En fråga till er som har någon vid sidan av
Ni som träffar någon vid sidan av er fasta relation, hur ofta ses ni och hur får ni till träffarna? :)
Ni som träffar någon vid sidan av er fasta relation, hur ofta ses ni och hur får ni till träffarna? :)
Så det är mer än bara sex för dig?
Hur länge var du tillsammans med han du nu skall separera från?
10+ år.
Finns barn med i bilden?
Ålder på er inblandade?
Dels nyfiken dels är jag intresserad hur det funkar.
Ålder handlar om att det nog är på ett sätt för två 22-åringar som är tillsammans och en har någon vid sidan av och något annat när man skaffat familj, har en lång relation bakom sig och befinner sig mitt i livet.
Glad att du svarar, hoppas du inte tar illa upp.
Jag tror snarare att du verkar ha svårt att fatta skillnaden mellan att bedra och att DELTA i att bedra. Hur svårt ska det vara att förstå att om A hjälper B att göra något dumt mot C så har A självklart deltagit i det B gjort mot C.
Menar du på fullt allvar att du kan DELTA i precis vafan som helst som någon annan gör och sen inte ha något som helst ansvar för det för du deltog ju bara?
Känner igen mig väldigt mycket i delar av vad du skrivit ovan, därav mina funderingar kring hur du resonerar och upplever saker och ting.
Jasså, går du igenom något liknande?
Ja det finns problem som kommer och går plus känslor för en annan.
Du har med 2 personer att göra då?
Min värsta skräck är att jag egentligen sitter i detta själv och att han inte tänker på mig alls. Det verkar ju otroligt vanligt att otrogna människor säger vad som helst för att få ligga fast de inte bryr sig. Jag bryr mig ju och jag har ju varit otrogen. Så klyschan stämmer ju absolut inte på alla. Men kanske resonerar män och kvinnor olika när det gäller sånt här.