• Anonym (Fangs)

Kul med oskuld?

Drömmer
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kul med oskuld?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Tycker) skrev 2020-03-03 19:10:42 följande:

Han blev säkert mindre nervös i din trygga famn. Dras du främst till yngre?

Numera. Jag föredrog äldre när jag själv var yngre.
    Anonym (Nice) skrev 2020-03-06 23:17:26 följande:

Hur träffades ni?

Internet (fb-grupp inte inriktad på dejting)
    Anonym (aa) skrev 2020-03-06 23:32:37 följande:

Generellt verkar män vara mer öppna när det gäller partner. Det känns som fler män kan tänka sig att ligga med en oskuld än kvinnor som kan tänka sig det. Tror det är därför vi är fler män som inte får det gjort om vi inte gjort det innan vi fyllt 20. Det är åtminstone varför jag sket i det. Fick det inte gjort i tonåren för att jag var blyg och sen över 20 fick man hela tiden höra att tjejer hånar killar som är oskulder och det ville man ju inte så man fick lägga energin på annat.

En tredjedel av kvinnorna i denna undersökning gillar ju det så ingen fara om du vill göra det nu.
  • Anonym (Anonymously)
    Anonym (kajsa) skrev 2020-03-06 23:31:49 följande:

Något begagnat är jAg inte intresserad av...

Trevligt med nya saker, men vissa modeller är svåra att finna som nya.
  • Anonym (kajsa)
    Anonym (Anonymously) skrev 2020-03-07 10:23:41 följande:

Trevligt med nya saker, men vissa modeller är svåra att finna som nya.

Det krävs bara en modell - den rätta.
  • Anonym (Anonymously)
    Anonym (kajsa) skrev 2020-03-07 17:37:16 följande:

Det krävs bara en modell - den rätta.

Fast den rätta är sällan ny, om man inte fann rätte i ung ålder.
  • Anonym (kajsa)
    Anonym (Anonymously) skrev 2020-03-07 17:45:06 följande:

Fast den rätta är sällan ny, om man inte fann rätte i ung ålder.

Att finna någon ung är såklart bra, men den rätte är rätt och gör rätt i att inte ge sig till kreti och pleti oavsett ålder.
  • Kråkungen
    Anonym (kajsa) skrev 2020-03-07 22:29:24 följande:
    Att finna någon ung är såklart bra, men den rätte är rätt och gör rätt i att inte ge sig till kreti och pleti oavsett ålder.
    Men... är du själv oskuld också alltså? Eller du har hittat den rätte, och ni var båda oskulder? Eller trollar du bara lite?
  • Anonym (Tycker)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-03-07 10:23:29 följande:
    Numera. Jag föredrog äldre när jag själv var yngre.
    Anonym (Nice) skrev 2020-03-06 23:17:26 följande:

Hur träffades ni?

Vilka ålder på killarna ´föredrar du då? 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Tycker) skrev 2020-03-08 14:29:52 följande:
    Vilka ålder på killarna ´föredrar du då? 
    Nu? Jag attraheras mest av de som är typ 20-33ish. Har alltid gjort det oavsett vilken ålder jag själv har varit. Nu börjar jag dock känna att det ses lite fult att vara attraherad av de under 25... 
  • Anonym (Tycker)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-03-08 14:35:28 följande:
    Nu? Jag attraheras mest av de som är typ 20-33ish. Har alltid gjort det oavsett vilken ålder jag själv har varit. Nu börjar jag dock känna att det ses lite fult att vara attraherad av de under 25... 
    Varför då tycker du det känns konstigt. Hur ung är du själv?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Tycker) skrev 2020-03-08 14:45:53 följande:

Varför då tycker du det känns konstigt. Hur ung är du själv?

Snart 40 :P
  • Anonym (Tycker)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-03-08 16:02:55 följande:
    Snart 40 :P
    Känner du någon form av skamkänslor kring din attraktion för yngre? 
    Blir killarna smickrade av ditt intresse går det bra för dig
  • Anonym (kajsa)
    Kråkungen skrev 2020-03-07 23:54:10 följande:

Men... är du själv oskuld också alltså? Eller du har hittat den rätte, och ni var båda oskulder? Eller trollar du bara lite?

Självklart var vi båda oskulder när vi träffades. Och väntade med sex tills vi visste att det var rätt. Varför skulle jag trolla? För att jag inte tycker som du?
  • Anonym (Man)
    Anonym (kajsa) skrev 2020-03-08 17:20:41 följande:

Självklart var vi båda oskulder när vi träffades. Och väntade med sex tills vi visste att det var rätt. Varför skulle jag trolla? För att jag inte tycker som du?

Hur gamla var ni?
  • Anonym (kajsa)
    Anonym (Man) skrev 2020-03-08 18:09:05 följande:

Hur gamla var ni?

I 25-årsåldern.
  • Kråkungen
    Anonym (kajsa) skrev 2020-03-08 17:20:41 följande:
    Jag tycker att det är jättefint att ni har hittat varandra, och att ni känner likadant :) Jag tror inte alls att du trollar för att du inte känner och resonerar på samma sätt som jag, utan för att det tyvärr ofta finns folk som försöker göra sig lustiga över andra som har en mer "gammeldags" inställning till sex, och som tycker att det är jättekul att provocera fram hat i såna här trådar, mot det som de själva tycker är löjligt. Det var därför jag undrade om du trollade... Personligen tycker jag att alla sätt att resonera och känna är precis lika "rätt" - varför skulle det finnas nåt fel i att tycka olika? Jag blev bara nyfiken, eftersom det trots allt inte är så vanligt att vilja vänta tills man har hittat den rätte - speciellt inte här inne haha. Kram på dig!
  • Anonym (Tycker)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-03-03 18:22:05 följande:

Hmm han var ganska överväldigad men väldigt nöjd  Mer nervös än vad de andra var. 

Låter som han fick ett oförglömligt möte med dig. Skulle du kunna ta en 18-19 årings oskuld om du hade möjligheten? går gränsen vid 20
  • Anonym (Man)
    Anonym (kajsa) skrev 2020-03-08 18:18:39 följande:
    I 25-årsåldern.
    Spännande. Själv var jag 28...
Svar på tråden Kul med oskuld?