• Ocke88

Milf

Varför är erfarna kvinnor så jävla sexiga?

• Svar på tråden Milf
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Charmera) skrev 2019-11-24 13:50:51 följande:

Blev under gårdagen bjuden på fika hos grannkvinnan idag som precis fyllt 40 (Jag 28), Det får bli att traska över med lite fikabröd och charma sockorna av henne! Dottern skulle inte vara hemma så lite skoj blir det nog!

Hur gick det?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (torsk) skrev 2019-11-20 23:28:30 följande:

mer kurvor = i sämre form eller? 

Verkligen inte, utan snarare mer sexighet
  • Anonym (Kurtan)

Snygga sexiga i kjolar långa som kort korta kjolar ,sommar som vinter med fina urringade linnen ..
    Dom vet vad kusemurra är till också inte bara att pinka med..

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Kurtan) skrev 2019-11-26 23:32:54 följande:

Snygga sexiga i kjolar långa som kort korta kjolar ,sommar som vinter med fina urringade linnen ..
    Dom vet vad kusemurra är till också inte bara att pinka med..

Oh Holy shit !  Prata inte om det. Dom kan verkligen att klä sig. En helt annan stil och outfit, kvinliga och feminina. Parfym, makeup och hår, ja precis allt.  En sånn jäcklig sexighet och erotisk utstråling.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (norrmannen) skrev 2019-11-26 23:47:37 följande:

Oh Holy shit !  Prata inte om det. Dom kan verkligen att klä sig. En helt annan stil och outfit, kvinliga och feminina. Parfym, makeup och hår, ja precis allt.  En sånn jäcklig sexighet och erotisk utstråling.

Verkligen, de vet att de är sexiga och vågar visa det
  • mikey

Finns de någon trevlig kvinna som hade velat ses på stan för ett glas om någon helg?. I Göteborg :)

• Anonym (Charmera)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-11-26 21:01:03 följande:

Hur gick det?

Det gick om vi säger så ;). Vill inte gå in på detaljer men kvällen började lite stelt faktiskt men ju mer vi satt och pratade desto bekvämare blev hon och desto snuskigare blev samtalsämnet! Det kändes som om det var påväg nånstans.

Sen fråga hon ifall jag var hungrig! Och jag sa ?vrålhungrig? med ett lite nervöst leende. Hon ställde sig upp sa kom å drog i min arm. Därefter fick jag äta så mkt jag bara kunde ;)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Charmera) skrev 2019-11-27 05:46:56 följande:

Det gick om vi säger så ;). Vill inte gå in på detaljer men kvällen började lite stelt faktiskt men ju mer vi satt och pratade desto bekvämare blev hon och desto snuskigare blev samtalsämnet! Det kändes som om det var påväg nånstans.

Sen fråga hon ifall jag var hungrig! Och jag sa ?vrålhungrig? med ett lite nervöst leende. Hon ställde sig upp sa kom å drog i min arm. Därefter fick jag äta så mkt jag bara kunde ;)

Äta vad haha? ;)
  • Anonym (Aha)

Men är det så att ni spanat in varandra ett tag? Kan du tänka dig ett seriöst förhållande med henne? Jag tänker att 12 år är ju inte alltför farlig åldersskillnad.
  • Anonym (Aha)

Men är det så att ni spanat in varandra ett tag? Kan du tänka dig ett seriöst förhållande med henne? Jag tänker att 12 år är ju inte alltför farlig åldersskillnad.
  • Anonym (Charmera)
    Anonym (Aha) skrev 2019-11-27 14:22:35 följande:

Jo visst har det spanats från båda hållen och denna kvinna är inte minst attraktiv och bjuder på sig själv. Just nu vet jag inte om det är läge att tänka förhållande men det skulle jag absolut kunna finna mig i!

Ska dessutom över och hälsa på nu i helgen igen! Förra gången blev tydligen succé!
Svar på tråden Milf