Vem skriver först?
Ni har spanat in varann på dejtsajten.
Ni har båda foto.
Hon har ingen pres. Det har du.
Vem ska skriva?
Ni har spanat in varann på dejtsajten.
Ni har båda foto.
Hon har ingen pres. Det har du.
Vem ska skriva?
Det tycker jag verkligen inte.
Men vi ska inte heller säga till män att de ska skriva till kvinnor, som KANSKE först då tycker att en man är intressant.
Jag förstår att det är svårt för kvinnor att sätta sig in i hur det är för män, men gör ett försök.
Du får höra att kvinnor visst skriver till er, OM de är intresserade.
Kvinnor får MASSOR av mejl. Det får inte män.
Du ska alltså konkurrera med flera hundra andra män. Och detta är bara EN kvinna, som alla dessa män skriver till.
Hon tyckte inte att du var tillräckligt intressant att skriva till när hon såg din pres.
Känner du dig sugen då att skicka iväg ett mejl till den kvinnan?
Lite kul grej... Jag bor på en mellanstor ort som har flygförbindelse med Arlanda. Finns sedan ca ett år tillbaka på badoo och har fått 1-2 meddelanden från kvinnor per vecka här hemma. Flög ner till Stockholm i februari och åkte Arlanda express in till stan. Från det jag landade till jag klev av tåget så hade jag +50 meddelanden i inkorgen. Så min erfarenhet är att kvinnor visst är duktiga på att höra av sig först.
Absolut. Jag fick ju bakläxa för att jag använde ordet spana. Det ska jag tänka på i framtiden.
Uppenbarligen så kan det missförstås när man skriver spana, själv förstår jag inte hur man kan missförstå det, men därför är det bättre att man skriver att man besökte varandras profiler.