    Mariiia83 skrev 2018-10-16 15:41:29 följande:

Ja precis :) Men håller tummarna för dig nu <3 Hoppas du får ditt plus :)
  • Anonym (Vill vill vill)
    Anonym (Först) skrev 2018-10-16 16:45:55 följande:

När jag blev gravid med 1a barnet så hade jag superont i svanken den natten jag hade testat plus

Jag har inte plussat än, vet inte ens om det blir plus... Alla tester hittills är negativa bortsett testet på dag 6 efter äl som blev positivt så jag väntar men har galet ont. Kan knappt gå.

Är det någon annan som fått positivt utslag på gravtest tidigt efter äl, sen negativt och sen plussat?
  • Lillfina

Går också i väntans tider inför ett plus. Är nu i bim -4. Har haft irriterande bröstvårtor, molvärk och halsbränna till och från sen ägglossning. Testade neg bim -6 men visste innerst inne att de va för tidigt. Ligger nu och har ganska mycket molvärk, så är nervös att tant röd snart kommer på besök. Har 1 barn född -16

• Mariiia83

Jag väntar också på att den ska komma, varje morgon när man vaknar så hoppas jag att det inte har kommit. Får se imorgon då! :)

• Evi82

Fick en blodblandat flytning idag på morgon den va jättelitet och ljusrosa slemmig. Sen des har jag haft ont enbart i nedre delen av ryggen. Tror ni att det lan vara nidblödning eller? Hade äl 5-7 oktober.

Någon som varit med om det?

Svar på tråden Nidblödning?!