• Anonym (Rabbit)

HAR NI EN SEXLEKSAK HEMMA?

Ursäkta versalerna men frågan kvarstår.

Finns det en sexleksak hemma hos dig/er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden HAR NI EN SEXLEKSAK HEMMA?
  • Anonym (None)
    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2020-01-12 23:46:10 följande:

Om vi börjar bakifrån, Hur reagerar hon på min smak?

Tja, alltså mina snuskigaste sidor håller jag nog mest för mig själv, men att jag gärna vill ha sexet visuellt och lekfullt är hon ju väl medveten om....men ogillar "för porrigt" det ska vara "mys under täcket" tycker hon, så man får väl bara gilla läget och ge henne det hon vill ha, ibland försöker jag få till lite oralsex, men märker ju att hon varken vill ha eller ge, så det blir som hon vill, lite samlag som slutar med att jag smeker henne till några orgasmer, tyvärr har jag svårt att tända på sådan sex, så jag inte fått orgasm under samlag de senaste 6-7 åren. sex har vi kanske 2-3 ggr per år (mycket beroende på barns sömnproblem)

Behöver jag en annan sexpartner? Absolut, men jag kommer nog aldrig dit, vet inte hur det skulle gå till liksom, skulle garanterat hamna med ännu en soft-vanilj tjej i vilket fall, dessutom vill man ju inte vara otrogen eller lämna ett 17 årigt förhållande bara för att man ha olika sexuella preferenser......

På riktigt? Jo jag vet, jag borde ta tag i detta.

Svårt att lämna sin familj. Det fattar jag till 100%. Men, jag hade dött av sådant sex du beskriver i den citerade texten. Både den obefintliga frekvensen och att det verkar så trist. Att inte få orgasm på 6-7 år. Hur gamla är barnen? Du som är rätt avancerad måste ju må så dåligt över detta. Vi har också varit ihop i 17 år. Jag skrev att jag är vanilj vilket i min värld betyder att jag inte vill ha en massa smisk och analpluggar och sånt, men typ sug och slick, analsex ibland, något finger här eller där, sex på andra platser än sängen. Olika ställningar samt ibland lite snuskprat dock ej typ att jag är en slyna eller sånt utan mer prata om knulla, fitta, kuk - you get the gist...
  • Anonym (Johnny Onan)
    Anonym (None) skrev 2020-01-12 02:41:27 följande:
    Inte vilja att partnern njuter.... Hmmm. Så är det verkligen inte. En man med ett mindre ego än han har får man nog leta efter. Han tycker bara att det är märkligt med den dubbelmoral som finns kring sexleksaker och jämför dildos med lösvaginor - det sistnämnda är något som vi båda har svårt för och det blir ju således problematiskt i sammanhanget.

Jag gör naturligtvis precis som jag vill och jag har inga sexleksaker för att jag inte prioriterat det. Jag kommer lätt och varenda gång vi ligger eller jag onanerar. Men nu har jag blivit lite nyfiken på just denna pga av dess utformning som ser ut att passa mig. Men det är klart fl ger ju bara en mikroskopisk bild av inläggskrivarens verklighet.
    Varför har ni mer svårt för lösvaginor än för massagestavar, "löspenisar"?
  • Anonym (Johnny Onan)
    Anonym (Nilla) skrev 2020-01-13 00:02:54 följande:
    Kukring med vibb bara shit .. Bättre med parvibbrator .
    Vad är parvibrator?
  • Macke91

En sexleksak nej.

Vi har massor, gillar att testa olika sätt att ge min tjej orgasm, olika dildos, rep, flogger etc.

Hon har alltid haft svårt att komma av penetration så blir oftast sexleksaker efteråt, wand och nån dildo.

Men nu blir det inte att vi använder dem så mycket. Då vi inte har ett bra sätt att förvara dem på, så står svåråtkomligt för stunden. Favoriterna ligger i en av byrålådorna dock.

• Anonym (Lösvagina)

Hade en lösvagina förut. Den var bra, drog ner runktiden till minst hälften. Men fick ångest och kände mig äcklig av den.

• Anonym (Johnny Onan)
    Anonym (Lösvagina) skrev 2020-01-13 06:55:50 följande:

Hade en lösvagina förut. Den var bra, drog ner runktiden till minst hälften. Men fick ångest och kände mig äcklig av den.

Skam? Borde man inte försöka släppa det? Är ju ingenting moraliskt med att njuta av sin kropp.
  • Anonym (50 Years Of Grey)
    Anonym (None) skrev 2020-01-13 01:03:12 följande:
    Svårt att lämna sin familj. Det fattar jag till 100%. Men, jag hade dött av sådant sex du beskriver i den citerade texten. Både den obefintliga frekvensen och att det verkar så trist. Att inte få orgasm på 6-7 år. Hur gamla är barnen? Du som är rätt avancerad måste ju må så dåligt över detta. Vi har också varit ihop i 17 år. Jag skrev att jag är vanilj vilket i min värld betyder att jag inte vill ha en massa smisk och analpluggar och sånt, men typ sug och slick, analsex ibland, något finger här eller där, sex på andra platser än sängen. Olika ställningar samt ibland lite snuskprat dock ej typ att jag är en slyna eller sånt utan mer prata om knulla, fitta, kuk - you get the gist...
    Finns många nivåer av vanilj, tror det vi utövar går under benämningen "Kloster-Vanij"  Barnen är förövrigt i grundskoleåldern.
  • Anonym (Nilla)
    Anonym (Johnny Onan) skrev 2020-01-13 06:17:16 följande:
    Vad är parvibrator?
    www.google.se/search&bih=525&tbm=isch&sa=1&ei=MNUcXrSZIMu36AS49rfADg&q=parvibrator+rfsu&oq=parvibrator+rfsu&gs_l=img.3...3710.3710..4328...0.0..0.83.224.3......0....1..gws-wiz-img.4-QB7F869_o&ved=0ahUKEwi08Y6gt4HnAhXLG5oKHTj7DegQ4dUDCAY&uact=5#imgrc=m6qRN0F-k43ZbM:

• Anonym (Nilla)
    Anonym (Nilla) skrev 2020-01-13 21:38:51 följande:
    www.google.se/search&bih=525&tbm=isch&sa=1&ei=MNUcXrSZIMu36AS49rfADg&q=parvibrator+rfsu&oq=parvibrator+rfsu&gs_l=img.3...3710.3710..4328...0.0..0.83.224.3......0....1..gws-wiz-img.4-QB7F869_o&ved=0ahUKEwi08Y6gt4HnAhXLG5oKHTj7DegQ4dUDCAY&uact=5#imgrc=m6qRN0F-k43ZbM:
    medamour.com/products/we-vibe-sync-1

• Anonym (Självklart)
    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2020-01-13 20:18:05 följande:

Finns många nivåer av vanilj, tror det vi utövar går under benämningen "Kloster-Vanij"  Barnen är förövrigt i grundskoleåldern.

Vill du sitta om några år och vara bitter över hur livet blev? Alla förtjänar att må bra och vara lyckliga. Man ska leva och inte bara existera.
  • Anonym (None)
    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2020-01-13 20:18:05 följande:

Ja du, kloster-vanilj - det låter ju inte så spännande. Men jag skulle inte heller lämna familjen. Tror jag hellre skulle dö faktiskt. Våra är 7 och 3,5 år. Vår lille sover dessutom mellan oss. Men det finns ju soffor och bord och duschar så... men det hade varit skönt att ligga i sängen ibland. Det har vi nog inte gjort sen innan han blev till (vi har inte sex under graviditeten för ingen av oss är sugen då).
  • Anonym (Nej)

Nej det har jag inte. Har inget behov av det heller.

• Anonym (None)
    Anonym (Johnny Onan) skrev 2020-01-13 06:15:21 följande:

Varför har ni mer svårt för lösvaginor än för massagestavar, "löspenisar"?

Vet faktiskt inte. Orkar heller inte gå till botten med varför det inte känns ok. Och just detta att lära mig att acceptera lösvaginor är inte prioriterat eftersom det inte är något jag behöver förhålla mig till i vardagen. Men det är bara för

mycket helt enkelt.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (None) skrev 2020-01-31 18:56:47 följande:
     Vår lille sover dessutom mellan oss. Men det finns ju soffor och bord och duschar så... men det hade varit skönt att ligga i sängen ibland. Det har vi nog inte gjort sen innan han blev till (vi har inte sex under graviditeten för ingen av oss är sugen då).
    Så ser barnuppfostan nu, tydligen. Barnen ska vara med, nära, överallt, hela tiden. Mina barn på 80-talet fick somna själva i sina sängar, de verkar inte ha tagit någon skada av det.
  • Anonym (Peter)

Jag har två lösfittor. En med vibrator och en utan. Den med vibrator förhöjer verkligen njutningen av en bra porrfilm. Jätteskönt att få lagom stimulans av snoppen utan att behöva göra något. Efter 30-40 minuter brukar jag skruva upp vibrationerna stegvis och till sist är det helt omöjligt att hålla tillbaka utlösningen.... 

• Anonym (None)
    KimLinnefeldt skrev 2020-02-01 13:29:54 följande:

Så ser barnuppfostan nu, tydligen. Barnen ska vara med, nära, överallt, hela tiden. Mina barn på 80-talet fick somna själva i sina sängar, de verkar inte ha tagit någon skada av det.

Snarare att vi bor i Stockholms innerstad och hittar inte exakt den lägenheten vi vill punga ut 10 eller fler miljoner för. Ska vi betala det så ska det vara bra, tycker vi. Så vi bor kvar i vår trea tills vi hittar rätt lägenhet. Det innebär att den lilla får sova med oss. Vi vill heller inte att barnen delar rum för vårt äldsta barn sover så bra och behöver sitt rum i fred.

Sov med mina föräldrar till att jag blev 7 och jag verkar också ha blivit en ok människa och har inte tagit skada av det. Min föräldrar är fortfarande gifta, så...
Svar på tråden HAR NI EN SEXLEKSAK HEMMA?