• 19SandraJ87

Nidblödning?!

Jag hade ÄL nån gång mellan 25-28/9, BIM har jag 12/10

Söndagen 30/9 fick jag rosa flytningar som övergick i mer och mer blod. Det blev aldrig i trosorna eller binda, men varje gång jag torkade mig. Slutade inte förrän i onsdags 3/10.

Min mens är väldigt regelbunden, skiljer bara +-1 dag oftast, kan det varit en nidblödning? Någon som varit med om något liknande och varit gravid?

Har haft andra graviditetstecken, men känns som om de flesta försvunnit :(

Ska jag överge hoppet om en junibebis?

• Svar på tråden Nidblödning?!
  • Mariiia83

Men precis. Jag ska ta ett test på söndag, då är det dags för mensen att komma. ????

Jobbigt att behöva vänta bara. Känns som att det är det enda man tänker på.

• 19SandraJ87
    Mariiia83 skrev 2018-10-09 23:55:04 följande:

Men precis. Jag ska ta ett test på söndag, då är det dags för mensen att komma. ????

Jobbigt att behöva vänta bara. Känns som att det är det enda man tänker på.

Min ska komma på fredag, så tar ett då eller på lördag. Tog ett igår, men det var negativt. Har sån himla mensvärk som jag inte brukar ha innan mens så hoppas på att det är ett tecken :)
  • Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-10 06:47:04 följande:
    Min ska komma på fredag, så tar ett då eller på lördag. Tog ett igår, men det var negativt. Har sån himla mensvärk som jag inte brukar ha innan mens så hoppas på att det är ett tecken :)
    Vad spännande! Hoppas att du får ett plus. Jag håller tummarna för oss båda! Skäms
  • 19SandraJ87
    Mariiia83 skrev 2018-10-10 14:30:10 följande:

Vad spännande! Hoppas att du får ett plus. Jag håller tummarna för oss båda!

Tack så mycket :) Men mitt hopp dog nog precis, får blod på pappret igen nu så mensen är nog på G för tidigt :( Men brösten är svullna och har synliga blodådror men är nog kroppen som luras :(

Får försöka nästa månad igen, och fortsätta tills jag lyckas få ett +

Men håller tummarna för dig <3
  • Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-10 16:36:04 följande:

Och nu kommer det inget mer på pappret :/

Men då! :( Slutade det blöda? Jag blödde mycket första dagen, avtog en hel del dag 2 och dag 3 var det pyttelite bara på förmiddagen. Sen nu har det inte hänt något mer förutom att det ilar till lite i magen emellanåt och sen har jag ont vid höger ljumsken också ibland. Ilar typ när jag går. Skumt!
  • 19SandraJ87
    Mariiia83 skrev 2018-10-10 21:12:51 följande:

Men då! :( Slutade det blöda? Jag blödde mycket första dagen, avtog en hel del dag 2 och dag 3 var det pyttelite bara på förmiddagen. Sen nu har det inte hänt något mer förutom att det ilar till lite i magen emellanåt och sen har jag ont vid höger ljumsken också ibland. Ilar typ när jag går. Skumt!

Ja det kom bara lite, liknade mensblod. Sen kom det lite till innan jag la mig, så satte in en tampong under natten. När jag tog ut den imorse var det ingenting på den, bara lite rosa flytning :/ Jag blir tokig på det här om jag ska vara ärlig.

Men idag ska jag inte tänka på detta med mens eller graviditet. Satte in min menskopp så får vi se helt enkelt i eftermiddag efter jobbet, håller på och bli tokig tror jag!!

Usch vad jag gnäller låter det som, absolut inte meningen!

Hur går det för dig? <3
  • Mariiia83
    19SandraJ87 skrev 2018-10-11 07:26:40 följande:
    Ja det kom bara lite, liknade mensblod. Sen kom det lite till innan jag la mig, så satte in en tampong under natten. När jag tog ut den imorse var det ingenting på den, bara lite rosa flytning :/ Jag blir tokig på det här om jag ska vara ärlig.

Men idag ska jag inte tänka på detta med mens eller graviditet. Satte in min menskopp så får vi se helt enkelt i eftermiddag efter jobbet, håller på och bli tokig tror jag!!

Usch vad jag gnäller låter det som, absolut inte meningen!

Hur går det för dig? <3
    Jag förstår dig, man blir ju tokig tillslut. Det är ju det enda man tänker på hela hela tiden! Det går bra för mig, inga mer blödningar än så länge. Undrar om mensen kommer som den ska på söndag? Det är den stora frågan. Glad

Jag ska nog testa på söndag morgon, men samtidigt så vill jag inte testa utifall det är negativt och man blir besviken. Jag och min man har inte försökt att skaffa barn länge, vi har typ nyss börjat fundera på det. Så hände det här med blödningen och allt och nu känner jag att jag verkligen vill ha barn! <3
  • 19SandraJ87
    Mariiia83 skrev 2018-10-11 08:14:47 följande:

Jag förstår dig, man blir ju tokig tillslut. Det är ju det enda man tänker på hela hela tiden! Det går bra för mig, inga mer blödningar än så länge. Undrar om mensen kommer som den ska på söndag? Det är den stora frågan.

Jag ska nog testa på söndag morgon, men samtidigt så vill jag inte testa utifall det är negativt och man blir besviken. Jag och min man har inte försökt att skaffa barn länge, vi har typ nyss börjat fundera på det. Så hände det här med blödningen och allt och nu känner jag att jag verkligen vill ha barn! <3

Har faktiskt kunnat fokusera på annat, men ska nog ta ett test imorgon bitti ändå utifall att.. Känns skönt för då får jag svart på vitt hur det ligger till :)

Vad skönt! Då kanske du får ditt plus, håller tummarna för det <3

Det blir väl lätt så att när man väl fått för sig att man är gravid så blir barnlängtan större :)
  • Anonym (Vill vill vill)

Det är så kul att följa er två! Håller tummarna för er båda ????

Svar på tråden Nidblödning?!