Milf
Varför är erfarna kvinnor så jävla sexiga?
Varför är erfarna kvinnor så jävla sexiga?
Blev under gårdagen bjuden på fika hos grannkvinnan idag som precis fyllt 40 (Jag 28), Det får bli att traska över med lite fikabröd och charma sockorna av henne! Dottern skulle inte vara hemma så lite skoj blir det nog!
mer kurvor = i sämre form eller?
Snygga sexiga i kjolar långa som kort korta kjolar ,sommar som vinter med fina urringade linnen ..
Dom vet vad kusemurra är till också inte bara att pinka med..
Snygga sexiga i kjolar långa som kort korta kjolar ,sommar som vinter med fina urringade linnen ..
Dom vet vad kusemurra är till också inte bara att pinka med..
Oh Holy shit ! Prata inte om det. Dom kan verkligen att klä sig. En helt annan stil och outfit, kvinliga och feminina. Parfym, makeup och hår, ja precis allt. En sånn jäcklig sexighet och erotisk utstråling.
Finns de någon trevlig kvinna som hade velat ses på stan för ett glas om någon helg?. I Göteborg :)
Hur gick det?
Det gick om vi säger så ;). Vill inte gå in på detaljer men kvällen började lite stelt faktiskt men ju mer vi satt och pratade desto bekvämare blev hon och desto snuskigare blev samtalsämnet! Det kändes som om det var påväg nånstans.
Sen fråga hon ifall jag var hungrig! Och jag sa ?vrålhungrig? med ett lite nervöst leende. Hon ställde sig upp sa kom å drog i min arm. Därefter fick jag äta så mkt jag bara kunde ;)
Det gick om vi säger så ;). Vill inte gå in på detaljer men kvällen började lite stelt faktiskt men ju mer vi satt och pratade desto bekvämare blev hon och desto snuskigare blev samtalsämnet! Det kändes som om det var påväg nånstans.
Sen fråga hon ifall jag var hungrig! Och jag sa ?vrålhungrig? med ett lite nervöst leende. Hon ställde sig upp sa kom å drog i min arm. Därefter fick jag äta så mkt jag bara kunde ;)
Men är det så att ni spanat in varandra ett tag? Kan du tänka dig ett seriöst förhållande med henne? Jag tänker att 12 år är ju inte alltför farlig åldersskillnad.