• 19SandraJ87

Nidblödning?!

Jag hade ÄL nån gång mellan 25-28/9, BIM har jag 12/10

Söndagen 30/9 fick jag rosa flytningar som övergick i mer och mer blod. Det blev aldrig i trosorna eller binda, men varje gång jag torkade mig. Slutade inte förrän i onsdags 3/10.

Min mens är väldigt regelbunden, skiljer bara +-1 dag oftast, kan det varit en nidblödning? Någon som varit med om något liknande och varit gravid?

Har haft andra graviditetstecken, men känns som om de flesta försvunnit :(

Ska jag överge hoppet om en junibebis?

• Svar på tråden Nidblödning?!
  • Jag är bara jag

En nidblödning kan infalla absolut tidigast 5 dagar efter äl eftersom det tar minst 5 dagar för embryot att fästa. Hoppet om bebis överger man när mensen kommit- inte förrn.

• Anonym (O)

Jag har var jag tror var en ägglossningsblödning eller liknande. Började blöda runt äl efter sex. Ge som sagt inte upp, jag blev gravid. :)

• 19SandraJ87
    Jag är bara jag skrev 2018-10-06 16:54:07 följande:

En nidblödning kan infalla absolut tidigast 5 dagar efter äl eftersom det tar minst 5 dagar för embryot att fästa. Hoppet om bebis överger man när mensen kommit- inte förrn.

Okej! Får fortsätta hålla tummarna så får vi se.. Tog ett CB digital imorse men det var ju fett negativt...
  • 19SandraJ87
    Anonym (O) skrev 2018-10-06 19:19:52 följande:

Jag har var jag tror var en ägglossningsblödning eller liknande. Började blöda runt äl efter sex. Ge som sagt inte upp, jag blev gravid. :)

Okej! Men detta var utan sex och efter ÄL, men får hålla tummarna ett tag till...
  • Jag är bara jag
    19SandraJ87 skrev 2018-10-06 19:45:52 följande:
    Okej! Får fortsätta hålla tummarna så får vi se.. Tog ett CB digital imorse men det var ju fett negativt...
    Ja, självklart var det negativt med så långt kvar till BIM! Testa BIM-dagen som tidigast.
  • 19SandraJ87
    Jag är bara jag skrev 2018-10-06 20:33:31 följande:

Ja, självklart var det negativt med så långt kvar till BIM! Testa BIM-dagen som tidigast.

Lite så, men hade en kompis som plussade 6 dagar innan med CB digital. Fast borde förstått att det skulle visa neg, då jag fick ett supersvagt plus med dottern på BIM
  • Jag är bara jag
    19SandraJ87 skrev 2018-10-06 20:56:03 följande:
    Lite så, men hade en kompis som plussade 6 dagar innan med CB digital. Fast borde förstått att det skulle visa neg, då jag fick ett supersvagt plus med dottern på BIM
    Jag tror inte det var så långt innan för det är i det närmaste omöjligt för att inte säga definitivt omöjligt att testa plus så tidigt. Exakt dag ägget befruktas vet bara de som gjort IVF så folk kan tro sig om att ha haft äl en viss dag, men det var inte så.
  • 19SandraJ87
    Jag är bara jag skrev 2018-10-06 21:24:29 följande:

Jag tror inte det var så långt innan för det är i det närmaste omöjligt för att inte säga definitivt omöjligt att testa plus så tidigt. Exakt dag ägget befruktas vet bara de som gjort IVF så folk kan tro sig om att ha haft äl en viss dag, men det var inte så.

Ja jag vet inte, var vad hon sa! Men jag väntar till bim nästa fredag, ska nog kunna stå ut ????
  • Mariiia83

Precis det du beskriver har precis hänt mig med, började med blödning i söndags och imorse när jag vaknade var det borta. Funderar också om det var en nidblödning? Jag har alltid regelbunden mens, har aldrig fått en blödning tidigare innan mens. Man blir ju lite fundersam! Förvånad

• 19SandraJ87
    Mariiia83 skrev 2018-10-09 21:36:27 följande:

Precis det du beskriver har precis hänt mig med, började med blödning i söndags och imorse när jag vaknade var det borta. Funderar också om det var en nidblödning? Jag har alltid regelbunden mens, har aldrig fått en blödning tidigare innan mens. Man blir ju lite fundersam! 

Då är det som här då, aldrig haft en blödning innan. Bara det att min höll på söndag-torsdag. Skönt och inte vara ensam om och vara fundersam :)
Svar på tråden Nidblödning?!