Coronasex eller coronagräl?
Munskydd? Det kanske piggar upp?
Hur påverkas ditt och ert sexliv av epidemin och den sociala distanseringen?
Jag läste om en i tidningen som trodde på antingen coronabebisar eller coronaskilsmässor.
Munskydd? Det kanske piggar upp?
Hur påverkas ditt och ert sexliv av epidemin och den sociala distanseringen?
Jag läste om en i tidningen som trodde på antingen coronabebisar eller coronaskilsmässor.
Om den ena i relationen är andfådd bara han ligger still så tror jag inte han är så sugen på att jöka. Så här är det stendött på den fronten
Glöm inte safe sex! Alltså bakifrån i Coronatider!
MER pga båda jobbar hemifrån mer än vanligt
Vi stack till stugan. Satte oss i karantän för att inte bli smittade. Bor i en liten stad där ännu ingen rapporterats ha Corona. Beställer mat online och betalar en släkting för att hämta och leverera då det är 7 mil till närmaste utlämningsställe. Nätet går på telefonernas begränsade surf. Vi jobbar i skift hemifrån genom dator, så 12 totalt vilket vi fördelar mellan oss. En hel skog för barnen att utforska så de somnar kl 20 alla 5. Då har vi två h innan läggdags utan Netflix. Blir åttlingar denna gång.
Det finns bara ETT rätt sätt att ha "coronasex", och det är att INTE ha sex, era sjuka avvikare.
Det finns bara ETT rätt sätt att ha "coronasex", och det är att INTE ha sex, era sjuka avvikare.
Men det blir ju bara desto mer spännande. Får ungarna sådana sjuka defekter att vi kan tjäna pengar på att visa upp dem eller utnyttja dem till vetenskap är det en bonus på den förlorade inkomsten!
Frun jobbar i vården så hon är inte hemma mer än vanligt. Jag är egen och jobbar hemifrån, har tråkigt och då vaknar lusten oftare.
Frun jobbar i vården så hon är inte hemma mer än vanligt. Jag är egen och jobbar hemifrån, har tråkigt och då vaknar lusten oftare.
För din dolme är 2 meter lång eller?
Coronakåt som fan nu
Enkätstaplarna visar att närmare hälften av de svarande har sex ungefär som vanligt. Lite drygt hälften har påverkats i någon eller hög grad, positivt eller negativt. Så vi är inte oberörda, uppenbarligen.
Skriv gärna mer!