Brukar du tvätta dig bakom öronen när du ska på dejt med någon?
Brukar du det?
Brukar du det?
Njae... vill man dejta någon som inte är torr bakom öronen?
Jag har hittills upprätthållt god hygien utan att ha varit på en enda dejt i mitt liv.
Ja, bra att tvätta sig ordentligt bakom och i öronen, annars kan det komma dålig lukt där, eller smak - hon kanske vill slicka dig i örat.
Ja, bra att tvätta sig ordentligt bakom och i öronen, annars kan det komma dålig lukt där, eller smak - hon kanske vill slicka dig i örat.
Eftersom jag har 20mm töjningar i öronen så gör jag rent öronen överlag med tvål och olja varje dag, dejt eller inte.
Nyfiken fråga, tar du ur smyckena när du gör rent?
FInns det en rimlig chans att töjningar kan dras ihop den dagen du tröttnar på det?
Inte dömande, bara undrande.
Ok, tack för svaret!
Jag tycker det ser så ont ut... en kille där jag brukar handla gigantiska töjningar. Har tänkt på om han sover med dem, det borde inte ens gå att ligga på sidan. Hans är nog i det närmaste dubbelt så stora som dina.
Kan du sova med dem i?
Ja fy, jag förstår att stålet kyler. Vet ju hur det är med metallbågar på glasögon, när jag någon gång inte ids ordna med linserna.
Hur skulle du ställa dig till om dina barn skulle vilja ha töjningar?
Förlåt att jag är frågvis, men frågar man så får man inget veta.
Tänker, jag som är tatuerad sa tvärnej till ungarna när de kom vid runt 15 och ville tatuera. Det fick räcka med hål i öronen, och då menar jag "vanliga" hål.
Numera är båda sönerna tatuerade, med vackra motiv med underliggande mening och inget krafs som de önskade som tonåringar.
En och annan piercing har kommit och gått också.
Absolut
*Fniss* Det är nog bättre att du frågar dejten!
Bra idé! Citron är ju en doft och smak som de flesta uppfattar som fräsch. Kanske inte så erotisk. Lavendel? Mysk? Choklad?