• Anonym (Kniper ihop knäna)

    Män är som labradorer

    Efter att ha varit här på fl ett tag så slås jag av män är på kvinnor som labradorer är på mat, spelar ingen roll om man är korkad, dum, smart, smal, tjock, ful, vackert, små bröst, stora bröst ALLT gillas och får drägglet att rinna. Och det är samma män som återkommer i alla trådar. Hur är det övht möjligt att gå igång på alla dessa olika kvinnor med sina olika kroppar? Är man så kåt att det blir en klåda vem som helst kan stilla? Är kvinnor bara 1-3 hål? Har man så låga krav? Kanske är det bara jag som inte begriper, men hur är det möjligt att gå igång på alla cylindrar av alla kroppar?

  • Svar på tråden Män är som labradorer
  • Tukt
    Postman skrev 2020-08-25 19:50:37 följande:

    Vilken bedrövlig tråd, vilket människoförakt. Många av er kvinnor som skriver här verkar inte vara ett dugg bättre än de ni sitter här anklagar.


    Man ska alltid ta sådana här trådar med en nypa salt. Det finns gott om krafter i samhället som vill få oss att tro att det är är generella strömningar, och som vi då ska "komma på" att vi måste bekämpa.
    Man diskuterar i bland Facebooks ansvar för hur plattformen används som politiskt redskap. Familjeliv borde kanske börja fundera på det också.
  • Anonym (Kvinna)

    Håller med föregående. Vilken människosyn....

  • Anonym (Mansgris)
    Anonym (Kniper ihop knäna) skrev 2020-08-07 02:36:43 följande:

    Efter att ha varit här på fl ett tag så slås jag av män är på kvinnor som labradorer är på mat, spelar ingen roll om man är korkad, dum, smart, smal, tjock, ful, vackert, små bröst, stora bröst ALLT gillas och får drägglet att rinna. Och det är samma män som återkommer i alla trådar. Hur är det övht möjligt att gå igång på alla dessa olika kvinnor med sina olika kroppar? Är man så kåt att det blir en klåda vem som helst kan stilla? Är kvinnor bara 1-3 hål? Har man så låga krav? Kanske är det bara jag som inte begriper, men hur är det möjligt att gå igång på alla cylindrar av alla kroppar?


    Aha men du ser det här är intressant. Du missförstår det hela.
    Att ligga med en brud behöver oftast inte betyda så mycket för oss män. Det gör vi för att det är skönt, kul. Då spelar det ju inte riktigt någon roll om hon har stora eller små, två ben eller inga.

    Vill man ligga så räcker det med 3 hål.
    Vill man bli kär, gänga sig, leva tillsammans med en partner man älskar. Ja då krävs det en hel del mer.

    Kan ju bara beklaga sig över att så många kvinnor (framförallt här på forumet) inte verkar ha så mycket mer att erbjuda än sina håligheter. Inte så konstigt att ni får den uppfattningen då.
  • Anonym (Kniper ihop knäna)
    Anonym (Mansgris) skrev 2020-08-25 20:15:47 följande:

    Aha men du ser det här är intressant. Du missförstår det hela.

    Att ligga med en brud behöver oftast inte betyda så mycket för oss män. Det gör vi för att det är skönt, kul. Då spelar det ju inte riktigt någon roll om hon har stora eller små, två ben eller inga.

    Vill man ligga så räcker det med 3 hål.

    Vill man bli kär, gänga sig, leva tillsammans med en partner man älskar. Ja då krävs det en hel del mer.

    Kan ju bara beklaga sig över att så många kvinnor (framförallt här på forumet) inte verkar ha så mycket mer att erbjuda än sina håligheter. Inte så konstigt att ni får den uppfattningen då.


    Haha, du har klart en poäng. Jag kan också ligga bara för att det är skönt, han behöver inte ens ha ben. Han behöver inte ens vara smart, en kuk räcker. Men det betyder inte att jag vill ligga med alla benlösa män, eller alla män för den delen heller, nån attraktion måste det finnas, och en man som attraheras av allt och alla är inte attraktivt.
  • Postman
    Tukt skrev 2020-08-25 20:00:41 följande:
    Man ska alltid ta sådana här trådar med en nypa salt. Det finns gott om krafter i samhället som vill få oss att tro att det är är generella strömningar, och som vi då ska "komma på" att vi måste bekämpa.
    Man diskuterar i bland Facebooks ansvar för hur plattformen används som politiskt redskap. Familjeliv borde kanske börja fundera på det också.
    Absolut, man ska ta det med en nypa salt men man måste också ibland säga ifrån.

    Jag håller helt med dig om att sociala medier borde fundera på hur deras plattformer fungerar som, många idag verkar tyvärr väldigt frånvarande, kanske är det för att de vill ha turbulens för det ger mer klick och klirr till sajten.
  • Tukt
    Postman skrev 2020-08-25 20:59:46 följande:
    Absolut, man ska ta det med en nypa salt men man måste också ibland säga ifrån.

    Jag håller helt med dig om att sociala medier borde fundera på hur deras plattformer fungerar som, många idag verkar tyvärr väldigt frånvarande, kanske är det för att de vill ha turbulens för det ger mer klick och klirr till sajten.
    Man glömmer bort sig i bland och ger sig in i diskussionen, sedan glider det iväg. Det genomgående är ju utfallen, det dåliga språket och bristen på logiska resonemang. Det är nästan bara känslor i avsikt att reta upp, irritera, få folk att tro  det är generella åsikter. Man försöker skjuta gränserna framåt i den riktning man hoppas.
    Sedan är det svårt att veta om det är en och samma med flera konton, eller om de faktiskt sitter och skriver till varandra.
    Det sorgliga är väl att ett sånt här inlägg i regel tas bort. Även moderatorerna ser mellan fingrarna med det. 
  • Postman
    Tukt skrev 2020-08-25 21:06:44 följande:
    Man glömmer bort sig i bland och ger sig in i diskussionen, sedan glider det iväg. Det genomgående är ju utfallen, det dåliga språket och bristen på logiska resonemang. Det är nästan bara känslor i avsikt att reta upp, irritera, få folk att tro  det är generella åsikter. Man försöker skjuta gränserna framåt i den riktning man hoppas.
    Sedan är det svårt att veta om det är en och samma med flera konton, eller om de faktiskt sitter och skriver till varandra.
    Det sorgliga är väl att ett sånt här inlägg i regel tas bort. Även moderatorerna ser mellan fingrarna med det. 
    Ja jag är helt överens med dig. Det stämmer med vad jag har upplevt det du beskriver. Tyvärr leder det också till att man är mindre och mindre här.

  • Tukt
    Postman skrev 2020-08-25 21:19:05 följande:
    Ja jag är helt överens med dig. Det stämmer med vad jag har upplevt det du beskriver. Tyvärr leder det också till att man är mindre och mindre här.
    Jo, precis. Det är det samma för mig.
  • Anonym (Mansgris)
    Anonym (Kniper ihop knäna) skrev 2020-08-25 20:41:59 följande:
    Haha, du har klart en poäng. Jag kan också ligga bara för att det är skönt, han behöver inte ens ha ben. Han behöver inte ens vara smart, en kuk räcker. Men det betyder inte att jag vill ligga med alla benlösa män, eller alla män för den delen heller, nån attraktion måste det finnas, och en man som attraheras av allt och alla är inte attraktivt.
    Tror du gör misstaget att applicera din kvinnliga upplevelse på män. Det är lätt hänt. Man vet hur man själv funkar så man utgår ifrån det.

    Så låt mig fråga.
    Har du någonsin stått i kön till kassan i matvarubutiken och bara blivit våt helt plötsligt? (ganska säker på att det inte var den enda kvinnan i närheten, 54-åriga, kedjerökande kassörskan Majbritt som gjorde det för mig i mitt fall).
    Har du gått förbi en butik, känt en doft och sen känt musen börja dunka?
    Har du någonsin kliat dig på knät och sen känt hur det börjar pirra i bäret?

    Kvinnor har en mer direkt koppling mellan njutning och attraktion än män. Vi kan få stånd av allt möjligt och stånd är inte alltid = attraktion i vårt fall.

    Så "meh, varför inte" blir en giltig ursäkt för oss. För vi kommer nästan alltid och att komma är skönt oavsett hur många hål personen, och eller, föremålet har.
    En välsignelse, en förbannelse.

    // MVH män/pojkar 12-30 år
  • Anonym (Kniper ihop knäna)
    Anonym (Mansgris) skrev 2020-08-26 01:05:07 följande:

    Tror du gör misstaget att applicera din kvinnliga upplevelse på män. Det är lätt hänt. Man vet hur man själv funkar så man utgår ifrån det.

    Så låt mig fråga.

    Har du någonsin stått i kön till kassan i matvarubutiken och bara blivit våt helt plötsligt? (ganska säker på att det inte var den enda kvinnan i närheten, 54-åriga, kedjerökande kassörskan Majbritt som gjorde det för mig i mitt fall).

    Har du gått förbi en butik, känt en doft och sen känt musen börja dunka?

    Har du någonsin kliat dig på knät och sen känt hur det börjar pirra i bäret?

    Kvinnor har en mer direkt koppling mellan njutning och attraktion än män. Vi kan få stånd av allt möjligt och stånd är inte alltid = attraktion i vårt fall.

    Så "meh, varför inte" blir en giltig ursäkt för oss. För vi kommer nästan alltid och att komma är skönt oavsett hur många hål personen, och eller, föremålet har.

    En välsignelse, en förbannelse.

    // MVH män/pojkar 12-30 år


    Precis som labradorer då, allt går att äta. Omnomnom...
  • Anonym (...)
    Anonym (Mansgris) skrev 2020-08-26 01:05:07 följande:
    Tror du gör misstaget att applicera din kvinnliga upplevelse på män. Det är lätt hänt. Man vet hur man själv funkar så man utgår ifrån det.

    Så låt mig fråga.
    Har du någonsin stått i kön till kassan i matvarubutiken och bara blivit våt helt plötsligt? (ganska säker på att det inte var den enda kvinnan i närheten, 54-åriga, kedjerökande kassörskan Majbritt som gjorde det för mig i mitt fall).
    Har du gått förbi en butik, känt en doft och sen känt musen börja dunka?
    Har du någonsin kliat dig på knät och sen känt hur det börjar pirra i bäret?

    Kvinnor har en mer direkt koppling mellan njutning och attraktion än män. Vi kan få stånd av allt möjligt och stånd är inte alltid = attraktion i vårt fall.

    Så "meh, varför inte" blir en giltig ursäkt för oss. För vi kommer nästan alltid och att komma är skönt oavsett hur många hål personen, och eller, föremålet har.
    En välsignelse, en förbannelse.

    // MVH män/pojkar 12-30 år
    Och det skulle rättfärdiga att bete sig som en idiot?
  • Anonym (Mansgris)
    Anonym (...) skrev 2020-08-26 07:02:32 följande:

    Och det skulle rättfärdiga att bete sig som en idiot?


    Förklara dig kvinna.

    Är man en idiot om man ibland har sex med kvinnor man inte älskar eller är attraherade av?

    Idioti säger du, välgörenhet säger ja.
  • Kungsholmsbo

    Men det är väl jättebra att männen inte sållar bort kvinnorna. Så vad är det du menar? Skulle bara de som är vackra med perfekta kroppar få ligga då? Att männen borde vara mer finsmakare. Varför är det bättre?

    Förstår inte riktigt varför du upprörs.

  • Anonym (Hmm)

    Såg att bildtrådarna på forumet nämndes .....
    Nivån på många män där når inte ens upp till labradoren kan man tycka.
    Så fort en kvinna skickar in en bild så kommer alla flåstomtar ofelbart igång.
    Flera frågar ALLTID efter privat pm.
    Är själv man och har några gånger skickat inlägg och ifrågasatt dessa stolpskott., och vilket jävla liv det blir, hahaha
    De är livrädda att brudarna ska sluta skicka bilder.

  • Anonym (Vissa fattar ingenting)
    Anonym (Mansgris) skrev 2020-08-26 13:19:20 följande:
    Förklara dig kvinna.

    Är man en idiot om man ibland har sex med kvinnor man inte älskar eller är attraherade av?

    Idioti säger du, välgörenhet säger ja.

    Du har uppenbarligen inte förstått ett dyft av vad trådstartaren och de flesta andra kvinnor i tråden försöker säga.

    Newsflash: Även kvinnor har relativt ofta med män de inte älskar men är sugna på just där, just då. Ingenting, verkligen ingenting av äcklet och upprördheten i den här tråden handlar om att män har sex med kvinnor de inte älskar. 


    Äcklet handlar om att män har sex med kvinnor de inte ens tänder på eller till och med tycker är äckliga och tänker hål som hål, fitta som fitta. Att precis vilken fitta som helst är bättre än att runka. Den attityden är så jävla äcklig och så jävla avtändande. 


    Att många män till och med kan tänka sig att sätta på en 80-90-åring på ålderdomshem äcklar inte kvinnor för att männen inte älskar den gamla tanten utanför att de är så äckligt desperata. Påsättningen vore precis lika äcklig om dessa män påstod sig vara kära i den gamla tanten. De vore till och med nästan ännu äckligare.


    Och jo; kvinnor kan också bli kåta i märkliga situationer, som i en lanthandel där den enda mannen Inom synhåll är en haltande tandlös 80-åring. Eftersom sexualitet är en medfödd drift som ofta inte ens behöver någon yttre visuell stimulans för att väckas till liv Och definitivt inte behöver handla om de människor som råkar finnas i närheten just då. Skillnaden är att eftersom kåtheten inte handlar om någon människa i närheten väljer kvinnor oftast att tillfredsställa sig själva i bilen eller då de kommit hem istället för att börja ragga på den där lomhörde, halte åldringen.

  • Anonym (Hm)

    Sexistisk är du ju rätt så mkt. Inte lyckats fånga en man ännu i dina  klor ? 

  • Anonym (Smak som man avviker från)

    Känner inte igen mig i att gå igång på alla, men i att gå igång på olika typer av kvinnor stämmer. Jag har en viss smak, en viss typ av kvinnor jag dras till men ibland gör min libido undantag och finner en kvinna som inte hör till den typen attraktiv ändå.

    Har bara gått väldigt långt ifrån min typ, nästan motsatt en gång. Hon var både dum och elak men jag blev väldigt attraherad ändå. Sådär att jag skämdes inför mig själv.

  • Anonym (Skrivbordskrigare)

    Kan en enda kvinna här ärligt säga att de inte när som helst har sex 10 minuter bort med en objektivt minst lika fysiskt attraktiv man om det skulle söka det? (tinder) 

    Beror det enbart på att män är villiga att ligga med vem som helst? Jag tänker att en anledning till att det är förhållandevis fler män än kvinnor som är villig att ligga med ett större omfång av potentiella partners har mycket att göra med utbud och efterfrågan. 

    En gemen 18 årig kille som just kommer ut på marknaden kommer få en otroligt annorlunda upplevelse än en motsvarig kvinna. Det man kan fråga sig är om det är helt den 18 årige killen som är anledningen till att han blir en labrador. Och på samma vis är det märkligt att den 18 årig tjejen blir en bitter kvinna som hatar män på forum?

  • Anonym (Vissa fattar ingenting)
    Anonym (Skrivbordskrigare) skrev 2022-10-30 09:28:09 följande:

    Kan en enda kvinna här ärligt säga att de inte när som helst har sex 10 minuter bort med en objektivt minst lika fysiskt attraktiv man om det skulle söka det? (tinder) 

    Beror det enbart på att män är villiga att ligga med vem som helst? Jag tänker att en anledning till att det är förhållandevis fler män än kvinnor som är villig att ligga med ett större omfång av potentiella partners har mycket att göra med utbud och efterfrågan. 

    En gemen 18 årig kille som just kommer ut på marknaden kommer få en otroligt annorlunda upplevelse än en motsvarig kvinna. Det man kan fråga sig är om det är helt den 18 årige killen som är anledningen till att han blir en labrador. Och på samma vis är det märkligt att den 18 årig tjejen blir en bitter kvinna som hatar män på forum?


    Men det här handlar inte om att män kanske är villigare att ligga med ett större omfång av potentiella partners utan att så pass många män ( vilket många män i den här tråden villigt bekräftar ) är villiga att ligga med PRECIS VEM SOM HELST. En enorm skillnad. 


    Det handlar liksom inte om att 18-åriga eller för den delen 28-åriga eller 38-åriga eller 48-åriga killar insett att om de själva  är högst medelmåttiga när det gäller utseende, charm, attraktion överlag förlikat sig med att de inte får ligga med supermodeller utan nöjer sig med tjejer och kvinnor som spelar i typ deras egen liga.

    Utan att så många killar och män, varav många dessutom gör anspråk på att tala för manssläktet överlag ligger med exakt, precis vilken kvinna som helst, oavsett skick, ålder och utseende. Dessutom har en del av dem mage att prata om det som välgörenhet. 


    Skulle personligen om jag varit singel hellre levt resten av livet i celibat än knullat någon man som knullat 80-90-åriga kvinnor på ålderdomshemmet på grund av välgörenhet eller någon påhittad porrmyt om att män är födda sådana.

Svar på tråden Män är som labradorer