• Anonym (baklek)

    Pluggad idag...

    Vet att det är väldigt kontroversiellt det där med män som tycker som saker i baken. Men jag bryr mig helt ärligt inte, det ger mig njutning och jag vet vart jag själv står.

    Så bara för att det säkert retar upp någon så tänker jag tillbringa dagen med i plugg där bak!

  • Svar på tråden Pluggad idag...
  • Berget1977
    Anonym (Man 50) skrev 2022-02-18 13:21:27 följande:

    Det är jäkligt skönt med plugg i baken, både vid onani och samlag. Man blir hårdare och sprutar mer. Rekommenderas. 


    Om du gillar det så kan jag verkligen rekommendera plugg och kukring kombinerat.
  • Anonym (Man 50)
    Berget1977 skrev 2022-02-18 13:27:45 följande:
    Om du gillar det så kan jag verkligen rekommendera plugg och kukring kombinerat.
    Tack för tips, har inte provat ring, men jag ska köpa nya leksaker till mig och frun. Så då får jag lägga till några sådana. 
  • Anonym (Man 50)
    Anonym (Man 50) skrev 2022-02-18 13:30:00 följande:
    Tack för tips, har inte provat ring, men jag ska köpa nya leksaker till mig och frun. Så då får jag lägga till några sådana. 
    Vilken ring gillar du?
  • Berget1977
    Anonym (Man 50) skrev 2022-02-18 13:35:31 följande:
    Precis den har jag spanat in, ser spännande ut. 
    Jag kan verkligen rekommendera den. Retningen av pluggen som får en att styvna till och sen ringen som håller en halvstyv...
  • Anonym (Biboy)
    Anonym (baklek) skrev 2022-02-18 13:08:15 följande:
    Känner igen det fenomet att man fastnar med att leka med sig själv på ett sätt eller annat så allt man borde göra blir bortglömt.
    Fast där är ju plugg en fördel, eftersom man kan få saker gjorda med den i.
    Jag får sällan något gjort när jag pluggad. På sin höjd kan jag lyckas städa lite. Men oftast hamnar jag vid datorn för att söka nya kickar/träffar.
    När jag hamnar i kåtrus handlar större delen av mina tankar om att bli påsatt.
  • Berget1977
    Anonym (Biboy) skrev 2022-02-18 13:41:25 följande:
    Jag får sällan något gjort när jag pluggad. På sin höjd kan jag lyckas städa lite. Men oftast hamnar jag vid datorn för att söka nya kickar/träffar.
    När jag hamnar i kåtrus handlar större delen av mina tankar om att bli påsatt.
    Ok, då har jag nog bättre självdisciplin. Brukar kunna få lite andra saker gjorde samtidigt, men leder ju alltid till avslut.
  • Nyfiken1010

    Jag tycker det är så upphetsande med män/killar som gilla/ njuter av leksaker där i bak. jag önskar att min man vad mer öppen om det, vi har testat både finger och strapp,  och jag njuter så oerhört mycket av att se honom njuta av det jag gör på honom. Men jag upplever ibland att han på nåt sätt får skamkänslor och vill absolut inte prata om det efteråt och säger att han inte vill fortsätta med strapp. Jag tvingar aldrig honom att göra något som han inte är bekväm med, men jag blir förvirrad när han själv tar upp det och säger att han vill bli påsatt av en annan kille och vill suga kuk men vågar inte och sen säger han att han inte menar det han säger och att det är bara en fantasi och att  han säger det bara för att det gör mig kåt. Jag  blir frustrerad eftersom det är ju jag som vill att han ska njuta. jag vill bara få honom att förstå att det är ok för mig att han upplever det, jag bad honom knulla med vem han vill och ljög att jag var otrogen bara föra att få honom att göra det han njuter. jag vet att jag gjorde fel men jag vet inte hur jag ska få honom att tycka att det är ok. 

  • Anonym (Biboy)
    Nyfiken1010 skrev 2022-03-09 06:41:15 följande:

    Jag tycker det är så upphetsande med män/killar som gilla/ njuter av leksaker där i bak. jag önskar att min man vad mer öppen om det, vi har testat både finger och strapp,  och jag njuter så oerhört mycket av att se honom njuta av det jag gör på honom. Men jag upplever ibland att han på nåt sätt får skamkänslor och vill absolut inte prata om det efteråt och säger att han inte vill fortsätta med strapp. Jag tvingar aldrig honom att göra något som han inte är bekväm med, men jag blir förvirrad när han själv tar upp det och säger att han vill bli påsatt av en annan kille och vill suga kuk men vågar inte och sen säger han att han inte menar det han säger och att det är bara en fantasi och att  han säger det bara för att det gör mig kåt. Jag  blir frustrerad eftersom det är ju jag som vill att han ska njuta. jag vill bara få honom att förstå att det är ok för mig att han upplever det, jag bad honom knulla med vem han vill och ljög att jag var otrogen bara föra att få honom att göra det han njuter. jag vet att jag gjorde fel men jag vet inte hur jag ska få honom att tycka att det är ok. 


    Jag förstår din man. Att bli påsatt i rumpan som kille gav mig alltid skamkänslor i början. Så fort jag hade haft sex med en kille kom känslan av att det där borde vara sista gången. Särskilt om sexet lett till att jag fått orgasm.
    Samma sak om en tjej "använt" min rumpa och jag fått orgasm, då kom också skamkänslor och tankar om att inte låta henne göra så igen.

    Sen när kåtheten återkommer då väcks slampan inom mig till och jag längtar efter det förbjudna.

    Det låter lite som att din man är lika.
    Du kanske borde utmana honom mer när du väl gjort honom kåt och sedan ligga lågt med de mer utsvävande förslagen när han inte är på humör.

    Jag skulle älska att ha en sambo som var så öppen för min njutning som du verkar vara. Heja dig!
  • Adde75

    Någon som kan rekommendera en dildo med sugpropp som har max 2-3,5 i diameter och som är längre än 20 cm och längre. Har en del buttplugg och en sinful slender medium den stimulerar min prostata när jag rider den så att det går för mig. Jolly buttcock. 

Svar på tråden Pluggad idag...