HAR NI EN SEXLEKSAK HEMMA?
Ursäkta versalerna men frågan kvarstår.
Finns det en sexleksak hemma hos dig/er?
Ursäkta versalerna men frågan kvarstår.
Finns det en sexleksak hemma hos dig/er?
Om vi börjar bakifrån, Hur reagerar hon på min smak?
Tja, alltså mina snuskigaste sidor håller jag nog mest för mig själv, men att jag gärna vill ha sexet visuellt och lekfullt är hon ju väl medveten om....men ogillar "för porrigt" det ska vara "mys under täcket" tycker hon, så man får väl bara gilla läget och ge henne det hon vill ha, ibland försöker jag få till lite oralsex, men märker ju att hon varken vill ha eller ge, så det blir som hon vill, lite samlag som slutar med att jag smeker henne till några orgasmer, tyvärr har jag svårt att tända på sådan sex, så jag inte fått orgasm under samlag de senaste 6-7 åren. sex har vi kanske 2-3 ggr per år (mycket beroende på barns sömnproblem)
Behöver jag en annan sexpartner? Absolut, men jag kommer nog aldrig dit, vet inte hur det skulle gå till liksom, skulle garanterat hamna med ännu en soft-vanilj tjej i vilket fall, dessutom vill man ju inte vara otrogen eller lämna ett 17 årigt förhållande bara för att man ha olika sexuella preferenser......
På riktigt? Jo jag vet, jag borde ta tag i detta.
En sexleksak nej.
Vi har massor, gillar att testa olika sätt att ge min tjej orgasm, olika dildos, rep, flogger etc.
Hon har alltid haft svårt att komma av penetration så blir oftast sexleksaker efteråt, wand och nån dildo.
Men nu blir det inte att vi använder dem så mycket. Då vi inte har ett bra sätt att förvara dem på, så står svåråtkomligt för stunden. Favoriterna ligger i en av byrålådorna dock.
Hade en lösvagina förut. Den var bra, drog ner runktiden till minst hälften. Men fick ångest och kände mig äcklig av den.
Hade en lösvagina förut. Den var bra, drog ner runktiden till minst hälften. Men fick ångest och kände mig äcklig av den.
Finns många nivåer av vanilj, tror det vi utövar går under benämningen "Kloster-Vanij" Barnen är förövrigt i grundskoleåldern.
Finns många nivåer av vanilj, tror det vi utövar går under benämningen "Kloster-Vanij" Barnen är förövrigt i grundskoleåldern.
Nej det har jag inte. Har inget behov av det heller.
Varför har ni mer svårt för lösvaginor än för massagestavar, "löspenisar"?
Jag har två lösfittor. En med vibrator och en utan. Den med vibrator förhöjer verkligen njutningen av en bra porrfilm. Jätteskönt att få lagom stimulans av snoppen utan att behöva göra något. Efter 30-40 minuter brukar jag skruva upp vibrationerna stegvis och till sist är det helt omöjligt att hålla tillbaka utlösningen....
Så ser barnuppfostan nu, tydligen. Barnen ska vara med, nära, överallt, hela tiden. Mina barn på 80-talet fick somna själva i sina sängar, de verkar inte ha tagit någon skada av det.