• Anonym (förstörd)

Min fru skickade naken bilder till någon annan

hejsan, jag och min fru har varit tillsammans i 4 år och dem senaste 6 månaderna har hon varit väldigt kall vilket lede mig till att tro att hon var otrogen mot mig.

jag lyckades få på film när hon skickar en naken bild till en annan man, vi har pratat nu i 3 timmar om det är värt för oss att fortsätta och vara gifta, vi ska försöka att hålla oss tillsammans och jobba med våra problem (mitt är porr beroende) och hennes att hon skickade bilder som sagt till någon annan. 

jag vill ha hjälp att veta hur man kan lita på någon efter det ? hon var ju aldrig fysisk med personen ifråga vilket är en lättnad.

snälla kom med bra råd för jag älskar verkligen min fru och vill att detta ska funka för oss.

• Svar på tråden Min fru skickade naken bilder till någon annan
  • Anonym (förstörd)
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2020-06-09 11:15:28 följande:

Så bra! Starkt gjort av dig! Jag läste inte ditt andra inlägg först, det där om att hon inte känner sig så nöjd med sin kropp. Det känns ändå som om det ligger mer under ytan om hon var så tveksam till att ni skulle fortsätta tillsammans. Det måste inte vara något som har bara med dig att göra, eller bara med henne, det finns så mycket som påverkar ens mående och hur man trivs med sitt liv eller sin relation. Men jag hoppas ni tar er till terapi, i framtiden kommer ni att kunna kommunicera på egen hand men just nu kanske ni behöver en neutral arena för att reda ut saker.

det ska vi göra åter igen tack för att jag fick skriva av mig mår redan lite stadigare att det går att rädda
  • Anonym (film)

Får man fråga hur du lyckades få det på film?

• Pope Joan II

Om du är beroende av porr och hon av att skicka nakenbilder så låter det ju som om hon borde skicka porriga nakenbilder till dig som du kan runka till och hon få bekräftelse av att du sprutar över. 

• ChrisH

Undrar också hur du fick det på film, spionerade du på henne?

Jag tycker att du redan har fått bra tips i tråden och eftersom att du vill jobba på ert förhållande och gå i parterapi så ska du inte hålla detta emot henne i senare gräl. Släpper du inte det helt kommer tilliten aldrig åter.

• älskamigmucho

E det bara bilder o filmer e d väl ok.... det gör så många män o kvinnor hela tiden... ni älskar varandra så låt henne leka lite på nätet om det gör henne kåt o nöjd.... du kanske borde testa själv med...

• Anonym (.)
    Anonym (förstörd) skrev 2020-06-09 11:00:29 följande:

glömde svara på varför hon skickade, hon sa att hon känner att alla säger att hon är så spinkig och känner sig inte sexig på grund av det, och att hon hade svårt att prata om det tydligen till mig "var lite vagt där" och han fick henne och känna sig sexig, jag visste inte ens att det var ett problem vi har ett aktivt sex liv där jag alltid säger att hon är så oerhört vacker, sexig och att jag älskar henne för den hon är. men tror inte det var bra med bara det. förlåt för väggen av text men det är så skönt att få skriva av sig.

Lögner o ursäkter. Ärligt talat, om du inte hade lyckats komma över en film ( brukar väl ändå var en bild i halvt onormala fall???) Hur långt hade hon gått då? Sluta va en cuck o dumpa aset eller låt henne kämpa hårt. Hon stannar för tryggheten än så länge. Att ha ett porrberoende där man inte känner personen överhuvudtaget eller kan få kontakt med den är inte så skadligt som PK svergie framställer det som! Men de förstår ju inte att män har en högre sexdrift rent generellt heller.

Så fort hon hittar en man som har pengar, kanske hus och får henne att känna sig sexig så kommer hon att lämna dig. Tro inget annat!

Kvinnor är en blandning mellan en räv och (skata eller kråka, de som gillar glittrande saker iallafall syftar jag på.)

Märkte du inte hur (Kvinna 39) direkt försökte provocera dig också ? Antingen är du för snäll eller för trög.
  • Anonym (Khgg)

Om du har gått i terapi i 8 år kanske den terapiformen inte är rätt för dig?

Försök med hypnosterapi.

Sen om så.mpnga har skrivit så gäller gemensam terapi också. Vet du varför hon skickade den? Vet hon?

• Anonym (.)

Tycker du ska följa tråden "Min man har kontakt med.en kvinna". Så lär du märka tillslut vilken moral kvinnor har.

• Anonym (??)
    Anonym (förstörd) skrev 2020-06-09 11:00:29 följande:
    glömde svara på varför hon skickade, hon sa att hon känner att alla säger att hon är så spinkig och känner sig inte sexig på grund av det, och att hon hade svårt att prata om det tydligen till mig "var lite vagt där" och han fick henne och känna sig sexig, jag visste inte ens att det var ett problem vi har ett aktivt sex liv där jag alltid säger att hon är så oerhört vacker, sexig och att jag älskar henne för den hon är. men tror inte det var bra med bara det. förlåt för väggen av text men det är så skönt att få skriva av sig.
    Ja lite vagt var det.
    Varför bryr hon sig ens vad andra tycker, när du öser över henne med komplimanger samt det aktiva sexlivet?
    Då måste hon väl förstå att du attraheras av henne.

Hon behöver arbeta med sin självkänsla.
  • Anonym (eee)

Det var inte bra att hon skickade en bild för det visar att ni har något i er relation som inte är helt bra MEN att du är porrberoende och har gått i terapi i 8 år - varför är det ingen i tråden som reagerar mer över det? Jag tänker att har man levt ett liv där porr är en så viktig del i ens liv så att man blivit beroende, så antar jag att sex har varit ett väldigt stort samtalsämne mellan er två? Du skriver också att ni har mycket sex. 

Har ni tidigare diskuterat vad som är tillåtet i er relation, vad ni två tycker är otrohet, tex? Folk som runkat sönder sig till porr tidigare i livet kanske inte nödvändigtvis skulle anse att en nakenbild är en big deal - och kanske hon då i sin tur inte tyckte det skulle vara så farligt? 

Jag säger inte att det hon gjorde var ok, men jag söker fler förklaringar, just utifrån er två. 

• Anonym (Khgg)
    Anonym (eee) skrev 2020-06-10 07:32:43 följande:

Det var inte bra att hon skickade en bild för det visar att ni har något i er relation som inte är helt bra MEN att du är porrberoende och har gått i terapi i 8 år - varför är det ingen i tråden som reagerar mer över det? Jag tänker att har man levt ett liv där porr är en så viktig del i ens liv så att man blivit beroende, så antar jag att sex har varit ett väldigt stort samtalsämne mellan er två? Du skriver också att ni har mycket sex. 

Har ni tidigare diskuterat vad som är tillåtet i er relation, vad ni två tycker är otrohet, tex? Folk som runkat sönder sig till porr tidigare i livet kanske inte nödvändigtvis skulle anse att en nakenbild är en big deal - och kanske hon då i sin tur inte tyckte det skulle vara så farligt? 

Jag säger inte att det hon gjorde var ok, men jag söker fler förklaringar, just utifrån er två. 

Jag reagerade på det också faktiskt. 
  • Anonym (A)

Själv reagerade jag tvärtom från de senaste inläggen här.

Att vara porrberoende låter jobbigt, men otrohet är något helt annat. Det förra är ett personligt problem, det andra ett direkt svek mot dig som partner. 

• TriC

I min värld är det tveklöst otrohet att skicka bilder på sin nakna kropp till någon annan. Jag hade omedelbart skilt mig från en sådan partner. 

• Anonym (förstörd)

Hejsan alla igen, nu ska jag försöka svara på alla frågor.

8 år terapi ?

Nej, jag ringer om jag känner att jag behöver prata om det när det börjar ta över igen för mycket så sätter vi upp mål ECT ect.

Naken bilden vart skickad för att hon hatar sin kropp och att hon är väldigt smal,innan hade hin anorexia ? Och där för hon är sjukt osäker runt sin kropp, samt att han var enkel att prata med.

Jag kämpar på för oss inte för jag är snäll/trög jag gör det för jag verkligen älskar den jag är med henne.

Hon har skickat videos till mig som jag kan använda till min njutning.

Och hur jag fångade henne på film är nog det lättaste, jag har en webbkamera jag satte upp vid skärmen riktad mot sängen och hade programmet obs där jag spelade in det, jag använde Google remote accses för att starta filma det, samtidigt som jag såg det på telefonen, hon var i sängen för att hon jobbar natt och sover på dagen så innan hon sov skickade hon bilden.

Flera frågor skriv igen bara

• Anonym (film)
    Anonym (förstörd) skrev 2020-06-16 10:11:09 följande:
    Hejsan alla igen, nu ska jag försöka svara på alla frågor.

8 år terapi ?
    Nej, jag ringer om jag känner att jag behöver prata om det när det börjar ta över igen för mycket så sätter vi upp mål ECT ect.

Naken bilden vart skickad för att hon hatar sin kropp och att hon är väldigt smal,innan hade hin anorexia ? Och där för hon är sjukt osäker runt sin kropp, samt att han var enkel att prata med.

Jag kämpar på för oss inte för jag är snäll/trög jag gör det för jag verkligen älskar den jag är med henne.

Hon har skickat videos till mig som jag kan använda till min njutning.

Och hur jag fångade henne på film är nog det lättaste, jag har en webbkamera jag satte upp vid skärmen riktad mot sängen och hade programmet obs där jag spelade in det, jag använde Google remote accses för att starta filma det, samtidigt som jag såg det på telefonen, hon var i sängen för att hon jobbar natt och sover på dagen så innan hon sov skickade hon bilden.

Flera frågor skriv igen bara
    Så du filmade din fru utan hennes vetskap? Varför gjorde du det? Jag kan säga att jag hade lämnat min partner omedelbart för en sådan kränkning. Tror det är bäst att ni lämnar varandra. Förhållandet verkar sjukt destruktivt.
Svar på tråden Min fru skickade naken bilder till någon annan