• Nallie13

    Jääätte svagt positivt???

    Hej! Jag kan inte tyda detta gravtestet. Är det så att det är positivt? eller är det ett spökstreck? Det går bara se i olika vinklar och det är så svagt. Tog ett för några dagar sen och det var nästan likadant, om inte svagare då. Har ju massa symptom. Hur tolkar ni detta testet fast man bara kan se de svaga strecket i vissa vinklar. Det syns tydligare nu i efterhand men det räknas väll som ogiltigt efter längre tid.

    Tack på förhand och ha en trevlig kväll <3

  • Svar på tråden Jääätte svagt positivt???
  • Nallie13

    Lillan870, jag ska få min mens om en drygt en vecka. Men min förra mens hade jag bara en dag och sen fick jag 2 droppar i helgen. Har mått extremt illa och haft halsbränna som jag annars aldrig har. Ser du strecket på mitt test? Vad tror du?

  • DVQ
    Lillan870 skrev 2019-09-19 07:46:51 följande:

    Tycker att linjen är lite tunn? Har tagit ett tidigare som visat samma med. Detta test hade legat ca 1 timme. Vet inte vad jag ska tro faktiskt


    Testet ska väl inte ligga i en timme innan man läser av det..
  • ballerinakakaoreo

    Jag rekommenderar teststickorna (ej stavarna) på apotek365, jättesnabb leverans och jag fick svaga streck redan på äl+8. Jag ser dock solklara streck på dina test

  • Lillan870


    Tog detta låg dock ett tag och nu ser det ut såhär hoppas hoppas kan inte bli glad innan jag får ett streck direkt efter 3 minuter
  • Anonym (Ja)

    Positivt!

    [quote=79912596][quote-nick]Lillan870 skrev 2019-09-19 18:30:51 följande:[/quote-nick][/quote]

  • DVQ
    Lillan870 skrev 2019-09-19 19:17:33 följande:

    Är det positivt fast det legat 1 timme?


    Eftersom instruktionerna på testet säger att du ska läsa av det inom tio minuter skulle jag inte lita på det positiva resultatet. Det enda du kan göra är att vänta någon dag och ta ett nytt test.
Svar på tråden Jääätte svagt positivt???