• Anonym (Förebild?)

    Dotterns förskollärare åt på Mcdonalds!

    En sak som förvånade mig igår och jag har reflekterat över var att jag såg igår att dotterns förskollärare åt på mcdonalds. Jag tycker att är man förskollärare ska man inte äta sån skit, då är man ingen förebild. I förskolan tvingas ju barnen smaka på allt och äta mycket sallad, men så igår såg jag denna förskollärare sitta och äta en hamburgare med stor pommfritt och läsk till. Ska jag ta upp detta med förskolechefen? Man får ju tänka lite på hur man beter sig som förskollärare liksom. Jag var där för att köpa en sallad på vägen hem, jobbade sent igår, och då såg jag hur denne förskolläraren satt och glufsade i sig sin hamburgare. Känns inte riktigt seriöst som förskollärare. Vad tycker ni? Hur hade ni reagerat om era barns lärare/förskollärare eller what ever åt på mcdonalds?

  • Svar på tråden Dotterns förskollärare åt på Mcdonalds!
  • Anonym (Bra)
    Kverulant67 skrev 2019-09-06 11:45:28 följande:

    Är det här någon form av skämt-tråd??


    Nej, fullt allvarlig.
  • Kverulant67
    Anonym (Bra) skrev 2019-09-06 11:45:54 följande:
    Nej, fullt allvarlig.
    Nja efter ha läst att TS tror att de vill förbjuda godis samt Ipads så inser jag att ingen kan vara så korkad....
  • Anonym (Förstår dig precis)

    Jag förstår dig, TS!

    Faktum är att jag hade en liknande upplevelse och det gällde också en förskollärare till mitt barn.

    Jo, det var såhär att jag klättrade i ett träd en kväll eftersom jag skulle.... ja, hmm... I alla fall så råkade jag som av en ren händelse kika in genom ett fönster. Och döm av min förvåning när jag upptäckte att därinne i lägenheten låg mina barns förskollärarinna helt naken på en säng och hade sex med någon skum typ. (Kan ha varit hennes man, men jag såg inte ansiktet, bara snorren, den var av medellängd)...

    Iaf, så blev jag givetvis helt förskräckt. Jag tänkte nästan knacka på fönstret med en gren, men då var hon precis på väg att komma, jag hörde hur hon stönade till, så jag ville inte störa.

    Nu (jag har klättrat ned från trädet och är hemma) vet jag inte om jag kan ta mina barn till förskolan längre. Där ska hon vara och lära mina barn att vara rädd om sin kropp, inte springa omkring naken och sådana där saker. Det är en sådan dubbelmoral, så jag blir så arg. Vem vet vad hon gör med dem när hon blir ensam med dem? Jag kan inte sluta tänka på det.

    Vad ska jag göra nu?

  • Anonym (QwertyAsdf)
    Pimpinellan skrev 2019-09-06 16:46:23 följande:

        Tack, den behövdes idag!


    T.G.I.F.
  • Betty Boop

    Jag fattar verkligen inte frågeställningen. Jag började först skratta högt för att jag trodde att det var ett löjligt skämt men TS verkar ju konstigt nog vara seriös.

    Jag är lärare på lågstadiet. Får man inte äta på Mc Donald då? Det var det mest absurda jag har läst på länge. Vad har pedagogens fritid med jobbet att göra?

  • Gameofthrones
    Anonym (Förstår dig precis) skrev 2019-09-06 14:05:06 följande:

    Jag förstår dig, TS!

    Faktum är att jag hade en liknande upplevelse och det gällde också en förskollärare till mitt barn.

    Jo, det var såhär att jag klättrade i ett träd en kväll eftersom jag skulle.... ja, hmm... I alla fall så råkade jag som av en ren händelse kika in genom ett fönster. Och döm av min förvåning när jag upptäckte att därinne i lägenheten låg mina barns förskollärarinna helt naken på en säng och hade sex med någon skum typ. (Kan ha varit hennes man, men jag såg inte ansiktet, bara snorren, den var av medellängd)...

    Iaf, så blev jag givetvis helt förskräckt. Jag tänkte nästan knacka på fönstret med en gren, men då var hon precis på väg att komma, jag hörde hur hon stönade till, så jag ville inte störa.

    Nu (jag har klättrat ned från trädet och är hemma) vet jag inte om jag kan ta mina barn till förskolan längre. Där ska hon vara och lära mina barn att vara rädd om sin kropp, inte springa omkring naken och sådana där saker. Det är en sådan dubbelmoral, så jag blir så arg. Vem vet vad hon gör med dem när hon blir ensam med dem? Jag kan inte sluta tänka på det.

    Vad ska jag göra nu?


    Alltså du är ju likadan. Ni måste skaffa hobby. Ni har inger med andras privatliv och göra. Du har haft sex för du har barn. Sex är skönt, vanligt, en frihet, en privatsak. Du gillar spionera fyller? Du är ju iallafall nyfiken du påpekar kunde inte se ansiktet. Ni borde skämmas. Skaffa ett eget privatliv. Kan folk få ha sex och äta vad dem vill.

    Ni borde skaffa knypplingshobby du och TS.

    Stackars barn kommer nog bli nervvrak efter er.
  • Anonym (Förstår dig precis)
    Gameofthrones skrev 2019-09-06 18:56:33 följande:
    Alltså du är ju likadan. Ni måste skaffa hobby. Ni har inger med andras privatliv och göra. Du har haft sex för du har barn. Sex är skönt, vanligt, en frihet, en privatsak. Du gillar spionera fyller? Du är ju iallafall nyfiken du påpekar kunde inte se ansiktet. Ni borde skämmas. Skaffa ett eget privatliv. Kan folk få ha sex och äta vad dem vill.

    Ni borde skaffa knypplingshobby du och TS.

    Stackars barn kommer nog bli nervvrak efter er.
    Jag brukar spionera ibland på kvinnor, men jag tycker inte det har med saken att göra nu... Jag är inte förskollärare.

    När jag träffa henne för några dagar sedan tänkte jag på vad hon hade gjort. Jag fattar inte att hon inte skämdes... Jag tänkte berätta, men hon var tvungen att byta blöja på Elvis...

    Ska jag kanske gå ut och klättra upp i trädet igen, så jag kan se om de har sex igen? Finns det nån jag kan kontakta om det här? Varför är det ingen här som kan ge mig ett råd om vad jag ska göra?

    Såg hennes man också på nätet. Han såg inte ut att ha en medellång. Men jag såg bara ansiktet. Inte snorren.

    Jag kan inte knyppla, håller inte på med sånt. Tycker om att vara ute på nätterna.
  • Anonym (Majken)
    Anonym (Förebild?) skrev 2019-09-05 18:16:07 följande:

     Känns inte riktigt seriöst som förskollärare. Vad tycker ni? 


    Jag brukar aldrig skriva på FL. Och jag vet att man kan få sitt inlägg raderat om man kallar någon något fult. Men ursäkta mig. TS IQ måste vara uberlågt.

    Förskolläraren har rätt till ett privatliv och vad hen gör på sin fritid utanför sitt yrke ska du ta å skita i. Om hen går på sexträffar med andra eller hen rökar Joppe och dricker whiskey har inte du med att göra. 

    Fatta detta en gång för alla. Du kan börja med att lägga ner på en gång. All din lilla tankeverksamhet om denna förskolläraren. Lägg ner nu!

    Googla Privatliv.
  • jrockyracoon
    Anonym (Majken) skrev 2019-09-21 18:41:29 följande:
    Jag brukar aldrig skriva på FL. Och jag vet att man kan få sitt inlägg raderat om man kallar någon något fult. Men ursäkta mig. TS IQ måste vara uberlågt.

    Förskolläraren har rätt till ett privatliv och vad hen gör på sin fritid utanför sitt yrke ska du ta å skita i. Om hen går på sexträffar med andra eller hen rökar Joppe och dricker whiskey har inte du med att göra. 

    Fatta detta en gång för alla. Du kan börja med att lägga ner på en gång. All din lilla tankeverksamhet om denna förskolläraren. Lägg ner nu!

    Googla Privatliv.
    Haha! Jag tror du passerar nålsögat den här gången. Så länge du inte nämner något om att du är förskolelärare går det säkert bra.
  • Anonym (Ann)

    Jag såg en läkare på McD en gång. Anmälde hen.

    Not.

  • Anonym (Ollga)

    Men herrejösset, man kan ju inte äta på MCD, då är man ju retarderat!

Svar på tråden Dotterns förskollärare åt på Mcdonalds!