• Anonym (Mannen)

    Småpauserna under sexet

    Tyvärr är jag ingen evighetsmaskin i sängen som har 100% kontroll över min lilla snopp. Jag brukar kunna knulla på i några minuter innan jag känner att det börjar pirrar lite extra där nere. Varierar såklart en del men om jag knullar på duktigt så tar det som sagt inte allt för många minuter. Är det däremot mer åt myssex-hållet klarar jag mig ganska länge.

    Men när det händer att jag börjar närma mig så brukar jag dra ut den och säga något i stil med "nu har du blivit lite för sexig" och skratta till lättsamt. Sen brukar jag massera (säger man så??) tjejens klitoris, jag brukar leka/bitas med brösten och jag hånglar upp henne om jag känner för det. Jag brukar hålla på så en liten stund tills antingen tjejen kommer eller nästan ber mig knulla dom igen. Och så brukar jag köra på tills båda e nöjda.

    Men när killen känner att han börjar närma sig och du, som tjej, märker det. Tycker ni att stämningen och er kåthet dör lite då? Förväntar ni er att killen ska vara jävligt uthållig? Har upplevt att det känts som att tjejen tappat suget när man pausat efter ~5 minuter och börjat känna och ta på tjejen istället. Förstår om det händer efter 1min men så farligt har det aldrig varit.

    Verkar jag vara helkass eller oroar jag mig lite i onödan?

  • Svar på tråden Småpauserna under sexet
  • Anonym (Kåtis)

    Blir jättestressad av att veta att killen är nära när vi ligger. Då kan jag inte slappna eller komma, blir bara rädd att det ska va över. Då föredrar jag mycket hellre en paus där killen fokuserar på mig, så blir det ännu skönare att knulla sen så kanske vi kommer samtidigt också ;)

  • Anonym (JA)
    Anonym (Tjej30) skrev 2018-10-25 09:52:51 följande:

    Finns inget sexigare än en kille som inte kan hålla sig, och som visar det tydligt, genom att tex behöva pausa.

    Att killen håller på i all evighet är inget jag föredrar, det får mig att bli osäker på mig själv och börja undra om jag är oskön på något vis.

    När han visar tydligt att han är upphetsad av mig och att han är på väg att komma snabbt är det bästa som finns. Det tyder ju bara på att jag gjort något rätt;)


    Håller helt med!
  • Anonym (Tjej28)
    Anonym (Tjej30) skrev 2018-10-25 09:52:51 följande:

    Finns inget sexigare än en kille som inte kan hålla sig, och som visar det tydligt, genom att tex behöva pausa.

    Att killen håller på i all evighet är inget jag föredrar, det får mig att bli osäker på mig själv och börja undra om jag är oskön på något vis.

    När han visar tydligt att han är upphetsad av mig och att han är på väg att komma snabbt är det bästa som finns. Det tyder ju bara på att jag gjort något rätt;)


    Håller med dig!

    Ska träffa en ny man nästa veckan, han är orolig för att han kommer vara för kåt på mig och komma för snabbt, jag har inget emot de alls! Särskilt inte när han berättat att han brukar vara redo igen inom några minuter haha
  • Anonym (konstant hård)
    Anonym (Tjej28) skrev 2018-10-25 19:27:36 följande:
    Håller med dig!

    Ska träffa en ny man nästa veckan, han är orolig för att han kommer vara för kåt på mig och komma för snabbt, jag har inget emot de alls! Särskilt inte när han berättat att han brukar vara redo igen inom några minuter haha
    Låter som min ex och han är singel..har dessutom en underbar kuk;)
    Ha så trevligtTungan ute
  • Mr K69

    Jag brukar också få göra pauser när jag närmar mej kaklet. Dock så blir det längre och längre mellan dem och tillslut kan jag köra utan att komma. Som typ att jag blir okänsligare. Under tiden brukar hon komma flera gånger och när hon tillslut säger att hon kommer sista gången så blir det åka av vill jag lova och tillslut kommer vi samtidigt.

  • Anonym (Tjej28)
    Anonym (konstant hård) skrev 2018-10-26 11:19:41 följande:

    Låter som min ex och han är singel..har dessutom en underbar kuk;)

    Ha så trevligt


    Haha oki ????

    Jag snackar med 4 olika män just nu, 2 av dom stämmer de in på ???? så vem vet

    (Alla vet om att jag dejtar andra, skyddat sex såklart, ingen fara)
  • Anonym (123)

    Har också lite känslig kille och har inget emot småpauserna.

    Utan dom blir det ju heller inget ställningsbyte! Är jag sugen på en snabbis går det bra med först lite förspel, sen bara knullande i en ställning tills båda kommer. Då vet jag ju också att det kommer gå lite snabbare för snubben.
    Men vill vi hålla på lite längre är pauserna bara välkomna.

  • Anonym (M)

    Jag skulle absolut inte tappa suget om "the action" fortsatte trots att penetrationen får vänta lite. Det som skulle kunna störa är om jag blir stressad över att killen snart kommer komma och vi har sexat i typ 5 minuter och jag vill ha mer. Bättre då att dra ur och göra annat sexigt än att knulla på och så tar det slut direkt.

  • Booties

    Är jag riktigt upphetsad, avslappnat och väldigt ?med? så tapptar jag inte suget när han drar ut. Jag brukar tom föreslå det. Däremot kan jag lätt känna mig stressad att komma när det känns som om hans orgasm är väldigt nära. Vilket ofta slutar i att jag inte kommer alls.

    Vi har löst det genom att fokusera på mig mkt i början ist. Har vi sex ofta inpå varandra så brukar han ju självklart kunna hålla ut längre.

  • Anonym (sexy)

    Jag har alltid små pausat med för utom när jag mys knullat men då har jag fortsatt med hände och tunga.

  • Anonym (Ace)
    Anonym (Mannen) skrev 2018-10-24 23:16:56 följande:

    Tyvärr är jag ingen evighetsmaskin i sängen som har 100% kontroll över min lilla snopp. Jag brukar kunna knulla på i några minuter innan jag känner att det börjar pirrar lite extra där nere. Varierar såklart en del men om jag knullar på duktigt så tar det som sagt inte allt för många minuter. Är det däremot mer åt myssex-hållet klarar jag mig ganska länge.

    Men när det händer att jag börjar närma mig så brukar jag dra ut den och säga något i stil med "nu har du blivit lite för sexig" och skratta till lättsamt. Sen brukar jag massera (säger man så??) tjejens klitoris, jag brukar leka/bitas med brösten och jag hånglar upp henne om jag känner för det. Jag brukar hålla på så en liten stund tills antingen tjejen kommer eller nästan ber mig knulla dom igen. Och så brukar jag köra på tills båda e nöjda.

    Men när killen känner att han börjar närma sig och du, som tjej, märker det. Tycker ni att stämningen och er kåthet dör lite då? Förväntar ni er att killen ska vara jävligt uthållig? Har upplevt att det känts som att tjejen tappat suget när man pausat efter ~5 minuter och börjat känna och ta på tjejen istället. Förstår om det händer efter 1min men så farligt har det aldrig varit.

    Verkar jag vara helkass eller oroar jag mig lite i onödan?


    Det är helt okej för mig så gör min kille också om han håller på att komma och vill hålla lite längre.

    Det är ju ett samspel så vi är nog rätt eniga om hur länge vi vill att sexet ska vara. Han försöker iaf att komma efter mig, det är jag ju tacksam för. Det dödar verkligen inte stämningen.

    Men du verkar inte prata om endast relation? Kanske därför du blir osäker? Prata om det med tjejen! Det är säkert helt okej. Men inte säkert att honförstår hur du tänker...

    Är det en ren sexuell kontakt som du inte känner så väl skulle jag nog rekommendera dig att gå ner och slicka istället för pilla med fingrarna om hon inte visar tydligt att det är skönt för min erfarenhet är att de flesta killar har lite svårt att göra rätt med fingrarna om de inte känner tjejen. Och 5 min av felpill kan lägga lite sordin på stämningen.
Svar på tråden Småpauserna under sexet