Vilket är värst? (Åldersskillnad)
Såg en kvinna på 34 som söker män upp till 49 år.
Det är nog ovanligt. Och lite konstigt.
Vilket tycker du är värst, när det gäller åldersskillnader, och män vs kvinnor?
Såg en kvinna på 34 som söker män upp till 49 år.
Det är nog ovanligt. Och lite konstigt.
Vilket tycker du är värst, när det gäller åldersskillnader, och män vs kvinnor?
Ser inte problemet så länge alla är vuxna och myndiga så finna väl inga bekymmer? Moral panik över ingenting!
Och folk lägger sig inte i?
Beror ju på hur gammal man är. Är man 18 och 38 , 15 och 35 eller 35 och 45.
Jag (kvinna) är 37 min man år 48.ser inget konstigt med det. Min syster är 47 hennes sambo är 70 de är skumt tycker jag.
Inget av de alternativen är skumt. Jag är 35 och mest intresserad av män över 40 och uppåt 60
Beror ju på hur gammal man är. Är man 18 och 38 , 15 och 35 eller 35 och 45.
Jag (kvinna) är 37 min man år 48.ser inget konstigt med det. Min syster är 47 hennes sambo är 70 de är skumt tycker jag.
Ja har barn mamman till barnet 6 år äldre
Inget av de alternativen är skumt. Jag är 35 och mest intresserad av män över 40 och uppåt 60
Inget är värst så länge det handlar om vuxna personer. Ska de skaffa familj med barn kan det vara en komplicerande faktor om kvinnan är mycket äldre, men det har ju mer med biologi än åsikter att göra.
För egen del tror jag att jag skulle ha väldigt svårt att falla för en 10 år äldre kvinna. Däremot för en 10 år yngre (eller jämngammal).
Min fru skulle nog ha svårt att falla för en 10 år yngre man. Däremot för en 10 år äldre (eller jämngammal).
Jag är alltså äldre än min fru. Skillnaden blir mindre år för år, känns det, men någon gång vänder det ju och mina år börjar verkligen kännas och synas. I dagsläget har hon dock fler krämpor än mig, vilket jag tycker är synd men det går inte riktigt att göra något åt.
Tycker du nu ja.
När du är lika gammal som jag är så tror jag du ser vad tiden har gjort med din gubbe och hur långt efter du är.
Åldersskillnad är väll inte konstigt, är båda vuxna och vill så är det väll helt rätt. Vi är alla olika och söker olika saker, finns många preferenser.
Är 33, min man 48. Jag tänder uteslutande på män i den åldern. Vet inte varför andras åsikt om vår relation skulle vara intressant.
Är 33, min man 48. Jag tänder uteslutande på män i den åldern. Vet inte varför andras åsikt om vår relation skulle vara intressant.