• Anonym (Pahhj)

är min sambo kär i någon annan??

Försöker hålla mig kort.
    Har varit tsm i 6år. Är mammaledig med vårt första barn.
    Nu börjar de komma upp att han inte trivs hemma för att han nog inte va redo för barn. Att de ä jobbigt att de ä skönare att va på jobbet. Att han vill festa med sina jobbar kompisar oftare. Han vill umgås mer och mer med dom. Pratar väldigt mkt om dom och skriver väldigt mkt med dom när han inte är på jobbet. 3 av tjejerna på hans avdelning har dessutom utryckt ett intresse i honom. Han bryr sig mkt om små saker som att lukta gott, se bra ut..
    när ja uttrycket min oro så känns de inte som att han försöker förminska den utan de känns mer som han försöker svara med o prata om något annat. Men han har även sagt att han älskar mig o ingen annan. Men jag har en stark känsla av att han har känslor för en annan tjej på sitt jobb.
    Min fråga till er som varit med om att er sambo fått känslor elr ni som fått känslor för nån på jobbet hur blev ni och hur försökte ni dölja de elr hur man ska säga ??

• Svar på tråden är min sambo kär i någon annan??
  • Anonym (Pahhj)

Eftersom vi varit ett par så länge så är hans dörr öppen när han går på toa och ja har hört och sett att han ä dålig i magen.

Jag bryr mig massor..

• Anonym (Kvinna54)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-01 16:41:22 följande:

Eftersom vi varit ett par så länge så är hans dörr öppen när han går på toa och ja har hört och sett att han ä dålig i magen.

Jag bryr mig massor..

Kanske är han orolig över något. Om han haft "hyss" för sig kanske han är nervös?? Eller något annat??

Har du pratat med honom??
  • Anonym (Pahhj)

Har pratat massor med honom.. frågat om de ä något som han tycker är jobbigt som han inte säger. Frågat om de är mycket på jobbet o sen komma hem till en bebis om de är de.
    Frågat om han mår dåligt över oss elr om de ä något sånt.
    Men allt är bra enligt honom. Hans förklaring till sitt mående är att han inte ätit som han ska på 2 veckor snart
    Men enligt vc lät de som att han har inre oro o stress..

• Anonym (Lyssna!)

Lyssna på Karlavagnen, utan musik, i SR Play.
    Lyssna från ca 48,50 in i programmet.

Där pratar de om en nybliven pappa som verkar ha fastnat i samma sits som din kille.
    Det finns hjälp att få.

• Anonym (Pahhj)

Tack ska verkligen lyssna! Vilket avsnitt av Karlavagnen?? Finns flera stycken

• Anonym (Pahhj)

Hittade.
    Herregud va de låter som min sambo.. ska spela upp de för honom imorgon.
    Tack så jätte mycket att du skrev de här till mig! Verkligen !
    Va så att ja hajade till när dom pratade, för de låter verkligen som min sambo.. önskar ba att han själv insåg att han inte ska känna såhär o att de är hjälp han behöver.

• Anonym (Lyssna!)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-02 23:43:18 följande:

Tack ska verkligen lyssna! Vilket avsnitt av Karlavagnen?? Finns flera stycken

Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-02 23:50:44 följande:

Hittade.
    Herregud va de låter som min sambo.. ska spela upp de för honom imorgon.
    Tack så jätte mycket att du skrev de här till mig! Verkligen !
    Va så att ja hajade till när dom pratade, för de låter verkligen som min sambo.. önskar ba att han själv insåg att han inte ska känna såhär o att de är hjälp han behöver.

Men oj så klantigt att jag missade att skriva vilket avsnitt det var!
    Tur att du hittade det ändå.

Hör gärna av dig igen, jag är verkligen intresserad av hur det går för er.
    Kram
  • Anonym (Pahhj)

Min sambo har idag talat om att anledningen till sitt mående o allt.. är pga att han inte har känslor för mig längre. Att han älskar mig men inte på de sättet längre..

• Anonym (Kvinna54)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-04 13:33:57 följande:

Min sambo har idag talat om att anledningen till sitt mående o allt.. är pga att han inte har känslor för mig längre. Att han älskar mig men inte på de sättet längre..

Och kanske finns någon annan redan med tanke på hans "nya" umgänge
  • Anonym (Pahhj)

Tack de vill ju ja höra nu...

• Anonym (vera)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-04 13:33:57 följande:

Åh fy... jag beklagar verkligen.
    Kan det ändå inte vara den stora omställningen som spökar? Att det går att hitta tillbaka igen?
    Är han villig att ge det mer tid, eller har han bråttom vidare?

Verkligen, verkligen tråkigt.
  • Anonym (Kvinna54)
    Anonym (Pahhj) skrev 2018-11-04 15:09:40 följande:

Tack de vill ju ja höra nu...

Sorry. Hoppas du mår bättre snart
  • Anonym (Pahhj)

Sa att han känt såhär en längre tid och undrar om vi varit kära på länge elr om de bara varit att de flyttit på o gott bra med vår son..

Svar på tråden är min sambo kär i någon annan??