• Anonym (ManIjkpg)

Kvinna: fantiserar du vid onani

Jag har länge fört empiriska undersökningar kring hur kvinnor jag varit med fantiserar kring sex. När jag diskuterar detta med manliga bekanta råder ganska stor enighet att man fantiserar i filmformat. Att man spelar upp ett scenario i huvudet. 

Men när det kommer till kvinnor så är min erfarenhet att det är mer splittrat. En del tänker mest på vad de gör och hur det känns. Andra triggas av en lukt eller en bild men flyter bort i sin onani utan att tänka så mycket. Ytterst få jag haft en relation med eller diskuterat detta med har uttryckt att de, likt mej själv, tänker scenario-baserat vid onani. 

Finner det väldigt intressant hur min, icke statistiskt säkerställda, forskning pekar på ganska stora olikheter här mellan män och kvinnor. 

Så frågan är. Hur tänker du, kvinna, när du onanerar?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: fantiserar du vid onani
  • Anonym (switch)

Tusen olika scenarion.

Allt från en störtskur i Versaille år 1787 när jag försöker värna mina sidenkjolar genom att ta skydd i ett lusthus och en ung man också är där, till futuristiskt sex med robotar eller aliens som har andra sinnen och kroppsdelar än vi har.

Allt från påfågelsfjädrar och antika lingam i ett indiskt tempel till holodeck och elchocker är sexleksaker.

Jag är även switch och kan njuta av att vara den roll som domineras eller den som dominerar. Ibland är jag den dominante mannen i fantasin. Jag kan växla roll flera gånger på vägen mot orgasm.

Nu har jag stött på en man IRL som jag gärna skulle vilja testa att dominera så just nu fantiserar jag rätt mycket om honom. Han beter sig på ett sätt som jag ser 
    som undergivet, mot mig. Ovanligt, och därmed spännande.

• Anonym (alltid)
    Anonym (.) skrev 2020-10-23 21:01:02 följande:

Jag fantiserar om sex med min man till och från under dagarna. (Vi har sex nästan varje dag så har inget med bristande sexliv att göra)

Dom få gångerna jag onanerar fantiserar eller tänker jag på ingenting. Är helt tomt då.

Så mycket sextankar i övrigt, men inget vid onani.

Jag funkar precis tvärtom. Fantiserar aldrig vid sex med min partner, men vid onani är fantasin som ett frekvent bildspel. Kan vara någon snygging jag sett, något jag upplevt vill uppleva eller förbjudna tankar.
  • Anonym (Anonym)

Jag valde första alternativet men jag koncentrerar mig inte på vad jag gör. Snarare tömmer jag hjärnan så att känslan blir starkare. Min man har bett mig styra honom när han smeker mig men så fort jag tänker på det fysiska minskar känslan. Jag har absolut inte svårt att komma men det blir helt enkelt bäst när huvudet är tomt på tankar.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-24 06:58:45 följande:

Jag valde första alternativet men jag koncentrerar mig inte på vad jag gör. Snarare tömmer jag hjärnan så att känslan blir starkare. Min man har bett mig styra honom när han smeker mig men så fort jag tänker på det fysiska minskar känslan. Jag har absolut inte svårt att komma men det blir helt enkelt bäst när huvudet är tomt på tankar.

Intressant.

Jag gillar att se henne och oss tillsammans, gärna i en stor spegel, att höra hennes suckar, att viska snuskigheter, att fantisera i hennes öra, att känna henens kroppsdofter.

Medan hon oftast blundar, lägger huvudet åt sidan och "försvinner".

Hon kanske helt enkelt går in i njutningen och vill inte bli störd. Det måste jag respektera, men samtidigt är det ju lite tråkigt att bli ensam i sängen, så att säga.
  • Anonym (Olydig.)

Jag fantiserar om att dra hem med någon efter en helkväll ute - till vår nya lägenhet. Allt är perfekt städat och fint hemma - man och barn bortresta. Att få knulla med någon ny, så som man gjorde när man var ung. Så spännande och härligt. Jag älskade att ha ons då.

Ska tilläggas att min man och jag har bra sex och dessutom flera gånger i veckan. Och att jag faktiskt fortfarande är kär i min man oh attraheras av honom. Men detta är en så härlig fantasi. Kan också tänka på hur den nya förmågan måste dra via köksingången för att familjen kommer hem tidigare eller hur jag ska få in honom i lägenheten för att inte grannarna ska se.

• Anonym (C)

Fantiserar om att få smisk över en sträng mans knän tills jag gråter och sedan tröstar han mig med oralsex och avslutar med att ta mig vilt och hårt.

• Sexlicens
    Anonym (Olydig.) skrev 2020-10-30 19:19:59 följande:

Jag fantiserar om att dra hem med någon efter en helkväll ute - till vår nya lägenhet. Allt är perfekt städat och fint hemma - man och barn bortresta. Att få knulla med någon ny, så som man gjorde när man var ung. Så spännande och härligt. Jag älskade att ha ons då.

Ska tilläggas att min man och jag har bra sex och dessutom flera gånger i veckan. Och att jag faktiskt fortfarande är kär i min man oh attraheras av honom. Men detta är en så härlig fantasi. Kan också tänka på hur den nya förmågan måste dra via köksingången för att familjen kommer hem tidigare eller hur jag ska få in honom i lägenheten för att inte grannarna ska se.

Grattis till härliga fantasier, men också ett stort Grattis till att du hittat en man som ger dig allt:)

Danne
  • enable007
    Anonym (Olydig.) skrev 2020-10-30 19:19:59 följande:

Kan du inte berätta din fantasi till din man ?
  • Anonym (Stina)

Jag fantiserar om allt, ofta om fler män på samma gång och olika sammanhang.

Min man hade trillat av stolen om han visste. Han tycker jag är pryd och jag har tyvärr dåligt självförtroende för att kunna ta för mig.

Men vill heller inte berätta utifrån han skulle få för sig att realisera detta. Om han i verkligheten skulle anamma hårdare tag och förnedrande ton så skulle jag må skit. Det hade varit helt hemskt. Skillnad på fantasi och verklighet.

• enable007
    Anonym (Stina) skrev 2020-11-03 10:53:11 följande:

Min man hade trillat av stolen om han visste. Han tycker jag är pryd och jag har tyvärr dåligt självförtroende för att kunna ta för mig.

Men vill heller inte berätta utifrån han skulle få för sig att realisera detta. Om han i verkligheten skulle anamma hårdare tag och förnedrande ton så skulle jag må skit. Det hade varit helt hemskt. Skillnad på fantasi och verklighet.

Men hade du kunnat uppleva det ?
  • Anonym (Olydig.)
    enable007 skrev 2020-11-03 10:39:30 följande:

Kan du inte berätta din fantasi till din man ?

Åh nej, han skulle dö. Då skulle han aldrig någonsin lita på mig.
  • Anonym (Olydig.)
    Sexlicens skrev 2020-11-03 10:25:58 följande:

Grattis till härliga fantasier, men också ett stort Grattis till att du hittat en man som ger dig allt:)

Danne

Ja, förutom att han inte är någon ny då. En grej när man gillar ons är ju att man tycker om att ha sex med olika men. Och det funkar ju inte så bra ihop med äktenskapet om man säger så. Men har jag klarat mig ifrån det i 17 år så ska det nog funka livet ut tänker jag. Och det beror nog på att jag verkligen gillar min man. Men visst skulle jag gärna ligga med andra ibland. Ja du hör ju, lite nasty är det. Bättre att låta det vara just en härlig fantasi, för konsekvenserna hade jag inte kunnat stå ut med.
  • Meddelande borttaget
  • Sexlicens
    Anonym (Olydig.) skrev 2020-11-03 14:31:05 följande:

Ja, förutom att han inte är någon ny då. En grej när man gillar ons är ju att man tycker om att ha sex med olika men. Och det funkar ju inte så bra ihop med äktenskapet om man säger så. Men har jag klarat mig ifrån det i 17 år så ska det nog funka livet ut tänker jag. Och det beror nog på att jag verkligen gillar min man. Men visst skulle jag gärna ligga med andra ibland. Ja du hör ju, lite nasty är det. Bättre att låta det vara just en härlig fantasi, för konsekvenserna hade jag inte kunnat stå ut med.

Sund inställning.

Alternativet är ju att ge varandra friköpt några ggr per per år...
  • Anonym (Förnedrad och undergiven.)
    Anonym (Stina) skrev 2020-11-03 10:53:11 följande:

Fantiserar du om att få tre i dig samtidigt?
  • enable007
    Anonym (Olydig.) skrev 2020-11-03 14:23:53 följande:

Åh nej, han skulle dö. Då skulle han aldrig någonsin lita på mig.

Ja jag förstår , detta är ingenting man berättar när man sitter och äter lunch men om du börjar sakta och nämna ,,,, kanske det funkar :D
Svar på tråden Kvinna: fantiserar du vid onani