• Anonym (Lovie)

    Hur ofta träffar ni älskaren/älskarinnan

    Det är svårt för mig och min älskare att få till träffar i det hektiska vardagspusslet. Kanske var tredje vecka lyckas vi få till ett hett möte (mest bara sex). Min kropp tycker det är alldeles för sällan, funderar på att hitta en älskare till...

    Hur ofta träffar ni era älskare/älskarinnor?

  • Svar på tråden Hur ofta träffar ni älskaren/älskarinnan
  • Anonym (K)

    Träffar min hemlige man en gång i veckan och det är såklart veckans höjdpunkt!

    Vi förlägger båda vår friskvårdstimme i kombination med lunchen så vi får 1 h och 45 minuter tillsammans.

    Senast hämtade vi mat på snabbmatsrestaurang och begav oss till enslig plats för att knulla i bilen.

    Båda är gifta och har barn.

  • Anonym (Jessie)
    Anonym (K) skrev 2019-05-24 17:56:06 följande:

    Träffar min hemlige man en gång i veckan och det är såklart veckans höjdpunkt!

    Vi förlägger båda vår friskvårdstimme i kombination med lunchen så vi får 1 h och 45 minuter tillsammans.

    Senast hämtade vi mat på snabbmatsrestaurang och begav oss till enslig plats för att knulla i bilen.

    Båda är gifta och har barn.


    Låter härligt låter nästan som mig och min hemlige älskare
  • Anonym (J)
    Anonym (Dagdrömmare) skrev 2019-05-20 22:30:30 följande:

    Aha. Träffar du honom för att sexet med din man inte är tillräckligt bra? Jag menar älskar du din man och vill ändå stanna med honom? Jag tycker det vore svårt att hålla sig från att bli förälskad i sin älskare.


    Min man är några år äldre än mig och hans förmåga har absolut försämrats och han har heller inte samma lust längre. Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på frågan om jag älskar min man, vi har varit tillsammans i över 20 år och har 4 barn tillsammans ,och han är helt klart en del av mig. Ibland känner jag att jag vill lämna och bygga mitt egna liv, har alltid varit den som tar hand om allt och alla och skulle kännas så skönt och en sån frihet att bara få tänka på sig själv ibland. Tror att det är därför jag behöver dom här stunderna att bara få komma ifrån. Jag är förälskad i stunderna , har inga problem med att hålla isär sex och förälskelse.
  • Sommarman42

    Vi lever båda i fasta relationer, gifta men Efter att dem första åren haft mer eller mindre obegränsad ?tillgång? till varandra har det tyvärr blivit oregelbundet (= väldigt sällan ) sen två år tilllbaka. Hon och hennes familj flyttade och bor numer relativt långt bort. Saknar henne men lika mycket känslan av den förbjudna njutningen ...

  • Anonym (Lovie)
    Sommarman42 skrev 2019-05-25 08:49:06 följande:

    Vi lever båda i fasta relationer, gifta men Efter att dem första åren haft mer eller mindre obegränsad ?tillgång? till varandra har det tyvärr blivit oregelbundet (= väldigt sällan ) sen två år tilllbaka. Hon och hennes familj flyttade och bor numer relativt långt bort. Saknar henne men lika mycket känslan av den förbjudna njutningen ...


    Tråkigt när man hittat någon som funkar. Förstår att du saknar henne
  • Anonym (Y)

    Kommer ni kunna ses lika ofta under semestern? Jag och min älskare kommer inte kunna ses alls. Är för riskabelt. Är ju fint att längta lite men sommarsemester som innebär att det kommer dröja minst 6 veckor innan man kan ses, hur hanterar man det?

  • Anonym (Jessie)
    Anonym (Y) skrev 2019-05-25 10:14:50 följande:

    Kommer ni kunna ses lika ofta under semestern? Jag och min älskare kommer inte kunna ses alls. Är för riskabelt. Är ju fint att längta lite men sommarsemester som innebär att det kommer dröja minst 6 veckor innan man kan ses, hur hanterar man det?


    Sex veckor emellan har jag och min älskare för det mesta trots bara 8 mil från varandra. Bara att gilla läget.
  • Anonym (Lovie)
    Anonym (Y) skrev 2019-05-25 10:14:50 följande:

    Kommer ni kunna ses lika ofta under semestern? Jag och min älskare kommer inte kunna ses alls. Är för riskabelt. Är ju fint att längta lite men sommarsemester som innebär att det kommer dröja minst 6 veckor innan man kan ses, hur hanterar man det?


    Jag oroar mig lite för det... vi har inte diskuterat frågan än...
  • Anonym (Oregelbundet men mycket)

    Nu är det klart. Snart åker jag på 5 veckors semester och kommer att få chansen umgås jättemycket med min älskare.
    Under två av dessa veckor har han också semester och då vill han flytta in hos mig på heltid. Dessutom två extra långa weekends som vi kan tillbringa tillsammans.
    Ungefär hälften av tiden kommer jag ha två män som är ivriga att pyssla om mig, och två män som jag är ivrig att få ta hand om på alla sätt, då jag har både min make och min älskare hos mig.
    Kemin stämmer jättebra även mellan mina två män så jag ser mycket fram mot att vi ska umgås alla tre.

    Jag känner mig lite pirrig inför massor av olika saker. T ex, kommer vi att dela dubbelsängen alla tre? Kommer någon av mina män tycka det blir trångt, eller att det blir för mycket, och välja att gå till gästrummet för att få sova?
    I så fall, blir det som jag tror är sannolikt att min make, som känner mig sedan länge, som inte längre är lika nyfiken, som inte känner nyhetens behag, på samma sätt som min älskare, och då väljer att gå till gästrummet?

    Resten av tiden är min man hemma och arbetar och då får jag massor av egentid med min älskare, bara han och jag tillsammans. Jag ser jättemycket fram mot att få fortsätta utveckla vår eget förhållande, och sexliv, bara han och jag.

  • Oerhörd

    Bra veckor ses vi 2-3 gånger och har gjort i ett år, nu har det gått mer än en vecka och jag längtar!!! Det blir uppehåll ibland när någon av oss åker bort, (båda spenderar mycket tid med familjen) men då finns det trevliga appar att hålla lusten vid liv genom ;)

  • Anonym (Avis)
    Anonym (K) skrev 2019-05-24 17:56:06 följande:

    Träffar min hemlige man en gång i veckan och det är såklart veckans höjdpunkt!

    Vi förlägger båda vår friskvårdstimme i kombination med lunchen så vi får 1 h och 45 minuter tillsammans.

    Senast hämtade vi mat på snabbmatsrestaurang och begav oss till enslig plats för att knulla i bilen.

    Båda är gifta och har barn.


    Blir så avis när jag hör detta. Vill ligga med en man på jobbet som jag tror är intresserad eftersom han har sagt det, men han är så trög på att höra av sig. Vad är det med folk?
  • Snoggen
    Oerhörd skrev 2019-05-26 21:11:49 följande:

    Bra veckor ses vi 2-3 gånger och har gjort i ett år, nu har det gått mer än en vecka och jag längtar!!! Det blir uppehåll ibland när någon av oss åker bort, (båda spenderar mycket tid med familjen) men då finns det trevliga appar att hålla lusten vid liv genom ;)


    Just att skapa förväntningarna är bland det bästa. :)
  • CrazyIvan
    Snoggen skrev 2019-05-23 10:27:36 följande:

    Aldrig haft en älskare men att träffa någon som är i en relation och gärna äldre hade varit drömmen. Smygandet, sexmöten, chattandet, teasandet med bilder. Att vara mannen som mättar en äldre kvinnas sexlust är jäkligt eggande. Speciellt när gubben i hennes relation inte klarar uppgiften.;)


    Lovely!

    Precis så har jag det... är drygt 50 och jag och en dam på 70 chattar och teasar varandra till max. Ibland ses vi hemma hos mig eller på hotell och har härliga sexmöten. Hon är totalt hämningslös... älskar att suga och svälja och vill helst bli sprutad i ansiktet.

    Hennes man har inte sex med henne längre, och för att göra det hela ännu mer spännande så är hon medlem i en frikyrkoförsamling som säkert inte skulle uppskatta hennes promiskuösa leverne... Flört
  • CrazyIvan
    Anonym (Mistress 2) skrev 2019-05-23 14:25:06 följande:
    Jisses! Du är ju min dröm. Precis som jag vill ha!
    Det är bara att höra av sig på PM och berätta mer... Glad
  • Oerhörd
    Snoggen skrev 2019-05-26 23:54:31 följande:

    Just att skapa förväntningarna är bland det bästa. :)


    Det är ju rätt härligt att längta lite... men jag har planer för minst en handfull träffar framöver, så svårt att välja bara en plats/sorts rekvisita/typ av ligg :/ Vill ha allt, helst nyss!!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Y) skrev 2019-05-25 10:14:50 följande:

    Kommer ni kunna ses lika ofta under semestern? Jag och min älskare kommer inte kunna ses alls. Är för riskabelt. Är ju fint att längta lite men sommarsemester som innebär att det kommer dröja minst 6 veckor innan man kan ses, hur hanterar man det?


    Ja hur hanterar man det ? Jag vill med gärna veta då jag får panik bara av tanken att semestern kommer.
  • Anonym (Gammal tråd)

    Gammal tråd men skakar liv i den. Läst nästan varje kommentar. Tack! Är älskarinna till en kille som är sambo och varit ett bra tag. Jag själv har mycket fritid men inte han. Den mesta kontakten står han för. När han kan komma iväg för att ses. Kan gå veckor utan kontakt. Men jag har vant mig. Vet han vill ha mig. 

  • Anonym (Out of bounds)

    Varannan vecka går det ses här. Har man flera bostäder att vara i och reser i jobbet blir det klart lättare.

Svar på tråden Hur ofta träffar ni älskaren/älskarinnan