Han vill skänka pengar
När vi träffades såg jag en familjefar. Vi bor ihop och har barn ihop.
Han tar ibland upp hur viktigt det är att tänka på andra människor i världen som lider
Mer och mer detta snack, blandat med hans religions åsikter. Tycker han plågar mig med detta snack , som om jag är en dålig människa.
Han säger helt barnsligt att: du har aldrig pratar om att hjälpa andra!
Jag är en empatisk person som visst tänker på folks lidande, och ibland faller världens tyngd på mig och gör mig ledsen och deprimerad. Men vi har barn som är min prioritet som mamma och jag känner att varenda krona vi har bör gå å barnets vägnar , alltså stanna i familjen. Detta är väl rätt?
I nuläget har vi låg inkomst dessutom , ochcatt skänka pengar och prata om folks lidande överallt har jag inte utrymme för.
Att han skänker pengar utan min vetskap istället för att öppna ett sparkonto till vårt barn gör mig illamående. Att han dessutom smutskastar mig som ?vägrar se verkligheten? får mig att vilja skita i honom ochvleva själv.
Kämpar dessutom med min hälsa och mot depression hela tiden. Är föräldraledig och tar hand om vårt barn . Han menar på att jag är otroligt självisk .
Jag orkar inte med honom vad ska jag göra?